Georginek Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Teda to je Scheizpatent..... Boucha mi ta hnusna zarazla tyc co drzi rezervu pri kazdym hupu....... Sakra co se s tim da delat? Za prve se to neda rozsroubovat protoze je to brutalne zarezly a kdyz na to pujdu silou tak to praskne a bude to uplne v hajzlu..... Nemuzu nikde sehnat jinou tycku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 V katalogu mají 2 verze. Podle typu pneu. Je tam s číslem: 761595 za 114,- (menší pneu) nebo 761596 za 168,- (větší pneu). Ten kus do kterýho se to šroubuje má číslo: 761571 za 380,-. Nedávno jsem to na jedný 306 rozdělával a byl to teda porod. Musel jsem závit den dopředu prostříknout brzdovkou. Pak to povolilo. Jo zanedbaná údržba dá zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Já to páčil před měsícem na 405, a taky docela záhul. Na rozhejbání jsem použil WD40 a do deseti minut bylo vše OK:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 2. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Pochybuju ze i kdyz na to neco nastrikam ze to povoli, asi to rovnou uriznu pilou na zelezo a bude klid. Takze ta tycka se da sehnat jedine original v peugeotu, zitra se tam zajdu zeptat, budou zas na me koukat jak na magora a urcite chtit zalohu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Si cinkni na peugeot-linku třeba budeš úspěšnější:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Zhruba na půlce vraků, co jsem kdy rozebíral, jsem to uřízl flexou, jak to bylo zarezlé. Na svých autech to mám povolené, důkladně očištěné a promazané grafitkou, abych se pak někde na cestě nedivil... klasická bolest těhle aut, s kterou je nutno počítat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 2. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 No me to je celkem fuk ze to je zarezly, protoze se rezerva da sundat dobre, ale nejde to vic dotahnout, mam to nahore podlozeny asi 10 podlozkama.......takze kdyz najedu do diry dela to randal a to ja nemam rad.....flexou to asi nepujde nejak si nechci uriznout ruku vzhledem k tomu ze nemam zvedak asi pouziju pilu na zelezo:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 na 405 som to mal tiež hrdzavé, skús sa s tým pohrať a pomaličky to povoliť, poteší keď to povolíš a pekne namažeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 nejde to nahriat autogenom ? velke teplo dokaze povolit hrdzu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Původně zaslal: ajven nejde to nahriat autogenom ? velke teplo dokaze povolit hrdzu. To by šlo, ale co tomu asi řekne rezerva, nárazník a ostatní plasty v blízkém okolí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: ajven nejde to nahriat autogenom ? velke teplo dokaze povolit hrdzu. To by šlo, ale co tomu asi řekne rezerva, nárazník a ostatní plasty v blízkém okolí? jasne že s citom, pomaličky nahriať malo by to pomôcť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 postup je takový: - jednou za 3 měsíce, co se kontroluje tlak v rezervě, to prostříknout WDčkem, silkalem, prostě co je po ruce. Pak vás nic nezaskočí ani sucho v létě, ani sr*čky v zimě. A dá se to pak povolovat rukou. WD40 - Můj černý kůň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 5. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Původně zaslal: vix postup je takový: - jednou za 3 měsíce, co se kontroluje tlak v rezervě, to prostříknout WDčkem, silkalem, prostě co je po ruce. Pak vás nic nezaskočí ani sucho v létě, ani sr*čky v zimě. A dá se to pak povolovat rukou. WD40 - Můj černý kůň Zajimavej postreh, ale ja kontroluju tlak v rezerve jednou za 5 let....kdyz ji nahodou vyndam:D Pravda je ze to uz bylo zarezly kdys sem to koupil, no asi zkratka budu muset koupit to novy udelatko:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žídek Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 A co nadzvednout rezervu zvedákem? Háček se uvolní a rezervu lze vyndat bez odrezování nebo kupování nového šroubu. Při vracení rezervy opačný postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 No to ale Georginkovi nejde.. Protože tohle mu jde.. Nejde mu ten "patent" dotáhnout a proto tam je pořád vůle.. Já to měl taky totálně zarezlé, ale prostříkal jsem to WD-čkem, i když to byla koule rzi, nastříkal jsem to nahoru na závit a povoloval.. Všechno jde.. Ve dvou lidech bo to šlo ještě lépe, kdyby to někdo držel nahoře.. Ale stačí to zapáčit silou do strany, pak se vrchní díl neprotáčí, a spodní části jsem točil francouzákem (ideální nástroj na francouzské auta..), myslel jsem, že to roztrhnu, fakt to nešlo.. Ale po půl hodině točení tam a zpět byla venku.. Pak stačilo přejet kartáčem, namazat a byla OK.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 6. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Původně zaslal: C.J. No to ale Georginkovi nejde.. Protože tohle mu jde.. Nejde mu ten "patent" dotáhnout a proto tam je pořád vůle.. Já to měl taky totálně zarezlé, ale prostříkal jsem to WD-čkem, i když to byla koule rzi, nastříkal jsem to nahoru na závit a povoloval.. Všechno jde.. Ve dvou lidech bo to šlo ještě lépe, kdyby to někdo držel nahoře.. Ale stačí to zapáčit silou do strany, pak se vrchní díl neprotáčí, a spodní části jsem točil francouzákem (ideální nástroj na francouzské auta..), myslel jsem, že to roztrhnu, fakt to nešlo.. Ale po půl hodině točení tam a zpět byla venku.. Pak stačilo přejet kartáčem, namazat a byla OK.. Souhlasim s tebou mam ale technickou poznamku. Jak to mam povolit???? Nastrikal jsem to tou sragorou ale nevim kde to chytit. nahore je takovej RADOBY sroub ale to spis velka hlavicka s plochou drazkou takze na sroubovak to neni a na nic jinyho asi taky ne, nebo sem na to neprisel.......a kdyz sundam rezervu a zacnu tocit francouzakem, tak se mi to bude nahore protacet....Co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Původně zaslal: Georginek Souhlasim s tebou mam ale technickou poznamku. Jak to mam povolit???? Nastrikal jsem to tou sragorou ale nevim kde to chytit. nahore je takovej RADOBY sroub ale to spis velka hlavicka s plochou drazkou takze na sroubovak to neni a na nic jinyho asi taky ne, nebo sem na to neprisel.......a kdyz sundam rezervu a zacnu tocit francouzakem, tak se mi to bude nahore protacet....Co s tim? Na to má pěknej udělátor ZILA. Měl tady i fotku, ale všechny jeho příspěvky jsou fuč. Jinak by do toho měl pasovat hák od tyče k heveru. Pokud to jde špatně tak bych si na to vzal hasák. [upravil dne 6/7/07 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 6. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 Původně zaslal: Dave_k Původně zaslal: Georginek Souhlasim s tebou mam ale technickou poznamku. Jak to mam povolit???? Nastrikal jsem to tou sragorou ale nevim kde to chytit. nahore je takovej RADOBY sroub ale to spis velka hlavicka s plochou drazkou takze na sroubovak to neni a na nic jinyho asi taky ne, nebo sem na to neprisel.......a kdyz sundam rezervu a zacnu tocit francouzakem, tak se mi to bude nahore protacet....Co s tim? Na to má pěknej udělátor ZILA. Měl tady i fotku, ale všechny jeho příspěvky jsou fuč. Jinak by do toho měl pasovat hák od tyče k heveru. Pokud to jde špatně tak bych si na to vzal hasák. [upravil dne 6/7/07 Dave_k] Hmm ten hak bych mohl zkusit to me nenapadlo, ale tim to asi neotocim....No zkusim a uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 tím hákem(klíčem na kola) si to zaaretuješ - a budeš kvedlat spodkem ... na 205 je supr klíč na kola - dlouhý cca 30 cm a vyrobený z "másla". Nevím, ale nápis "Made in ...." je pro jistotu vyrezlý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 6. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 No ten hak tam jde ted jsem to pacil, jenomze jak je to brutalne zarezly tak s tim hakem proste ne a ne hnout....Akorat sem si roztrhl prst:grr Akorat nechapu co myslis tim zaaretovat tim klicem........to tam jen tak samo drzet nebude. Opravdu tenhle patent je fakt nehoraznej:grr to musela vymyslet uplna guma:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.