bullseye Odesláno 1. červenec 2007 Sdílet Odesláno 1. červenec 2007 Zdravím.Dneska jsem celej den strávil u zapojování autorádia ( SONY CDX S2220,mp3 4x50W) v Peugeotu 206 XS rv.2002 a jde mi z toho hlava kolem... Problém není v tom,že bych ho nedokázal rozjet ...šlape mi už rok ,ale stále se mi po vypnutí maže paměť.Už mě to za ten rok začíná pěkně štvát,pořád přecvakávat z 1.skladby na 80. .ladit basy výšky apod....Původní rádio bylo sériové na kazety,konektor sem byl nucen ucvaknout protože nepasoval a trčí mi z palubky asi 7-8 drátů...Zkoušel jsem už mnoho variant prohazovaní napájení +12V ,toto napětí mi po proměření dává červený kabel (mělo by být stálé +12V),žlutý a modrý...ale jakákoliv kombinace je bez výsledku.Vypnu klíček,počkám asi minutu cvakne poprvé relátko,to ještě napětí drží ,pak za pul minuty znovu relátko a paměť je zase prázdná.Proměřoval jsem všechny plusy,jak cvakají ty relátka tak se to napětí přepíná mezi tím červeným žlutým a modrým kabelem,ale žádný nedrží STALYCH 12V ...a přitom původní rádio na těchto káblech drželo paměť v pohodě ...dokonce se mi nuluje i displej na datum a hodiny (uprostřed palubky nad větráním) ....nesetkal se někdy někdo s něčím podobným...díky za jakoukoliv radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 1. červenec 2007 Sdílet Odesláno 1. červenec 2007 V jednou kabelu ti musi drzet +12v aby ti radio udrzelo pamet a druhy kablik take s +12v ale az po zapnuti klicku ,pokud nenajdes zadny ktery ti vyhovuje tak si ho natahni znova vetsinou je to posledni moznost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 asi tak jak píše Blackrider.ten kábl se stálim napětím by tam měl bejt.když sem měnil já rádio(taky sony) tak sem ho připojil normálně na ten ISO konektor a chodí mi v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Nemáš tam už BSI? Problém může být i v tom. Tyhle nový modely si rádi hrajou na hru "Economy mode". Jinak ta sonka asi nic moc, když nemá EEPROMku kde si vše uloží a pamatuje ikdyž je bez napájení. [upravil dne 3/7/07 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullseye Odesláno 4. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Chlapy ja sem to uz tak nejak vyresil ...natahl jsem si stalych 12V z pojistek , pripojil a no problem ....ale stejne v tom aute neni neco v poradku ... protoze ted uz mi sice radio drzi pamet ,ale problem je ten palubni display ,ten ji nedrzi pořád ...pokazdy kdyz znovu sednu a nastartuju bliká nastaveni datumu a hodin a všechno je vynulovaný ... ... je možný že tam je spaleny naky relatko nebo neco ? jako ten display me moc nesere ...ale kdyby nekdo vedel co s tim tak pisnete ,thanks Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullseye Odesláno 4. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Jo a jinak ten cervenej kabl z palubky,co mel davat tech stabilnich 12V dava jen 1V ... !!! nechapu. Jinak jak si tam psal o tom ECONOMY MODE tak presne to tam mam !!! ale ted to mam zapojeny na klicek,takze kdyz vypnu motor ,radio se vypne taky ,nehrozi ze bych ho mel zaply bez motoru a autíčko by na mě řvalo že pouští ECO MODE ... ale predtim to hlasilo dost často Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Tak o tom by Ti asi víc napsal někdo kdo s tím má zkušenosti. Podle mne si tohle hlídá BSI jednotka podle odběru proudu. Myslím že pokud jsi tam měl origo rádio tak o něm BSI věděla a podle toho se chovala a teď jsi ho vyhodil a je tam něco co nezná tak to dělá bordel takže bejt Tebou bych zajel někam na počítač a aby to v tý BSI přenastavili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullseye Odesláno 5. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 No co je to BSI jednotka nevim,ale to co pises je mozna pravda ....protoze dokud tam bylo origos radio , display zobrazoval vsechno v pohode,dokonce i skladby z radia ..ted uz pokazde jen blika uplne vynulovanej ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Vrať tam původní rádio a vyzkoušej jestli ti display středové kapličky bude držet paměť. Pokud ne, tak je chyba někde v elektrice (stačí přepálená pojistka - mě fungovalo všechno kromě středového displeje a rádia (to se zapnulo až po otočení klíčkem - a celý problém byl ve špatně zapojené pojistce, kterou sem vrátil na špatné místo). Pokud ti vše bude s původním rádiem fungovat, tak vyřeš napájení nového rádia tak, že natáhni nových 12V přímo do baterky a napájej tím i udržovací napětí, tak i spínané napětí. Originální ISO konektor nech uplně odpojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Původně zaslal: bullseye No co je to BSI jednotka nevim,ale to co pises je mozna pravda ....protoze dokud tam bylo origos radio , display zobrazoval vsechno v pohode,dokonce i skladby z radia ..ted uz pokazde jen blika uplne vynulovanej ... BSI jednotka se stará o veškerou elektroinstalaci v autě včetně autorádia, alarmu,centrálu atp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullseye Odesláno 5. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Staré radio je K.O. ...stejně bylo jen na kazety ,ale proste nefunguje ..pres nej to nezjistim ...jo a stary ISO konektor sem odstrihl pac nesedel snad ani jedinej kabilek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullseye Odesláno 5. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Pojistky jsou ok vsechny uz sem je nekolikrak kontroloval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fana-jani Odesláno 6. červenec 2007 Sdílet Odesláno 6. červenec 2007 škoda,že jsi to odstřihl,na ty konektory se prodávají redukce,aby se nemuselo nic stříhat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Originální kabely bych nestřihal - spíš bych upravil tu stranu u radia, nebo nejlíp - udělal si redukci (2ks ISO konektoru a pár kablíků). Ale to už je jedno. Ad pojistky - já sem tenkrát taky kontroloval všechny - a byly v pořádku. akorát ta jedna byla o půl pozice výš než měla být (u P206 jde pár pojistek dát tak, že nejsou v řadě). A když zkusíš zapojit rádio na vlastní napájení (samostatný napájecí kabel), tak ta středová konzola pořád blbne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 9. červenec 2007 Sdílet Odesláno 9. červenec 2007 Původně zaslal: bullseye Staré radio je K.O. ...stejně bylo jen na kazety ,ale proste nefunguje ..pres nej to nezjistim ...jo a stary ISO konektor sem odstrihl pac nesedel snad ani jedinej kabilek To je divný mě sedělo uplně všechno včetně konektoru (Sony CDX-GT710) sice mám rok 2005 ale to je stejný MUX ročník jako tvůj. Problém bude zřejmě v tom jestli náhodou něco nezapojuješ na sběrnicic CAN s tím není sranda mohl by jsi klidně něco na ní odpálit (jednotku motoru, airbagu, BSI atd.) doporučují sehnat schéma včetně označení drátu případně ať ti někdo nafotí barvy kabliku a kde byli původně zapojeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.