f3Rd@ Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Cau. Jaky ma byt tlak v prednich pneu? Na stitku u dveri mam napsano 2,3 coz mi pripadne nejak malo, na tak tezke auto. Mam tam ted gumy 215/45 R17. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 mam tam na 205/55 R16 2,5 a zadek taky2,5(nalozenej 3,4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Podle mne tento tlak je počítán na předepsaný rozměr pneu. Nižší profil chce asi vyšší tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 9. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Původně zaslal: Dave_k Podle mne tento tlak je počítán na předepsaný rozměr pneu. Nižší profil chce asi vyšší tlak. A zjistim nekde jaky tlak tam ma byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Většina aut to má napsané na řidičových dveřích, když je otevřeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila_S Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: Aluška Většina aut to má napsané na řidičových dveřích, když je otevřeš Njn, jenže ne pro ten rozměr, který chce Ferda, já bych taky spíš doporučoval 2,5. Já tam mám psané 16", na dveřích mám 2,3 a dávám taky 2,5. Někteří výrobci pneu vydávají takový přehledy, na jaký tlak je příslušný rozměr, možná si brnkni do pneuservisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Já na 306 na přední na původní rozměr, mám psáno 2,5 a vzadu 2,3, ale přece nemůže být takový problém, i kdybych to nafoukla všude 2,5?? Se snad nic nestane, ne? A teď koukám, že to v prvním příspěvku psal, že to četl na dveřích....No jsem po ránu nějaká zabržděná . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Mě tak připadá že na těch štítcích je napsané pro různé rozměry jedno a totéž. Ja mam napsáno pro 14" 175x70 v předu 2,3 v zadu 2,3 a při zatížení v předu 2,3 a v zadu 3 atm. Myslím že jak tam dáž 2,5 tak se nic neděje. A kdyby se ti zdálo že se stále pneu promačkává tak mu ještě dej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Ryze fyzikálně vzato, čím širší pneumatika, tím by mohl být tlak nižší. Maximální tlak, přípustný v pneumatice by měl být vyražen přímo na té pneumatice, ale nějakých 3,5 atm. by to mělo přežít v pohodě. Já mám u P307break 1.6 benzín na dveřích napsáno 2,5 a 2,5. Při zatížení se zadek pumpuje asi na 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 ja mam 195 a tlak 2,5, pri tvojom P406 a 215 by som fukal tak na 2,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: Aluška Já na 306 na přední na původní rozměr, mám psáno 2,5 a vzadu 2,3, ale přece nemůže být takový problém, i kdybych to nafoukla všude 2,5?? Se snad nic nestane, ne? A teď koukám, že to v prvním příspěvku psal, že to četl na dveřích....No jsem po ránu nějaká zabržděná . Zavolej do pneu servisu, tam ti řeknou, na kolik máš hustit. Radiální pneu se bude při správném tlaku zdát podhuštěné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.