Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

diagnostika na 205 ke 1,1 TU1 r.v.90


radimh

Recommended Posts

Čítal som všetko možné , ale na mojej 205 ,r.v.90 , 1,1 monoJetronic som nenasiel diagnostický konektor a ani klučikom sa to vyblikať nedá . Motor sa pokazil nedava istkru na sviečky ,

neviem kde je chyba , neviem či je vôbec ok riadiaca jednotka .

Poradite mi niekto ako to premerať , lebo nemám druhú 205 funkčnú na porovnanie . dik moc za kazdu radu , v servise v BB mi to nikto nechce ani len diagnostikovat ..ze to mam zahodiť .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když sem koupil Rolanda tak sem snim jezdil 14dní, pak přídu k autu a najednou nic jen točil ...dlouho mě to trápilo a asi pul roku jsem to řešil tim že sem vždy vycvak a zacvak konektor z modulu (něco jako reset) a ejhle auto jelo. taky zajímavost čim bylo chladnějc tim mín se tato závada projevovala ale když se oteplilo auto nejelo. Při víměně jsem měnil i cívku protože to je spojený jednim vodičem tak projistotu oboje. Auto od tý doby startuje parádně. Mám teda 1.4 co sem koukal 1.2 má totež,předpokládám že 1.1 bude stejná;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem vam za rychlu reakciu . Dnes som urobil posledne kroky ,

rozobral som komplet poistkovu skrinku , všetkky kable,poistky von,proste hola doska ,

bola zoxidovaná asi tam zatekalo ,vseko som to vycistil a znovu zalozil ale nepomohlo to .

To cidlo s tromi kontaktami ignition amplyfer, hallova sonda , snimac otacok na rozdelovaci ,ci zapalovanie , je to prepojene s indukcnou cievkou a ta ma 4 konektory , je tam plus a minus ale podla merania to vobec nesedi . Podla schemy ma ist plus na 1 pin ale ide na 2 .

zem na amplyfery nie je na 3 ale na 2 tak ze stou schemou je to k nicomu , neda sa podla nej diagnostikovat .

Pozitivna informacia , na Sliaci som objavil servis ked taketo auta robia , maju aj 205 ku tak ze to tam potiahnem .

Rad sa podelim o poznatky ,fotky a tejto diagnostiky , ak nieco chcete staci napisat .

K tej diagnostike , na pristrojovke je len stop a ine kontrolky ale ako vyzera kontrolka diagnostky to neviem . piste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli to je ta s hodinama (3 budíky) tak je to hned nad palivoměrem napravo. je červená a je tam symbol jakoby trubky na kocích zúžený a ve vnitř tý trubky sou myslim tři čárky.

pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout. jestli se během jízdy rozsvítí tak se do paměti uložila nějaká chyba. snad ti to pomohlo.:myslim

napadá mě jestli třeba nemáš prasklou žárovičku zrovna na týhle kontrolce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vinorak

...pokud máš přístrojovku i s teploměrem nebo z gti tak ta kontrolka je napravo nad otáčkoměrem. je oranžová a je na ní obrys motoru a v něm K. při první poloze klíčku to nesvítí, má to svítit při druhý poloze klíčku, pak nastaruješ a do 5 vteřin má zhasnout...

Člověče díky já za boha nemohl přijít na to co ta kontrolka znamená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny )

kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky

poslal by som foto ale neviem ako :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: radimh

nie nie 1,1 maju pristrojovku v takomto zložení : palivomer, tachometer , napis Peugeot (niektorí typi maju hodiny )

kontrolky v druhej časti prístrojovky : ručná brzda, voda,STOP,olej,dobíjanie,smerovky

poslal by som foto ale neviem ako :-)

no sice z 90 procent je pravda že je to většinou ta se třema budíkama ale je i dost 1.1 co maj 4 budíky. takový ty special edition:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravim Vas , tak ako som slubil tu je vysledok .

Bolo nutne vynenit hlavu rozdelovaca 500,- lebo v nej boli odpalene uhliky ,

k tomu samozrejme aj palec rozdelovaca 120,- .

Bohuzial bolo mrtve aj zapalovanie tak ze islo nove 2000,- .

Dakujem sikovnemu technikovi zo Sliaca :-) ...205 beha delej .

maj te sa .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...