Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zapalovací svíčky NGK


Ladman

Recommended Posts

nedávno zde někdo uváděl odkaz na stránky výrobce svíček NGK, kde lze podle typu a motoru najít svíčky pro své vozidlo. Před půl rokem jsem si je nechal spolu s rozvody a další údržbou vyměnit a věděl jsem pouze, že tam nějaké NGK jsou. Když jsem se podíval, abych zjistil jaké tam mám, zjistil jsem že NGK BKR5EK. Dle výše uvedených stránek by tam ale měly být NGK BKR5EZ. Je to problém? Občas mne trápí mírné kolísání otáček na volnoběh, tak jestli to s tím nemá souvislost. Jinak auto startuje i jede naprosto v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam mam taky BKR5EK V-line 23, predtim jsem mel Eyquem RFN58LZ. ktery jsem tam daval podle katalogu Autobenex a s tema mi ridici jednotka stale hlasila prilis bohatou smes a auto ztracelo vykon ve vyssich otackach a dusilo se. Ted s tema NGK bez problemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

ja tam mam taky BKR5EK V-line 23, predtim jsem mel Eyquem RFN58LZ. ktery jsem tam daval podle katalogu Autobenex a s tema mi ridici jednotka stale hlasila prilis bohatou smes a auto ztracelo vykon ve vyssich otackach a dusilo se. Ted s tema NGK bez problemu

a jaký máš u těch svíček odtrh, 0.9?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

tak jsem zjistil, že svíčky NGK v autodílnách , které se specializují na vozy Peugeot (ne koncesionáři), rozhodně nedoporučují. Dnes mám vyměněn krokáč a kolísání otáček mne stále zlobí, pokud by motor začal i chcípat jako to už v minulosti několikrát udělal, hledal bych problém v těch svíčkách. Jakou značku svíček popř. typ doporučujete k mé motorizaci? Taky jsem slyšel názor, že by kolísání popř. chcípání mohla způsobovat vadná cívka, tak nevim.

[upravil dne 4/2/08 Ladman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

vem měl jsem sedana 2 roky a breaka 2 1/4 roku a nějaké otáčky jsem neřešil.Jen u breaka bylo čidlo teploty to jsem vyměnil a zatím OK bez závad.Motor šlape v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NGK používám už hodně dlouho a ani u předchozího auta jsem s nima neměl nejmenší problém, ze začátku jsem si koupil Championy, ale když jsem je dával do auta tak jsem si všíml, že každá má jinej odtrh, takže ty neberu, s Boschem jsem zase měl problém u starýho auta na lpg, po pár tisících kilometrech se přerušilo tělísko uvnitř svíčky, takže kupuju NGK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladman

a jaký odtrh je tam nastaven z výroby? Mám je tam půl roku a odtrh je větší než 0.9. Po jaké době, resp. po jakém počtu ujetých km je vhodné odtrh zkontrolovat?

Ten link jsem tady dával já, ale ten problém u tebe bude asi v tom odtrhu, musíš tam dát takový, jaký uvádí NGK u těch svíček! Stejné svíčky mají kolikrát jiný doporučený odtrh na každý typ motoru. To dělá dost, já mám myslím 0,6 a když jsem ho tam takový dal, šlo to hned znát. Jinak NGK doporučuje Peugeot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: Ladman

a jaký odtrh je tam nastaven z výroby? Mám je tam půl roku a odtrh je větší než 0.9. Po jaké době, resp. po jakém počtu ujetých km je vhodné odtrh zkontrolovat?

tak vyndej svíčky koukni na ně a seřiď měrkou drobet přiklepni aby byly stejné 0,9 mm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...