Vydrýsek Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Přátelé mám problém. Dnes mi přestal jít větrák na topení/klimatizaci... Nevšim jsem si přesně kdy, ale mám pocit že jsem zastavil, šel koupit noviny a pak nastartoval a nic. Kam se mám podívat nejdřív? Děsí mi představa rozebírání přístrojovky. Větrák neřval, nesmrděl, šlapal v poho. Nejde na žádnou polohu regulace... Nevíte na které pojistce je tento ventilátor? Sice jsem tu popisky pojistek našel v jiném vlákně, ale nenašel jsem tam, kde je tenhle fukar.... Mám nový typ s klima. Díkec za rady, Vydrýsek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Zkus nejdřív zahýbat konektorem u větráku, mě to tenkrát pomohlo (trochu se vyklepal na těch našich "silnicích"). Zkus pojistky F2, F5 a F21, ty jsou spojený s klimatizací. Vnitřní ventilátor jsem v seznamu pojistek nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 19. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Trošku možná blbej dotaz, kde najdu ten větrák? Resp. kterýma konektórama kde zahýbat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Pod schránkou spolujezdce sundáš ten deklík a uvidíš velkej černej zakulacenej bazmek, do kterýho vede jeden velkej konektor (teď nevim, jestli žlutej nebo červenej). Ventilátor je tam na třech šroubech, možná by se hodilo ho vyndat a pročistit;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 19. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Tak jsem prohlédl pojistky... a koukl se kabely k větráku..zkusil domačknout konektory....nic... našel jsem tam hnědej konektor se 4mi piny a pak červený konektor s jedním pinem, který vede zpátky do větráku... zkusil jsem je všechny proměřit, ale šťáva tam nejde... :-( Takže asi ovladač.... jak k němu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Straki Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Ak chcesa merat napätia tak musis mat zapnuty kluc v 2 polohe t.j. uz ked ti zhavy...Nemyslim si ze bude chyba v elektrike...Skor by som povedal na odpaleny Tranzistor kt. je vo ventilatori...Z inou chybou som sa este nestretol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 No, zní to divně, ale po tom, co to přestalo jít, tak jsem cca za dva dny později jel na chatu (polní cesta)....a když jsem odjížděl, zkusil jsem to zapnout...a hle...větrák se rozjel....šlapal takhle ale jen pár hodin, pak zase přestal jít. Dokonce se mi stalo, že spustil - přestal - spustil... a přestal.. prostě prinicp náhodnýho spouštění....vypadá to na blbej kontakt, ale nevím kde... ty konektory do větráku jsem domáčkl a na fest. A ještě jedna věc... když ten větrák zrovna chvilku šel, tak jsem zjistil, že běží i při vypnutím a vytaženým klíčku (podařilo se mi tak si vytřískat baterku )...to by asi taky nemělo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 15. srpen 2007 Sdílet Odesláno 15. srpen 2007 Tak to začíná být pěkně divoký. Asi se neobejdeš bez nějakýho proměřování. Když to nepůjde vypnout klíčkem, zkus přehodit klapku na vnitřní cirkulaci. Chtělo by to nějaký měřák a zjišťovat když to nejde, kam všude to jde/nejde. Je to radost takový závady! Mě teď občas přestává fungovat pravej blinkr:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Tak jsem se dneska po delší době dostal k tomu mýmu zatracenýmu větráku.... První věc co jsem udělal, že jsem ho vymontoval a zkusil připojit ke zdroji.... roztočil se (připojil jsem ty silový kabely, ne přes tu regulaci na něm - čistě jen pro test motoru). A dál už nevím.... do toho 4-pinového konektoru nejde žádné napětí... Bohužel vůbec nevím, jak je to zapojený.... pojistky X regulace (šoupátko) X regulace na motoru... neporadí někdo jak to je zapojený? Schéma nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Tak napětí není ani na pojistce 21 (resp. naměřil jsem tam cca 0,2V)... jsem z toho už blázen... nemáte někdo tip na šikovnýho a pokud možno levnýho autoelektrikáře na Plzeňsku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 25. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2007 Tak opraveno v servisu, byla to vypálená regulace otáček. Jinak jak jsem tu psal, že jsem na pojistce nenaměřil napětí, tak u bráchovo auta jsem naměřil taky prd... Nechápu teda jak je to možný... jeden konec voltmetru do konektoru na pojistce druhým na kostru (prah)..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 29. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Tak tímhle to nakonec bylo... [upravil dne 29.10.2007 Vydrýsek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.