Sandokan Odesláno 20. červenec 2007 Sdílet Odesláno 20. červenec 2007 Ahoj,chci se zeptat jaká největší baterka jde dát do 406tky 1,8i?Myslím kapacitně?Rok 2002,díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 20. červenec 2007 Sdílet Odesláno 20. červenec 2007 Já mám ve své 406 novou 74 Ah. A v pohodě startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 20. červenec 2007 Sdílet Odesláno 20. červenec 2007 já mám půl roku starou 55 Ah a taky v poho. 55 Ah jsem měl i ve svých předchozích vozech Peugeot 405 1.9 GRI a Fiat Tempra 1.8 16V a taky bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaky Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 ja mam tiez 74...ked som hu isiel kupovat,spytal som sa predajcu,aka najvecsia tam ide...pozrel tabulky a ta 74 je max...ale rataj s tym,ze to plast.veko,co je nad baterkou,tam nedorazis na maximum...74 je uz dost vysoka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaky Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 inac- v benzinovych motoroch mas baterku na nastartovanie ale v dieselovych na nazhavenie+startovanie,tak je lepsie tam dat vecsiu a mas pokoj....hlavne v tuhych mrazoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 Taky mám to víko na baterce jen nasazené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sandokan Odesláno 21. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 Ok díky,chci koupit teda 74Ah od BOSH bezúdržbovou.To jsou v poho baterky né?Teda asi až na cenu:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 ja to viko sundal, mam 74Ah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 Do své 405 1.9D jsem si koupil tuto a při prodeji auta jsem si ji přehodil do 406 2.0 16V. Baterka naprosto v pohodě, jen koukám, že už je nějak drahší a taky na ni nevleze kryt, ale to je detail. http://www.topla.cz/topla/072top.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 21. červenec 2007 Sdílet Odesláno 21. červenec 2007 ja som mal predtým VARTU a teraz tiež tu sú nejaké rady(www.varta.cz), mám bezúdržbovú a som spokojný tá pred tým čo som mal vydržala asi 6 rokov, ale musí byť v poriadku aj altík a veci okolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 23. červenec 2007 Sdílet Odesláno 23. červenec 2007 tak isto 74 Ah, no na taky dobry motor je to az privela ---------------------------------- P405 1,9D P405 1,8TD P406 2,0HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Mně teď nedávno doslova ze dne na den umřela původní baterka po předchozím majiteli - byla to Peugeot ale jen 44Ah. Koupil jsem bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 60Ah (podle tabulky je pro 1.8 16V) a zatím spokojenost, uvidíme jak v zimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Čím silnější baterka, tím více musí altík dohánět napětí v ní, tím více namahán celý altík! Ložiska, uhlíky atd.... Ale zase bezproblémový starty! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Dávat do auta staršího roku 2000 bezúdržbovou baterii je sebevražda. Zatímco starší akumulátory (hybridní konstrukce) mají dobíjecí nabíjení 14,4V, novější celovápníkové, (někdy taky chybně označované jako bezúdržbové) mají dobíjecí napětí 16,0V. Takže i dobíjecí soustava auta je jiná. Starší vozy ji mají nastavenu jinak než ty novější. Pokud málo jezdíte, nebo jezdíte jenom krátké trasy tak bude "bezúdržbová" baterka v autě trvale nedobíjena a zkracuje se významně její životnost. Jinak obecně čím novější a silnější akumulátor tím menší životnost (přes to všechno co tvrdí výrobci). Pokud potřebujete poradit s akumulátory klidně pište, mám to v popisu práce. [upravil dne 25/7/07 BATT] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: BATT Dávat do auta staršího roku 2000 bezúdržbovou baterii je sebevražda. Zatímco starší akumulátory (hybridní konstrukce) mají dobíjecí nabíjení 14,4V, novější celovápníkové, (někdy taky chybně označované jako bezúdržbové) mají dobíjecí napětí 16,0V. Takže i dobíjecí soustava auta je jiná. Starší vozy ji mají nastavenu jinak než ty novější. Pokud málo jezdíte, nebo jezdíte jenom krátké trasy tak bude "bezúdržbová" baterka v autě trvale nedobíjena a zkracuje se významně její životnost. Jinak obecně čím novější a silnější akumulátor tím menší životnost (přes to všechno co tvrdí výrobci). Pokud potřebujete poradit s akumulátory klidně pište, mám to v popisu práce. [upravil dne 25/7/07 BATT] 55 Ah pro můj vůz je tedy dobrá volba? Mám klasickou, ne bezúdržbovou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.