zdenek.sadilek Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Omlouván se za předchozí pokus. Jsem tu nový, ale mám dotaz ohledně EGR ventilu. Všechny problémy, které se zde popisují s Peugeotem 307 mám i já a nikdo , žádný servis to zatím neopravil. Auto mi z ničeho nic najednou nejede, ztratí výkon, max. 3000 ot. prostě nejede. Po chvíli se zase samo rozjede a jede opravdu perfektně. Měl jsem to na diagnostice, ale nic nezjistili. Včera, když jsem si četl fórum, tak jsem v autě zapl klimatizaci a auto se po chvíli normálně rozjelo a jde O.K. Když jede auto špatně, netáhne vždy vyskočí na přístrojové desce ta ikonka čerpadla, že je něco v nepořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King_Of_The_Cheese Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Původně zaslal: zdenek.sadilek Omlouván se za předchozí pokus. Jsem tu nový, ale mám dotaz ohledně EGR ventilu. Všechny problémy, které se zde popisují s Peugeotem 307 mám i já a nikdo , žádný servis to zatím neopravil. Auto mi z ničeho nic najednou nejede, ztratí výkon, max. 3000 ot. prostě nejede. Po chvíli se zase samo rozjede a jede opravdu perfektně. Měl jsem to na diagnostice, ale nic nezjistili. Včera, když jsem si četl fórum, tak jsem v autě zapl klimatizaci a auto se po chvíli normálně rozjelo a jde O.K. Když jede auto špatně, netáhne vždy vyskočí na přístrojové desce ta ikonka čerpadla, že je něco v nepořádku. Nemohla by to být váha vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Ešte nám skús napísať o aký motor ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Tak motor je urcite nejake HDI. Kontrolka myslim nebude cerpadlo, ale autodiagnstika. Neco se doctes tady: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek.sadilek Odesláno 19. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Máte pravdu je to motor HDI 80 Kw. A opravdu se rozvítí autodiagnostika. Problémy vždy nastanou, když přijedu třeba ke křižovatce a nechám auto na volnoběh, po chvíli se rozsvítí autodiagnostika a už to prostě nejede. Také se někdy stane, že autodiagnostika nesvítí, ale musím párkrát prudce hrábnout po plynu, aby auto jelo normálně. Ale jak říkám vždy se to rozsvítí jen při volnoběhu , nebo malých otáčkách. Při plném výkonu nikdy, to je pohoda. Jinak stále spotřeba 5,5 litrů nafty, takže paráda. Jezdím vzdálenosti max 30 km. Někdy se stane, že při rozsvícené autodiagnostice, když tedy auto nejede jak má , tak se rozsvítí i ABS a EPS, že je faul. Nejhrší však je, že někdy svítí autodiagnostika a auto normálně jede. Potom zastavím, znovu nastrtuji a autodiagnostika zhasne a auto jede. Prost pakárna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Kontrolka autodiagnostiky sama zhasne aso po 6-ti nastartovani. To ze to dela na volnobehu je zajimave - takovou chybu slysim prvnne. Zajed si do servisu at ti nactou chyby co ti hlasi autodiagnostika a podle toho se uvidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek.sadilek Odesláno 19. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Díky, zajedudo servisu na autodiagnostiku a ozvu se jak jsem dopadl. Zatím díky za reakci na můj dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lobosb Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 ja mam rovnaky problem:grr, vymenil som uz pol motora a stale nic, uz som sa s tym naucil zit to auto ma vycucalo len z penazi nic viac. Ked ho predam budem tyzden oslavovat:potlesk 2.0 HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek.sadilek Odesláno 31. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 V servisu jsem ještě nebyl. Ale pamatuji si, že když mi auto poprvé opravovali, tak na prvním elektromagnetickém ventilu při pohledu zepředu, těsně pod vzduchovým filtrem byla oddělaná ta spodní hadička a jelo to. Tak jsem tu hadičku teď taky oddělal - vede od posilovače a je tam podtlak. Hadičku jsem normálně sdělal, zaslepil šroubkem a auto normálně jede. Ale nevím jestli to jede právě proto. Díval jsem se a mám tam 4 elektromagnetické ventily a nevím vlastně který je který. Jinak jsem dnes jel do Olomouce a auto jelo úplně super, byl jsem nadšenej a říkal jsem si, kdyby to tak jelo pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.