Petr_R Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 Zdravim, jsem novacek ale odvazim se na Vas obratit se svym dotazem. V posledni dobe se mi stava, ze hlavne pri vysokych venkovnich teplotach nebo kdyz je motor zahran dlouhou jizdou a zastavim a vypnu motor. Mam problem nastartovat. Kontrolky se rozsviti, otocim klicem nekde cvakne, kontrloky zhasnou a nic. Ani tuk. A taky sem si vsiml, ze se mi vzdy pri tom zresetuji digitalni hodiny co jsou v palubovcena 01.00 AM tzn neco v elektrice? Nevedel by nekdo co a kde? Bud to tak zkousim chvili s klicem tam a zpet a chtne se nebo otevru kapotu luftuju motor cekam 15 minut a pak to treba naskoci nebo treba ne a musim dal cekat. Stava se to nahodile, ale nejvice ve vedru. Diky za kazdy podnet. PS: Vuz je P405 kombi 1.6 benzin jednobod rv 91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 to vypada jako kousnutej starter po zahrati. On ma strasne malej vnitrni odpor a pokud se netoci tak pres nej jde zkratovy proud a palubni napeti muze poklesnou na male hodnoty a pak se ti resetnou hodiny atd..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 A pokud to pustíš z kopce a nakopneš to, tak to naskočí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_R Odesláno 22. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2007 hmm priznam se Ti, ze tedka teda vubec netusim :-). Zaskocil jsi me, ale myslim ze nakopnuti z kopce nebo roztlaceni pomaha, ale nejsem si jist. POvzpominam a upresnim. Zatim diky za infa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeffik1 Odesláno 22. červenec 2007 Sdílet Odesláno 22. červenec 2007 Téměř určitě to bude tím starterem, jak tu již napsal Escaper. Mě se to také stávalo a to poměrně nepravidelně. Startér jsem rozebral, vyčistil a namazal, kde bylo třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 mal som ten istý problém ked som mal 405 1.6 GL sedan, nič si z toho nerob, buď poriadne vyčisti štartér alebo ako ja som si urobil pomocný štartovací obvod, z baterky na vypínač(také niečo ako zvonček stláčací, namontoval som si ho pod prístrojovku ) a potom rovno na cievku som to prepojil a keď nastal tento problém tak som použil tento pomocný obvod fungovalo mi to takto kým som mal 405-ku, (asi 5 rokov) predal som to aj s tým a upozornil som nového majiteľa na túto skutočnosť a auto mu zatiaľ jazdí bez problémov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Někde je špatný kontakt, nebo může být vadná baterie. Pokud je baterie stará, začal bych její výměnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 ja by som začal bateriou,zmeraj napatie pred jazdou, po jazde,počas štartovania klesne na 8V a menej??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: MrVain ja by som začal bateriou,zmeraj napatie pred jazdou, po jazde,počas štartovania klesne na 8V a menej??? No hádej, na kolik asi tak klesne to napětí, když se vynulují hodiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 4 oddie:neviem presne na kolko klesne či na 0V, 5V,8V??? prave ma to zaujíma 4 Petr_R:ked je studeny štartuje dobre,aj vtedy vynuluje hodiny?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Já bych nic neměřil a rovnou bych koupil novou baterku, páč nic stejně nenaměříš. Jde o to, že ta baterka má zvýšený vnitřní odpor což se projeví při startování. Dál očistit samozřejmě kabely k baterce a zemění, ale na to bych nesázel. Je li tam 4 a více let a je problém, tak novou. Když se resetují hodiny resetuje se i jednotka, tak jak to může nastartovat. Jinak měl jsem na Seatu TD podobnej problém. Startoval na brnk, ale když jsem odběhlu u benzínky a hned chtěl nastartovat tak jsem točil 3x. Nová bateka vše vyřešila a nezlobí to do teď (2 roky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.