Pedrollo Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 V předmětu "Diagnostika ve značkovém servisu" jsem popisoval své problémy s klepáním v motoru. Po marné výměně hydroštelů a oleje jsem se rozhodl nechat motor rozdělat a zjistit příčinu klapání. Technik motor rozdělal, proměřil všechny vůle až narazil na poškozenou vačku. Vačku jsem vyměnil za druhou (jetá a z vrakáče) a prý dobrou. Tvrdil prodávající na vrakáči a následně i technik, když jsem mu ji dovezl. Po namontování druhé vačky však motor stále klape. Po zahřátí se motor utiší. Jsem na začátku tak, jako v době, kdy jsem autíčko kupoval. Prodávající mi tvrdil, že klapot z motoru se po několika ujetých km ztiší, že si musí sednout vyměněná vačka. Nechápu, proč jsem to auto v takovém stavu vůbec kupoval! Klapot se sice utišil, ale cca po ujetých 8. tis. km byl klapot již tak intenzivní a po zahřátí se situace vůbec neměnila, že jsem se rozhodl pro výše popsanou anabázi. Takže je pravděpodobné, že když se závada neodstranila, že za dalších cca 8. tis. km budu řešit ten sám problém. Motor bude stále a hlasitě a kovově klapat. Máte někdo podoubnou zkušenost? Nevíte co by to mohlo být? technik tvrdí, že písty, čepy, ojnice, ventily, pružiny jsou v pořádku. Vačka vyměněná, hydroštely nové. Prosím pomozte!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 A auto se chova jak jezdi to normalne? Kamos ted resi podobny pripad ale na pasatu a tomu teda sem tam jede na 3 valce, a zjistilu mu krivej blok motoru , teda spis ze jedna ta srana na prostrednim pistu je nizsi nez ostatni a klape mu to taky tak bych zkusil jeste tohle, potom uz me nic nenapada kdyz to mas vse zkontrolovany, jedine to ze peugeoti klapou a nekdy tak ze ten majitel to proste proda i kdyz to neni zadna zavada, takze tohle muze byt tvuj pripad, ktery se ani neda odstranit , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jale Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Pozdravujte technika.ještě jsem neviděl XU7JP s hydroštely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 2. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Možná se špatně vyjadřuju, možná ten díl jsem špatně pojmenoval, ale viděl jsem odkrytý motr, na válci dva ventily s pružinou a miskou and tím plechové pouzdro s těsněním. Je to ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 2. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Jinak auto se nechová ideálně. Motor měl před výměnou vačky a po výměně rozvoďáku nepravidelný chod, škubal sebou, teda občas. Teď se zdá že je klidnější. Také se mi zdá, že motor (před výměnou vačky), byl línější a měl vysokou spotřebu. Teď mám vyměněný vzduch. filtr, vyměním svíčky a ještě vyměním zadní díl výfuku. Právě uhnil a upadl. Toto také může mít na spotřebu vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 2. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Tady ještě pro jistotu přesné označení mého vozu: PEUGEOT 405 II (4B) # 08/1992 - 10/1995 1.8 [ LFZ (XU7JP)] Popis modelu Výkon 74 kW Výkon 101 PS Objem motoru 1762 ccm Technický objem motoru 1762 ccm Objem motoru 1.8 l Počet válců 4 Typ motoru benzínový motor Příprava paliva sací roura / se sitkem / karburátor Typ pohonu pohon předních kol Systém brzd hydraulický Počet ventilů 2 Typ paliva Benzín Typ katalyzátoru s řízeným katalyzátorem (třícestný) Typ karoserie limuzína Popis motoru LFZ (XU7JP) Výkon motoru 74 kW Výkon motoru 101 PS Počet ventilů 8 Technický objem motoru 1762 ccm Technický objem motoru 1.8 l Konstrukce motoru REIHE Typ paliva Benzín Příprava paliva sací roura / se sitkem / karburátor Vrtání 83 Zdvih 81.4 Typ motoru benzínový motor Tvar pístu SOHC/OHC Řízení motoru ozubený řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Tak Vás po delší době všechny zdravím. Vracím se ke svému problému s klepáním motoru. Poslední informace je, že motor byl kompletně rozebrán a prohlédnut s výsledkem, že posledním a jediným důvodem neustálého, kovového klapání motoru je špatné mazání, respektive v daném místě mazání žádné. Několik lidí se nezávisle na sobě shodlo na tom, že závada bude v hlavě. Doufám, že né v té mojí vlastní co nosím na krku. Pravděpodobně je někde ucpaný jeden nebo více mazacích kanálků, přivádějících do prostoru vačky olej. Mám dotaz. Máte někdo s podobným případem zkušenost? Co se v tomto případě dá dělat? Výměna hlavy, nebo sundání hlavy a její nějaké mechanické vyčištění, např. nějakou ocelovou strunou a nebo pomůže nějaký chemický přípravek na rozpuštění karbonu v hlavě? Děkuji všem za jakékoliv reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 A nyní je ten motor rozebrán, nebo je v chodu? Pokud je provozuschopný, tak bych začal změřením mazacího tlaku za studena i za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 22. