vitin Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Tak jsem si nedávno uvědomil kam jde vývoj ve výrobě aut a hlavně jejich designu. Když porovnám modely posledních řad 306, 406 atd s nejnovějšími auty tak musím říct, že jednoznačně vítězí starší modely. To byly tak krásné auta v porovnání s beztvarými modely poslední doby, že je mi smutno při pomyšlení až bude moje 306 stará babička a já budu muset vybrat z nových modelů, nebude to lehké. Když se podívám na nové Renaulty, zvláště Laguny tak je to děs. Ty trojúhelníkové světla, kulatý předek ala stará Tatra a Peugeot asi půjde stejným směrem. Modely 206, 307 atd jsou v pohodě a mají krásný tvar, ale při prohlédnutí posledních modelů s podivnými světly mám obavu že je to fakt. Jestli si raději nekoupit potom horské kolo. A nebo si na to člověk zvykne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Řekl bych, že "staré" modely byly v době zahájení výroby stejně netypické svým vzhledem, jako jsou dnes ty nové. To, že se ti nové nelíbí je naprosto v pořádku - každý má jiný vkus, jinak bysme si museli klonovat i baby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Urcite je to o zvyku. Taky uz zacinam pomalu prichazet na chut 407 nebo fabii II... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 No,407 ANO ale Fábie II néééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Co design, ale sranda je, že ony nové modely jsou leckdy notně průserovější než jejich předchůdci, a to je pak teprv síla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 ja si nemoh snad ctyri roky zvyknout na ctyrokoho medveda, a dnes:) ale fobie II je fakt humus jeste k tomu skopirovanej:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr307 Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 ja jsem zas ten typ, co se mu nelibej starsi modely (hranate), soucasny design peugeotu me primo fascinuje, hlavne 407SW a jeji zadek jinak jsme uplne normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Ja za sebe muzu rict , ze na vse se da zvyknou , nove modely Peugeot dela nejen bezpecne ,ale i tvarove odlisne nez ostatni automobilky a v tom vidim ten puvab Peugotu . Vem to podobne jako kdyz se prechazelo z 603 na 613 , veliky skok . U me vymena stareho modelu za novy je vice bezpecnosti hledisko nez krasa ,ale i tak jsem si rychle zvykl na 407 a k te jsem mel ze zacatku nejvice namitek , po chvili jsem si ji oblibil (i s nekteryma vecma ktere me vadi do ted) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Původně zaslal: barenst Ja za sebe muzu rict , ze na vse se da zvyknou , nove modely Peugeot dela nejen bezpecne ,ale i tvarove odlisne nez ostatni automobilky a v tom vidim ten puvab Peugotu . A to "tvarove odlisne" myslíš jako tvarově odlišné? Tím si poslední dobou nejsem vůbec jist. Naopak se mi zdá, že jsou designeři v koncích a jednotlivé automobilky mají vzhledově velmi podobné vozy. Co tak třeba Ceed? http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Kia/Cee__d/4_kia_ceed_production.jpg a 307ma? http://www.kakaku.com/kuruma/images/car/PEUGEOT_307Style.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 No, zrovna z 603 na 613 to byl pěkně blbej skok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Co design, ale sranda je, že ony nové modely jsou leckdy notně průserovější než jejich předchůdci, a to je pak teprv síla. Moje řeč....