lampa Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Zdravim, Auto je 406 hdi 80kw rv2001. mam takovy maly (hmm malem bouracka) problem: nekdy se mi stava (v posledni dobe casteji) ze pri prerazeni auto nejede, je tam treba nejakych 1800 otacek, stale nejede, zacne jet (tahnout) asi tak kolem 2500 otacek (4.stupen),ale stava se to u vsech rychlosti (krome 1), nekdy pomuze preradit niz a preradit pri vyssich otackach, ale nekdy to proste nepomuze ;( Je to velice neprijemne pri predjizdeni ;( Naposledy v servise byl vymenen nejaky ventil ? (tim si nejsem jist), ktery mel ridit palivo ?? Naftou to urcite neni, zkousel jsem plne nadrze 2 ruznych znacek. Auto nekouri, zadny dym, nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Co takhle EGR ventil??? Když zůstane otevřený a nezavře se tak nemáš tah od turba:myslim:myslim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 mozno by nebolo odveci kupit si raz benzinak.mozno by to bolo zaujimave:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Původně zaslal: jozefsv mozno by nebolo odveci kupit si raz benzinak.mozno by to bolo zaujimave:) A co je zaujímavé na benzináku?Nic proti němu a benzínákům...jen by mě to zajímalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 je jednoduchsi a mozno a nepotrebuje tolko udrzby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampa Odesláno 17. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 2 jozefsv: nemyslim ze by tvoje pripominky resily muj problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrásek Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Já osobně na benzínu nic jednodužšího nevidím. Taky si myslím, že by to mohl být ten EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 tipuju selenoidni ventil, na prepazce motoru mas takovej cernej plech a na nem bud dva nebo tri selenoidni ventily. kdyz se divas od cumaku smeram do kabiny tak je to ten levej. zkus o prohodit treba s prostrednim, ten ovlada egr tak neni v tuto chvili tak dulezitej. jeste ti prilozim obrazek, je to verze s fapem tak tam toho nebudes mit tolik ale pro ilustraci ten plech nahore a ventyly s cislem 6 a 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ObcanX Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Ten samej problem,turbo mi zabere az pri 3000 otackach,nejdriv mi to delalo jen jednou z dvaceti pripadu,ted mi to udela 19x z dvaceti.Na diagnostice bylo vsechno OK,nepsalo to zadnou chybu.Loni jsem mel podobny problem,to ale diagnostika ukazala,ze je vadny ventil EGR,vymenil se a turbo zabiralo tak jak melo.Letos to ventilem neni,nechal jsem ho prehodit a nepomohlo to,ze je to pry turbem............cena od 45 000,- Da se nekde sehnat solidni starsi turbo???A na kolik asi tak prijde??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardacek Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Tohle mi dělala váha vzducu, vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampa Odesláno 9. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 no podle me to nemuze byt nic v elektronice (egr, vaha vzduchu, turbo), protoze to by uz hlasila diagnostika ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Hoj nevim jka u dieselu ale kamarádovi to dělá taky a má benzín.. Stejný motor jako mam já.. Když přidá tak na dvou tisících tak se motor jakoby maličko přidusí a pak teprve se rozjede.. Nicméně ten tah není takový.. Filtry má nový, svíčky, krokový motorek,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ObcanX Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Původně zaslal: lampa no podle me to nemuze byt nic v elektronice (egr, vaha vzduchu, turbo), protoze to by uz hlasila diagnostika ne ? Diagnostika hlasi prd,jsem jel z prace a najednou to prestalo tahnout komplet a rozsvitila se mi konecne kontrolka diagnostiky.Uz jsem se tesil,ze na to konecne prijdou.Druhy den jsem volal do Peugeotu a domluvil se ze dojedu a jak jedu,tak kontrolka se vypla a zacalo to tahnout,na diagnostice jim to napsalo ze je to ten ventil EGR,vymenil se a delalo to porad to same.Vahu vzduchu jsem vycistil,tou to asi taky nebude,pro zichr bych si ji ale od nekoho rad na chvilku pujcil a testnul to,je to otazka pul hodky.Turbo na tom taky asi nebude tak zle,kdyby bylo,netahlo by to vubec,ale mne to bud zabere jak ma,tj cca v 2000 otackach,nebo a to je to co je spatne v tech 3000 otackach.Ja bych spise sazel na nejake cidlo,ale na jake???V Peugeotu tu diagnostiku hlavne delaji na miste,misto toho,aby ji delali za jizdy,kdyz se ta chyba projevi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampa Odesláno 10. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 problem je ze za jizdy se mi to projevi tak jednou za 3 dny, nekdy ale zase trikrat za den. Proste chyba ktera se neda spohlive nasimulovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 No me to taky tahne až od cca 3000ot/min a to mam benzín bez turba Už mi to taky pěkně štve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ObcanX Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Původně zaslal: lampa problem je ze za jizdy se mi to projevi tak jednou za 3 dny, nekdy ale zase trikrat za den. Proste chyba ktera se neda spohlive nasimulovat. U mne to zacalo podobne,jen sem tam,vsak se dockas.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ObcanX Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Původně zaslal: stalmik No me to taky tahne až od cca 3000ot/min a to mam benzín bez turba Už mi to taky pěkně štve... S benzinem to nemam vubec tucha:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Vazeni EGR ventil nema vliv na vykon a kdo si mysli ze jo, tak at si vytahne hadicku. To co tu popisujete jsou 3 klasicky zavady 1. Vaha vzduch 2. selenoid turba 3. podtlakovy Ventil turba el. snimany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampa Odesláno 11. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 ale vsechny 3 veci pokud jsou vadne urci diagnostika (vaha vzduchu urcite, ventil turba taky, tim druhym si nejsem jist) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Původně zaslal: lampa ale vsechny 3 veci pokud jsou vadne urci diagnostika (vaha vzduchu urcite, ventil turba taky, tim druhym si nejsem jist) ? zalezi jaka dia ? selenoid je cerny ventil na stene za motorem a ovlada turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.