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Motor je v kupě a s autíkem jezdím. Rve mě to však uši. Tlaky vč. olejového čerpadla byly proměřeny. Poslední možnost je pravděpodobně opravdu ta hlava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 28. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Tady můj dotaz ještě jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 No a jak to pokračuje? Docela mě to zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 A kolik to má najeto? 605 taky v zimě za studena klape ale nemá to na nic vliv tak bych kvůli zvuku do toho nevrážel ani korunu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 29. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 For Fusion. Kolik to má najeto to nevím a ani si nedokážu tipovat. Prodávající tvrdil a na tachometru v době nákupu to mělo 140.tis. Vzhledem k tomu, že je to auto z Německa a roku výroby 93, tak má nalítáno bohatě přes 200 tis. Vliv to pravděpodobně má na vačku. Když jsem ji měnil byla byla dost "oklepaná". Bojím se, že tu co jsem teď měnil, tak po cca 10.tis. budu muset měnit znovu. Proč? Říkají: poškozená vačka = nízké zvedání ventilu = špatné spalování = chod na tři válce (to je extrém) = vyšší spotřeba atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 7. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2007 Tak jsem tady po delší době zase se svým cvakajícím motorem. Byl jsem dnes řešit jiné věci na svém autíčku a při té příležitosti jsem člověku co dělá do Peugeotů - prodává n.d. řekl o svém problému. Zaskočil mě tím, že můj vůz 405 s motorem XU7JP hydroštely nemá a že vůle ventilů se seřizuje speciálníma podložkama pod "kalíškem". Tak jsem hned volal svému servisákovi co mě ten motor dělal viz. peripetie výše a ten mě řekl, že ví co dělal a že když je ten prodejce n.d. tak chytrý, tak ať mi to opraví. Uklidnil jsem se, přeci budu věřit kamarádovi než člověku, kterého jsem viděl dvakrát v životě. Ale nedalo mě to a dnes jsem se přihlásil na Servisbox, který tady inzerujete. Hledal jsem v n.d. a co by jste řekli? Hydroštely jsem nenašel, ale našel jsem ty kalíšky s podložkama. Tak teď nevím. Je tady někdo schopen mi říci, má-li můj motor 1,8 XU7JP hydroštely a nebo nemá? A máte někdo zkušenosti se seřizováním ventilů za pomocí těch podložek? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2007 Co je to oklepaná vačka? Napřed si změř vůle, jaké tam máš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 7. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2007 Upřímně, na to já nemám. To musím dát někomu udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2007 A ten motor byl rozdělanej komplet? Jak vypadaly hlavní a ojniční pánve? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 8. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2007 Na chemický rospouštění bych radši zapoměl,mazací kanály by se měli dát vyčistit mechanicky,ale je to piplačka.Dělal jsem je na klice ještě,když sem měl wvéčko.musíš najít záslepky mazacích kanálů,ale radši bych to svěřil firmě.není to nic pro laika záslepky se musej dobře usadit,aby těsnily jinak de tlak oleje dolů.Co se pak stane ti vysvětlovat nemusím:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 pokial si spravne pamatam tak xu7jp je 1,8 16V a tem hidraulicke zdvyhatka ma. Původně zaslal: jale Pozdravujte technika.ještě jsem neviděl XU7JP s hydroštely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 kamen22 nevím jak ono je rozdíl mezi motory XU7JP A XU7 JP4 ten první je 8 ventil kde sjou vymezovací podložky ten druhý 16 ventil jsou hydroštely oba jsou 1.8 obsahově stejné ale KW ruzné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.