Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ekonomický režim


jarkr

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

Dobrý deň páni,

včera sme montovali moje nové rádio a tiež sme riešili tento problém.

Keďže za normálnych okolností nemám vo zvyku sedieť na parkovisku v aute a počúvať rádio, až tak strašne by mi ten prechod do ekon. režimu nevadil. Nasralo ma ale to, že akonáhle auto prešlo do ekon. režimu, vymazala sa celá pamäť a všetky nastavenia rádia!!! :grr

Aký je od výrobcu prednastavený časový interval na prechod do ekon. režimu? Rádio je totiž robené tak, že po normálnom vypnutí ešte nejaký čas svietia tlačidlá a displej, no a dá sa nastaviť čas úplného vypnutia od 30s do 60min. (Sony).

Otázka je - stihne sa rádio po vypnutí motora v prípade nastavenia intervalu 30s vypnúť skôr, ako mi moje geniálne auto prejde do ekon. režimu a vymaže celú pamäť a všetky nastavenia?! :(:nevim

Dá sa ten ekon. režim nejako obísť? Myslím natrvalo? Hľadal som aj v starých príspevkoch, ale nepodarilo sa...

Ešte jedna taká poznámočka na záver. Hneď v prvý deň, ako som auto kúpil som ho odstavil pred robotou. No a keďže mám vo zvyku ráno svietiť, pred domom som zapol svetlá a samozrejme pred robotou na ne zabudol (pípák ma na to neupozornil, mal som tam studený spoj a pípalo to len, keď bolo v aute 40st. a viac!!!:grr - závada medzičasom odstránená). Prečo vtedy tak múdro nevypísal to jeho "Economy mode active" a nevypol svetlá, keď auto bolo vypnuté a zamknuté? S niektorými vecami ma tí frantíci proste serú!

[upravil dne 21.8.2007 Tomášik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomášik

No, keď ma to bude veľmi vytáčať, tak to budem musieť spraviť tiež... :myslim:roll

Aj tak by som sa ale rád dozvedel viac o tom úžasnom ekonomickom režime. K čomu je to vlastne dobré? Aký to má časový interval? A hlavne - DÁ SA TO NEJAKO ZRUŠIŤ?!

K čemu to je ???? To je přeci jasný. V autě někdo bude vyhrávat a rádio zapomene vypnout a baterie je v kde?? Špatně zavřené dveře i u kufru, světlo stále svítí, baterka je kde ??? Zase taková blbost to není, ale že by mi to někdy vymazalo uložení rádia, tak to ani náhodou.:aut:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapci,tak vam uz uplne bebe!bigos vam to tu popisal uplne presne.na co sluzi economy mode.to su teda problemy ze sa niekomu vymazu predvolby z radia.to nebude chyba v bsi.nic v zlom ale skuste pouzit aj zdravy rozum...a nie plakat kvoli tomu ze vam vypne radio po 30 min...:mrk:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já teda nevim, ale to, že se v rádiu vymažou předvolby potom, co ho odpojí economy mode, problém určitě je. Já mám rádio originál a tam se nevymaže nic. Už si nepamatuju, jak to bylo při odpojení baterie, ale myslím, že to už rádio neustálo, čili bych předpokládal, že nějaký drát co do rádia vede bude pod proudem i po aktivaci economy módu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, je to o tom že né všichni mají originál rádia (tudíž je možnost jinýho napinování konektoru - prostě trvaých +12 nemusí být proti trvalých +12 u neorigo rádia, proto to mazání paměti) a né všem vyhovuje rádio na economy mode... zrovna tak jsem si udělal aby rádio fungovalo i bez klíčku (nebo s klíčkem v úplně nejzákladnější poloze), protože mi to tak prostě vyhovuje.

jinak interiérový světýlka mi zhasínají (i kufr) tak jak mají i při otevřených dveřích, economy mode mam aktivní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ATTILA

chlapci,tak vam uz uplne bebe!bigos vam to tu popisal uplne presne.na co sluzi economy mode.to su teda problemy ze sa niekomu vymazu predvolby z radia.to nebude chyba v bsi.nic v zlom ale skuste pouzit aj zdravy rozum...a nie plakat kvoli tomu ze vam vypne radio po 30 min...:mrk:potlesk

Aaaaaa, to je tu zasa niekto múdry... By som teba chcel vidieť, ako si pri každom zastavení na pumpe, v robote, obchode, na rampách a neviem ešte kde, zakaždým budeš vyhľadávať a ukladať stanice, nastavenie hlasitosti, hodiny, fader, typ ozvučenia a ešte všetky tie ostatné krávoviny, čo sa na rádiu nastavujú. Neviem, kto tu je bebe ale ja teda určite nie!