říká se, že si člověk zvykne i na šibenici - stačí pár minut, ale co mi nevyhovuje je to co píše Oddie. Staré moudro praví, že co v autě není, to se nepo****. A máme stále menší šanci si něco udělat sami. Auta nacpaná systémama, kdy nějaký v něčem pomůže , ale zase v něčem uškodí, tak se tam dá ještě jiný, který eliminuje mínusy toho prvního, na ten pak naváže jiný a ve finále jezdí po silnicích auta, jejichž řidiči žijí v přesvědčení, že se na ně nevztahují fyzikální zákony, protože to "elektronika" hlídá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 306ka byla svym desigenem nadcasova takze ja jsem porad spokojenej Pravda ze co se tyce technologii tak cim zacali tim taky v podstate skoncili ale to je bohuzel dane marketingem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 proc myslis ze mam 17let stare bawo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culto Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Co design, ale sranda je, že ony nové modely jsou leckdy notně průserovější než jejich předchůdci, a to je pak teprv síla. mne prijde vsetko (nielen auta) nove taknejak odrbane, proste skorej to bolo vyrabane poctivejsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Zrovna 407 se mi designově i celkem líbí... Až na ten pro mě naprosto debilní přední převis, který prostě nerozdýchám. Nezajedu s tím do garáže, u přítelkyně TEORETICKY zajedu s nějakým tím škrtnutím, ale už nevyjedu (holt garáž dělaná v době, kdy byla silnice projektována o dva metry níž než nakonec je). Nemluvě o tom, že se mi to nelíbí z hlediska jízdních vlastností, mám rád auta s minimálním předním převisem... versus Chápu, že je to možná krok stranou od jízdních vlastností směrem k bezpečnosti - kdoví... Ale nelíbí se mi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Já nemůžu překousnout světla mířící do nebes. Věc ckusu. Každopádně by mě zajímalo jak je na tom kvalita interiéru u nových 406 a 407 po delší době? Kámoš si koupil 2003 Audi A4 kombi, samozřejmě 1.9tdi, ale po 165tis. jsou všechny tlačítka, opěrky takový doškrábaný, proškrábaný na tu bílou vrstvu a najde se tam víc takových neduh. Přijde mě že na kvalitu těchto věcí se už delší dobu kašle. Přitom v Cčkovým Mercedesu z 94, 250tis. km člověk takovýhle humusy vůbec nenajde a celkově je (byla) kvalitě na jiné úrovni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitin Odesláno 12. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Ten převis u 407 je fakt hrůza na pohled a myslím, že ani jízdním vlastnostem to nepřidá. Pravda je že vývoj se nějak nemůže hnout z místa a přešlapuje se na místě, kopíruje, zkrátka si myslím že to je slepá ulice. Když se člověk podívá na starší modely 306 a pak na poslední, je znát vývoj k preciznosti a určitě by se dal ten tvar dále vylepšovat. Zrovna tak strará 407. A pravdu má ten kdo říká že na detaily se kašle a když vidím Fiaty Brava s rozpraskanými klikami dveří tak se nestačím divit jak v dnešní době někdo může něco takového vůbec pustit do výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 co se tyka interieru a jsem taky prevazne zastancem toho nazopru, ze stare premiove znacky maji interiery lepsi nez ted. Ono to je hlavne dany tim, ze jeste v nedavne dobe (20let) se auta nedelali jak spotrebni zbozi. Coz bohuzel momentalne ted je. Prumerne doba u majitele v zapadni evrope je cca 2,5 roku, pak jde pryc. Takze to remeslo a fortelnost se bohuzel jaksi vytratilo. Nove auto ma celkove svou zivotnost cca 10 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitin Odesláno 13. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2007 Chlapi to potěší že nejsem sám se svýma názorama, máš pravdu s tím spotřebním zbožím, je to jedna z hlavních příčin té nekvality materiálů a zpracování. Nemůžu si pomoct ale když sedám do mýho piškota 306 se semišovým čalouněním, hezkou palubkou která plynule přechází do čalounění dveří, perfektní provedení podlahy, tak mám takovej pocit vděku k těm co to udělali. Když jsem sedal nedávno se známým do jeho novýho Renaulta tak jsem si říkal, no vy jste to pěkně sprasili. O popunteklu ve fabiích a obludný palubovce ve tvaru válce ani nemluvím. U všech aut sedadla jak z betonu. Jsem rád když z takovýho auta vypadnu, na rozdíl od Piškota, odkud se mi nikdy nechce vylézt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 No to co tady dal kurt spise ukazuje , ze ostatni delaj vtary podle Peugotu ? Vznik 307 a Ceed ? Neni v tom nejaky ten rok rozdil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.