Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 TD,HDI vs 406 HDI


LLuKKi

Recommended Posts

Cauky....tak zalezi na tom co od toho auta ocekavas.Pokud chces aby ti motor vice vydrzel zvolil bych 1.9TD (neni to pravidlem ze vice vydrzi) a zas je to lenoch.Rozhodne bych doporucil motor HDi taha mnohem lepe a hlavne od spodu.A vyber mezi 306 a 406.Ja mam 406 a urcite bych 306 uz nechtel z duvodu pohodli a konfortu, prece je to velky auto a pohodlnejsi ;ö) to jsou moje rady:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

zato má 406 tu zadní nápravu víceprvkovou, takže, aby to alespoň trochu v zatáčkách sedělo, je dobré ji každejch 100 tkm nechat opravit ;)

není to tak hrozné (na firemních 406 máme celkem najeto přes 1 mil. km)

svislé tyčky vydrží 50 až 100 t. km, jedna stojí kolem 500 Kč

vodorovné přes 200 t. km, jedna stojí asi 1000 Kč + geometrie.

Tyčky lze měnit jednotlivě, nemusí se měnit v párech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 406tky bych se obaval ze kloudnou HDi nesezenes za 150t kc , a pokud nejakou koupis tak v ni hned nechas dalsich 10t kc, kdyz beru jen rozvody a nejake drobnosti na napravach...

vem 306 HDi kombi, je to velke auto, odveze hodne a pohodlim se k 406tce alespon trochu priblizuje :-). Sice sezenes asi jen 66kw verzi ale s 306tkou to pojede obstojne a chipnout se to da viz lidi na foru.

ps. mel jsem 306tku najel jsem s ni kolem 50t km (sice jen 1.4i) ale byla krasne pohodlna a i do hatchbacku (360litru kufr) toho nabalis habakuk :-) ... ted mam 206 SW 1.4HDi a je to neskutecne tvrde auto:grr

edit...

tak beru zpet na ticarsech zacinaji 406tky na 135t kc takze kdyz budes snazit a dele vybirat da sehnat HDi kolem 150 :-)

---> takze pokud najdes hezkou 406 jdi do ni ... :super

[upravil dne 9/7/07 ajsik]

[upravil dne 9/7/07 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

zato má 406 tu zadní nápravu víceprvkovou, takže, aby to alespoň trochu v zatáčkách sedělo, je dobré ji každejch 100 tkm nechat opravit ;)

Prvotní servis 406 vychází zpravidla levněji než u 306, ačkoliv je to o třídu výš.

Původně zaslal: ajsik

u 406tky bych se obaval ze kloudnou HDi nesezenes za 150t kc , a pokud nejakou koupis tak v ni hned nechas dalsich 10t kc, kdyz beru jen rozvody a nejake drobnosti na napravach...

vem 306 HDi kombi, je to velke auto, odveze hodne a pohodlim se k 406tce alespon trochu priblizuje :-). Sice sezenes asi jen 66kw verzi ale s 306tkou to pojede obstojne a chipnout se to da viz lidi na foru.

ps. mel jsem 306tku najel jsem s ni kolem 50t km (sice jen 1.4i) ale byla krasne pohodlna a i do hatchbacku (360litru kufr) toho nabalis habakuk :-) ... ted mam 206 SW 1.4HDi a je to neskutecne tvrde auto:grr

edit...

tak beru zpet na ticarsech zacinaji 406tky na 135t kc takze kdyz budes snazit a dele vybirat da sehnat HDi kolem 150 :-)

---> takze pokud najdes hezkou 406 jdi do ni ... :super

[upravil dne 9/7/07 ajsik]

[upravil dne 9/7/07 ajsik]

Mám obavu, že bude platit spíš ten původní příspěvek před editem - že za 150 bude kloudná jen velmi těžko. Tím spíše, když na tipcars začínají na 135...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se připojím:roker

Musíš si říct, co od toho čekáš. 306 bude o zhruba 1/2 třídy nižší jak 406. 406 je super kočár. Jezdil jsem několik let s P405TD, starším bráchovi 406. Super komfort, bezvadnej motor. Nedám na ni dopustit, hlavně na motor 1,9 TD. Dobrej tahoun. Se 406 bych čekal něco podobného. 406 se 66 kW nebude žádnej divoch:o

Teď jezdím už 2 roky s 306 HDI Break, 112 tis. km poctivých. Vzal jsem ji, protože se naskytla. Je to dobrý auto. Měl jsem štěstí, že jsem dobře koupil. Za ty 2 roky je to auto bez investic. Výbornej motor, i když se mi zdá, že TD byl trochu "kultivovanější" než-li "řachtající" motor HDI. Oba motory mají 66 kW a zdají se mi podobné. Velkej výkon bych od toho moc nečekal, je to spíš dobrej běžec na dlouhý tratě. Problematiku a určitou nevýhodu zadní torzní nápravy 306 znáš. 406 bude určitě tvrdší na podvozku proti 306.

Šel jsem sice o 1/2 třídy, ale nelituju toho. Klidně bych vzal i 306 s bezvadným motorem TD. Já osobně bych si vzal raději auto klidně starší, ale s menším množstvím opravdu najetejch km! To hlavně rozhoduje o stavu auta a samozřejmě chování předchozího majitele...:( Pokud budeš mít motory TD nebo HDI kolem 100 tis. km, je pravděpodobné, že motoricky budou téměř bez investic. Dají se takové sehnat, byť třeba bez klimy. Pokud máš auto v plný palbě a ještě k tomu 406 (taky se silnější verzí), nelze od ní moc očekávat, že jezdila 10 tis. km/rok...

Hodně štěstí při výběru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak všem díky za rady...nakonec sem 406 zamítl,pro mě je to ZATÍM zbytečné velké auto...do konce srpna si snad pojedu pro nějakou pěknou 306. Právě jsem na fóru zaslech že motory TD s čerpadly Lucas,jsou hodně poruchové...osobně jsem měl 205D a známej 306 break 1.4,ale ta byla aji docela líná. Hodně lidí tvrdí zase jedině td,že HDi jsou poruchové,ale je pravda,co tady padlo,záleží jak se choval předchozí majitel...Ted sem zrvona našel velice pěknou 306 TD, 123tis. najeto,sice je 5 dveř,já chtěl ted spíše 3dveř,ale neva a po dohodě by byla za 96tis.,dělané rozvody a olej v Peugeotu při 120tis. km. Vypadá zachovale...hm...uvidím,zatím nebudu spěchat,Ještě jednou díky za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...