radimh Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Čítal som všetko možné , ale na mojej 205 ,r.v.90 , 1,1 monoJetronic som nenasiel diagnostický konektor a ani klučikom sa to vyblikať nedá . Motor sa pokazil nedava istkru na sviečky , neviem kde je chyba , neviem či je vôbec ok riadiaca jednotka . Poradite mi niekto ako to premerať , lebo nemám druhú 205 funkčnú na porovnanie . dik moc za kazdu radu , v servise v BB mi to nikto nechce ani len diagnostikovat ..ze to mam zahodiť . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsesto Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Mas zrejme "KO" halove cidlo je to taka krabicka na rozdelovaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 modul zapalovani ,takova destička na boku rozdělovače ,na 309 mě přišla na 1800,- českejch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 ten konektor tam někde musí být. leda že by ho nějakej chytrolín ucvak. a když zapneš klíčky na druhou polohu to ti kontrolka diagnostiky nesvítí?? nebo jí tam vůbec nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Když sem koupil Rolanda tak sem snim jezdil 14dní, pak přídu k autu a najednou nic jen točil ...dlouho mě to trápilo a asi pul roku jsem to řešil tim že sem vždy vycvak a zacvak konektor z modulu (něco jako reset) a ejhle auto jelo. taky zajímavost čim bylo chladnějc tim mín se tato závada projevovala ale když se oteplilo auto nejelo. Při víměně jsem měnil i cívku protože to je spojený jednim vodičem tak projistotu oboje. Auto od tý doby startuje parádně. Mám teda 1.4 co sem koukal 1.2 má totež,předpokládám že 1.1 bude stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimh Odesláno 6. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Dakujem vam za rychlu reakciu . Dnes som urobil posledne kroky , rozobral som komplet poistkovu skrinku , všetkky kable,poistky von,proste hola doska , bola zoxidovaná asi tam zatekalo ,vseko som to vycistil a znovu zalozil ale nepomohlo to . To cidlo s tromi kontaktami ignition amplyfer, hallova sonda , snimac otacok na rozdelovaci ,ci zapalovanie , je to prepojene s indukcnou cievkou a ta ma 4 konektory , je tam plus a minus ale podla merania to vobec nesedi . Podla schemy ma ist plus na 1 pin ale ide na 2 . zem na amplyfery nie je na 3 ale na 2 tak ze stou schemou je to k nicomu , neda sa podla nej diagnostikovat . Pozitivna informacia , na Sliaci som objavil servis ked taketo auta robia , maju aj 205 ku tak ze to tam potiahnem . Rad sa podelim o poznatky ,fotky a tejto diagnostiky , ak nieco chcete staci napisat . K tej diagnostike , na pristrojovke je len stop a ine kontrolky ale ako vyzera kontrolka diagnostky to neviem . piste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 7. červenec 2007 Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 jestli to je ta s hodinama (3 budíky) tak je to hned nad palivoměrem napravo. je červená a je tam symbol jakoby trubky na kocích zúžený a ve vnitř tý trubky sou myslim tři čárky. pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout. jestli se během jízdy rozsvítí tak se do paměti uložila nějaká chyba. snad ti to pomohlo. napadá mě jestli třeba nemáš prasklou žárovičku zrovna na týhle kontrolce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 7. červenec 2007 Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 Původně zaslal: vinorak ...pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout... Člověče díky já za boha nemohl přijít na to co ta kontrolka znamená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 7. červenec 2007 Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 jej sem to napsal do citace :mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimh Odesláno 7. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny ) kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky poslal by som foto ale neviem ako :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 7. červenec 2007 Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 Tady ta kontrolka, a mi diagnostika vyblikanim funguje: [upravil dne 7.7.07 Mitja_] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimh Odesláno 7. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 a ha , no tak to som nevedel , neviem či je tam dáka žiarovka , vedla na druhej strane je katalyzátor , ten sa rozsvieti pred naštartovaním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. červenec 2007 Sdílet Odesláno 7. červenec 2007 Katalyzátor jako takový žádnou kontrolku nemá. Přečti si ještě jednou příspěvek od Vinorak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 8. červenec 2007 Sdílet Odesláno 8. červenec 2007 Původně zaslal: radimh nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny ) kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky poslal by som foto ale neviem ako :-) no sice z 90 procent je pravda že je to většinou ta se třema budíkama ale je i dost 1.1 co maj 4 budíky. takový ty special edition:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimh Odesláno 8. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2007 nuž dam vedieť o týždeň , auto som odtiahol do servisu , kde mi povedali "že to vedia " a tak uvidíme , budem informovať :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimh Odesláno 28. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2007 Zdravim Vas , tak ako som slubil tu je vysledok . Bolo nutne vynenit hlavu rozdelovaca 500,- lebo v nej boli odpalene uhliky , k tomu samozrejme aj palec rozdelovaca 120,- . Bohuzial bolo mrtve aj zapalovanie tak ze islo nove 2000,- . Dakujem sikovnemu technikovi zo Sliaca :-) ...205 beha delej . maj te sa . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. červenec 2007 Sdílet Odesláno 28. červenec 2007 radimh: Tak hlavně, že se povedlo, teď jen doufat, že už bude všechno v pohodě a budeš jen jezdit, lít benzín a měnit olej [upravil dne 28/7/2007 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.