Tak kamo, keď nemáš nič rozumné, čo by si mi poradil, tak si svoje vecné poznámky radšej nechaj pre seba. Dík.:xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a teraz k Vám ostatným, ktorí sa mi na rozdiel od niekoho snažíte pomôcť a poradiť:

Keby sa to týkalo len mazania pamäti v ekon. režime, tak by som to možno prežil. Nemám totiž vo zvyku počúvať rádio niekdy v garáži alebo na parkovisku. Problém je, že mne sa, ako som už písal, celá pamäť vymaže po každom vypnutí a zamknutí auta!!!:roll

Takže najskôr bude problém ten, čo uvádzal Blizzard - že konektor na trvalých 12V z auta sa akosi netrafil na trvalé napájanie neorigo rádia... tak to budem musieť ešte raz mrknúť, nechám ho, nech sa aktivuje ekon. režim a skúsim to zapojiť tak, aby to hralo aj pri ekon. režime... podľa Vašich rád... ;)

Mne sa ale zdá, že tam boli 3 alebo 4 drôty, ktoré išli z auta a rovnako 4, ktoré išli do rádia... neviete niekto, načo sú tie ostatné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, jeden drát taky je na ztemění rádia při zapnutí světel (na 306 bylo tušim +6V)

vem voltmetr a změř si co kde ti jde z toho konektoru v autě při různých polohách klíčku, zamknutym autě, ecomodu a pod, pak vem návod na rádio kde máš popsaný co je kde na konektoru z rádia (buď bývá obrázek konektoru s popisem, nebo popsaný barvy drátů) a propoj to dle potřeby. Paměť musíš dát proti +12V trvalývh (musí být na voltmetru při ecomodu, zamknutym autě a pod. prostě furt). napájení rádia si dej třeba na těch +12 ze spínačky (když vyndáš klíček, zmizí). -12V bude pořád a správně, s tím netřeba nic dělat, bo by ti rádio teď nešlo vůbec.

snad je to srozumitelný. dost blbě se to popisuje :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Blizzard

no, jeden drát taky je na ztemění rádia při zapnutí světel (na 306 bylo tušim +6V)

vem voltmetr a změř si co kde ti jde z toho konektoru v autě při různých polohách klíčku, zamknutym autě, ecomodu a pod, pak vem návod na rádio kde máš popsaný co je kde na konektoru z rádia (buď bývá obrázek konektoru s popisem, nebo popsaný barvy drátů) a propoj to dle potřeby. Paměť musíš dát proti +12V trvalývh (musí být na voltmetru při ecomodu, zamknutym autě a pod. prostě furt). napájení rádia si dej třeba na těch +12 ze spínačky (když vyndáš klíček, zmizí). -12V bude pořád a správně, s tím netřeba nic dělat, bo by ti rádio teď nešlo vůbec.

snad je to srozumitelný. dost blbě se to popisuje :D

No vidíš, to že je tam drôt so 6V na zníženie svietivosti rádia pri zapnutých svetlách som ani len netušil! :myslim

Vytlačím si ten Tvoj návod a nejako to pozapájam. Schému k rádiu mám, len som nevedel, na čo sú tie zvyšné dva, ktoré idú z auta.

Každopádne díky moc za info. Dnes idem ešte dorábať rozvody, ale do konca týždňa to určite poprepájam a dám vedieť, ako sa mi darilo. Ešte raz DÍKY!!! :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomášik

Původně zaslal: Blizzard

no, jeden drát taky je na ztemění rádia při zapnutí světel (na 306 bylo tušim +6V)

vem voltmetr a změř si co kde ti jde z toho konektoru v autě při různých polohách klíčku, zamknutym autě, ecomodu a pod, pak vem návod na rádio kde máš popsaný co je kde na konektoru z rádia (buď bývá obrázek konektoru s popisem, nebo popsaný barvy drátů) a propoj to dle potřeby. Paměť musíš dát proti +12V trvalývh (musí být na voltmetru při ecomodu, zamknutym autě a pod. prostě furt). napájení rádia si dej třeba na těch +12 ze spínačky (když vyndáš klíček, zmizí). -12V bude pořád a správně, s tím netřeba nic dělat, bo by ti rádio teď nešlo vůbec.

snad je to srozumitelný. dost blbě se to popisuje :D

No vidíš, to že je tam drôt so 6V na zníženie svietivosti rádia pri zapnutých svetlách som ani len netušil! :myslim

Vytlačím si ten Tvoj návod a nejako to pozapájam. Schému k rádiu mám, len som nevedel, na čo sú tie zvyšné dva, ktoré idú z auta.

Každopádne díky moc za info. Dnes idem ešte dorábať rozvody, ale do konca týždňa to určite poprepájam a dám vedieť, ako sa mi darilo. Ešte raz DÍKY!!! :super

do konektoru v autě by měly jít 4 dráty.

-12V, +12V trvalých, +12V spínaných přez klíček, +6V spínaných přez světla (jinak +12V ale až po sepnutí klíčku.)

kolik tam máš celkem drátů?

[upravil dne 22.8.2007 Blizzard]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...