Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Osvětlení palubní desky


adelajda

Recommended Posts

Původně zaslal: adelajda

Chtěl jsem se zeptat jestli znaky na ventilátoru mají být podsvícené.:myslim

netušim ale dnes jsem ti vyfotil jednu 806 co mame v práci ,jediné co nesvítilo jsou obrazky kam zrovna proudi vzduch a pak jestli jde vzduch do nebo kolem auta, jinak vše svítilo

post-0-14109595940603_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výměna žárovek není zase takový problém jak se může zdát.Nejdříve se musí vytáhnou plastové kryty posuvníků po té vycvaknout kožený potach řazení ,pod ním jsou dva šroubky/hvězdičky/které drží popelník.Po sundání popelníku se odšroubují další tři šroubky které drží célý ten plast s ikonama proudění vzduchu a teplot.Žárovky tam jsou tři jsou bez objímek jenom se vytáhnou a dají nové v opačné pořadí dáme vše do původního stavu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: adelajda

výměna žárovek není zase takový problém jak se může zdát.Nejdříve se musí vytáhnou plastové kryty posuvníků po té vycvaknout kožený potach řazení ,pod ním jsou dva šroubky/hvězdičky/které drží popelník.Po sundání popelníku se odšroubují další tři šroubky které drží célý ten plast s ikonama proudění vzduchu a teplot.Žárovky tam jsou tři jsou bez objímek jenom se vytáhnou a dají nové v opačné pořadí dáme vše do původního stavu

supr:super to je jak z knihy Jak na to 806 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Jen si dej pozor, abys neprotrhnul tu gumičku, která je okolo všech posuvných čudlíků až to budeš dávat zpět. Doporučuji tam dát papír a tím to odsunout stranou.

V sobotu jsem jednu žárovku měnil, je to na 15 minut. (když se zatoulá šroubek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jen pro info: v modulu topeni jsem asi pred rokem menil tusim 4-6 praskle zarovky (skoro to nesvitilo).

Potom mne postupne zhasinaly hlavni budiky... kdyz prestala sviti t kontrolka potkvacich svetel a na rychlomeru jsme potme videl cisla jenom do 120 kmh, tak mne dosla trpelivost :) Vysledkem byla vymena 11 prasklych zarovek :o Nevim, jestli jsem mel "stesti" na kvalitni sarzi zarovek, ale dost mne to prekapilo.

Par postrehu:

- budiky jdou vyndat prekvapive dobre (kdyz si nezapomenene seridit volant do nejnizsi polohy ;) )

- rychlomer mam v elektrice, prestoze v servisnim manualu je popis pouze pro mechanicky nahon

- kdybyste potrebovali take vymenit zarovky, tak vymente vseschny naraz, protoze rozdil v barve a intenzite svetla je znat (kdyz o nem vite)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...
Původně zaslal: raa

Ahoj,

jen pro info: v modulu topeni jsem asi pred rokem menil tusim 4-6 praskle zarovky (skoro to nesvitilo).

Potom mne postupne zhasinaly hlavni budiky... kdyz prestala sviti t kontrolka potkvacich svetel a na rychlomeru jsme potme videl cisla jenom do 120 kmh, tak mne dosla trpelivost :) Vysledkem byla vymena 11 prasklych zarovek :o Nevim, jestli jsem mel \"stesti\" na kvalitni sarzi zarovek, ale dost mne to prekapilo.

Par postrehu:

- budiky jdou vyndat prekvapive dobre (kdyz si nezapomenene seridit volant do nejnizsi polohy ;) )

- rychlomer mam v elektrice, prestoze v servisnim manualu je popis pouze pro mechanicky nahon

- kdybyste potrebovali take vymenit zarovky, tak vymente vseschny naraz, protoze rozdil v barve a intenzite svetla je znat (kdyz o nem vite)

a kolik je tam celkem žárovek, mě totiž svítí jen otáčkoměr s tachometrem a zbytek palubky se poflakuje :-)

a jakej typ žároviček tam je?

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

žárovky u táhle na topení a proudědní vzduchu jsem vyměnil, podsvícení hodin a idikace otevřených dveří ve stropní lampičce mi už taky svítí, ale nemůžu se dostat do budíků :(

3 šroubky kolem výdechů a 2 u budíků jsem vyndal, kryt je nahře volný, ale dost pevně mi drží u volantu a bojím se zabrat abych něco neutrh, je tam šroubek nebo jen nějaká \"záchytka\" ? jak a kde zabrat abych ten kryt vyndal a dostal se na budíky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petura

... 3 šroubky kolem výdechů a 2 u budíků jsem vyndal, kryt je nahře volný, ale dost pevně mi drží u volantu a bojím se zabrat abych něco neutrh, je tam šroubek nebo jen nějaká \"záchytka\" ? jak a kde zabrat abych ten kryt vyndal a dostal se na budíky?

Jsou tam jenom tri sroubky nahore (aspon v mem aute). Volant je potreba nastavit do nejnizsi polohy, pak by to melo jit snadno vytahnout. Kryt volantu jsem vubec nesundaval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tam byl šroubek pod volantem v tý \"kuželce\" a proto nebyl vidět, pak už to šlo lehce ...

Vinca: nakup si normálně 12V žárovičky do palubek (v krámu budou vědět), vem si tak 20ks na celý auto, já teda neměnil všechny ale 10ks bylo málo ...

jinak palubka mi svítí celá, ale nejede mi podsvícení teploměru mezi budíkama, a kvůli tomu jsem to vlastně celý rozebíral, a i když jsem všechny nesvítící žárovky vyměnil, tak teploměr prostě nesvítí :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...