Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jen 2 Válce


Zybal

Recommended Posts

Mám problém..

Mam 205Gti.. nechce mi to jet na vic jak dva valce.. uz jsem vymenil snad vsechno od ridici jednotky az po vstrikovací trysky.. všechny kabely mám očištěné a ty špatné přetahané ,ale stále nic..

Ještě jsem měnil relé Bosch 0280 230 006 ale nevím zda je dobré dá se to nějak změřit??

Problém je v tom že první dva válce vůbec nešlapou.. Můžu dělat co chci.. ale tlak je ve válcích dobrý i ventily ..

když vyndám rampu s tryskama a startuji dávají normálně benzím..

Vyndám svíčky všechny mi dávají dobře jiskru..

Jediné co mě napadá je špatné časování (rozvody jsou v pořádku).. co může ovlivňit časování vstřiknutí paliva nebo

jiskru ?? děkuji všem za opověď a vaši pomoc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

benzin vstrikujes do sani, takze to casovani je dle me dany oteviranim ventilu. Z toho bych soudil na spatne casovani zapalovani. A podle toho, ze dva valce pali spravne, bych to videl na prehozene kabely.

Jinak ja zkousel kabely po jednom, kdyz jsem si nebyl jistej zapojenim. Motor musi naskocit i na jeden valec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kabliky jsem menil :( prosel jsem vsechny konektory atd... vcera jsem se v tom zase hrabal a nasel jsem prasknute koleno od sani, primo u sneku.. pomohlo to ale porad to ma zvuk jak "skodovka po ranu" :) ale urcite to musi byt s tim zapalovanim.. vstriky jsou urcite ok.. jen je me zahadou proc zrovna prvni dva valce.. proc to neudela 1 a 4 nebo 2 a 3 :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsou ty dve svicky cerny, tak to nejakym zpusobem pali.

jinak rozdelovac ba mel byt zapojenej takto:

░ ░░ -2- -1- ░░ -3- -4- ░

░ ░░░░░░░░░░░░░

░ ░░░░▒▒░░▒▒░░░

░ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

░ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

|▒ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒░▒▒▒▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░

|▒ ░░░░░░░░░░░░░

░ ░░░░░░░░░░░░░

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:( to ma taky dobre.. tak nevim .. cim vice ten rozdelovac otacim smerem ke chladici tim je to lepsi ale uz jsem na doraz :( .. nechce se mi to znovu vytahovat.. ne ze by to byl problem ale je to pakarna a asi by to nebylo o moc lepsi co bych na tom videl...

simte nemas nekde fotku zajisteni vrchu a spodku kdyz menis rozvodak ?? na hore je to jasne ale dole je nejak moc drazet... mohlo to mozna preskocit, ale to by muselo az jsem to startoval nebo nevim.. kdyz jsem tam daval ten motor tak byli rozvody na ryskach...

Uz jsem s toho nejaky zblbnuty.. uz se v tom hrabu moc dlouho a mozna prehlizim nejake malickosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže čím víc otáčíš rozdělovačem PROTI směru pohybu hodinových ručiček, tak se to zlepšuje? A už je to nadoraz? Zkus kabely na rozdělovači přehodit PO směru ručiček o jednu polohu při zachování jejich pořadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na mém orig. rozdělovači je u každého výstupu vyraženo číslo válců, takže kontrola je velmi jednoduchá.. :) stačí vytáhnout (u 405ky) aku, povolit dva šroubky, sundat hlavu rozdělovače a překontrolovat kam jdou kabely.. :mrk Tchán, ač zkušený profi automechanik, to jednou prohodil, vyzkoušeli jsme snad všechny kombinace a nic, taky to jelo pořád max na dva válce, spíše jen náhodně střílelo.. Pak jsem sundal rozdělovač, zapojil dle označení a bylo.. :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...