Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

4x4 skace


fsesto

Recommended Posts

když se rozsvítí ta kontrolka na palubce,tak je málo oleje v hydraulice.pak ta hydraulika nedrží stálou vejšku a sedne si dolu na doraz(na silentbloky)proto to pak skáče jak koza.nebo to sem s tim měl já.a ta zelená nádoba,v tý je prý dusík přez který to pruží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medion: Kdyby tam bylo málo kapaliny, tak se to auto nezvedene do servisní polohy. Ale možná by stálo zato, zjistit jak je na tom regulátor tlaku (teda pokud to něco takovýho má), protože vycházim z toho, že te to v podstatě vokopčenej citrák. Tudíž to auto se bude normálně zvedat, ale z důvodu špatnejch tlaků to nebude pružit a ty tlaky by vysvětlovaly i tu kontrolku. Moc mechanice nerozumim, ale tohle mi přijde jako jediný rozumný vysvětlení.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mefisto - mě bylo mechanikem řečeno, že tam samozřejmě jde dát ta koule z citröenu, ale peugeot ji má na jinej tlak než citröen......ale jinak tomu vůbec nerozumím, jen s tím jezdím :mrk:D A vim, že ta nová koule mě stála hroznou mašli.

fsesto - mám dokonce 2 ty koule, takže bych ti jednu i přenechal a do té hydrauliky se musí lít jen "žabí hlen" né obyčejná hydraulika :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak,zjišťoval jsem to na BX clubu...C Xantia má akumulátory tlaku(RCA koule) po 45 a 50 barech a 405 potřebuje jen 40 baru,,Citroen BX ma taky víc...čím větší tlak dusíku v RCA kouli tak tím měkčí odpružení...Bavil jsem se s odborníkem v citroen servisu a říkal že ta koule jde ,,odfouknout"zkrz ventilek na určitou hodnotu,takže až se mě zase pose.ta moje tak koupím u Citroëna za 1100kč(cena je pro členy BX clubu,jinak stojí okolo 1600)a nechám si to za 100 ufouknout...Ty koule jsou proste stejny akorát se líší tlakem......Olej typu LHM a ta pumpa co píše Mefisto86 je tak akorát k prdu:aut,protože je to mechanické odstředivé čerpadlo a 405 ma elektronické...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No koule dofukují cca za 200+-100kč davají i nový ventilek,,,záleží ale na tom v jakým je stavu ta membrana,jestli jsi jezdil delsí dobu s ,,tvrdou"nápravou tak bude nejspíš KO a nepujde dofouknout,ale za pokus nic nedáš když to zajdeš zkusit...A to z tou koulí z Citroëna je nejlevnější řešení nové součásti,jenže jedna paní povídala,ještě to není odzkoušeny,tak aby jsi nevyhodil 1100 oknem....:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...