Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

podvozok na 106 (martin s16 ... )


Miki

Recommended Posts

noooo volal som panovy Husekovy ktory vyvija HP sporting , urobilki mi to za cca 25-27 000,- vasich valutovych korun :D:D:D.

Weitec je za 374 ,- euro co je ina kava a do toho by som teda kludne siel .Nemate niekto skusenost s WEITEC ????

Dik Miki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau MIKI, nooo tak pokud chceš tunit a jezdíš s tim autem každý den do práce a máte tam hodně rozbité silnice tak na HP zapomeň. Kámoš to mněl na svojí 106 a když jsem si to zkusil tak jsem mu šel rovnou koupit boxerskej chránič chrupu aby si neukousnul jazyk, tak to bylo tvrdý. Na okruh dobrý, ale jinak na nic. Já měl žluté Koni + Weitec pružiny -35mm a byl jsem moc spokojen. Tlumiče se dali jednoduše nastavit na jakou tvrdost jsi chtěl. Měl 3 polohy, ta nejměkč= sériová tvrdost, střední už jsem se tvářil:) a při nejtvrdší takhle:D. Jen se to musí štelovat když je tlumič vyndanej z McPharsonu. :mad: Jízdní vlastnosti o 100% lepší a přitom jízda po městě byla snesitelná. Pokud chceš snižovat o víc jak 40mm tak už potřebuješ něco na styl HP - malá pružina a tvrdý tlumič, protože by to jinak šlo na doraz. Takže tlumiče určitě Koni a pružiny Eibach, HR, Weitec apod.

S16 je prodaná tak estli chceš tak mi tu zbyli ty Koni, maj za sebou jenom 7tis km, všechny čtyři, pasujou na všechny 106 r.91 až 03 (pružiny prodány na autě). Pak lauf od Supersprintu i se středovou trubkou. Ještě velmi pěkná sada zimních kol Good Year UG6 185/55 R14(3 měsíce jeté) na bílích plecháčích od Michelin Sportu 6j14 rozteč samozř. 4x108 ET15!!!(nějaká tvrzená ocel či co) a ještě 2 ks zimních Bridgestone 165/65 R14 na černých orig Pug plecháčích. Pak už nějaký bobosti jako orig volant s airbagem a jednotkou, př. stabilisátor a orig S16 pružiny (auto vysoké ale tvrdé). Rád bych se toho zbavil tak se kdokoliv ozvěte, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

martin dikes , mam zaujem a eminentny .

Daj mi na seba nejaky kontakt . tie kola neviem tie su mi na prd , gumi to skor , volant urcite a najma tie koni . tak mi posli prosim kontakt a najlepsie aj nejaky cenik a k tomu zlavy :-))))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čus tak ten kožený volant i s jednotkou 3t. Kč (místo pytle je nafukovací panna Pamely Anderson :o), př. stabilisator s jednou kostí 1t., Koni stáli 12 takže za 6t., pružiny 500,-

Nechcete někdo ten Supersprint výfuk? Je supr, střed má průměr 48, je od svodů ke koncovce - jen roura, koncovvý tlumič s koncovkami z leštěné nerezy - dvojté DTM. Zvuk užasný, jelikož nahrazuje kat tak to zvedne trochu výkon (líp se to sbírá do otáček) a při ubrání trochu střílí, když rychle zařadíš tak si prdne. Je hodně hlučný, řezavý závodní zvuk, jsi nejdřív minutu slyšet, až pak je tě vidět :D Vhodný na 106ky a na Saxo. Za 7t.

Ještě jsem objevil manuál s popisem veškerých oprav 106ek Heynes v angličtině za 500,- a pojistné šrouby orig. Pug s plochou hlavou za 500,-

Telefon je +420776100007 a jsem z Prahy

[Editován dne 26/9/03 martin106S16]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martin oki , KONI beriem na 100% a stabilozator tiez .Aky presne je to stabilizator - je to ta vystuha medzi tlmice ?? Je to horna ci spodna ??

Ten volant by som chcel tiez len neviem ci by mi to teraz vsetko vyslo naraz .Este tie pruziny tak isto na 100% - to su myslim weitec ze ??

Martin , zavolam ti asi zajtra a dohodli by sme sa kedy a kde .

Mozem ta len ubezpecit ze mam o ten tovar eminentny zaujem .

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha weitec teda siel prec s autom a ostali len origos , zeee .tak tie nechcem :D:D:D:D

Suma sumarum, beriem koni (to su predne aj zadne dufam,), stabilizator a volant asi tiez -ten by som mozno prepustil Sirealovi ale este si to rozmyslim :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volant je přesně ten na obrázku.

Trochu tě uvedu do obrazu, ten stabilisator neni rozpěra, ale pokud jsi byl někdy pod autem tak tam mezi př. ramenama je zkrutná naohýbaná tyč a na jejich koncích jsou přišroubovaný tyčky na kloubech (kosti) a ty pak přišroubovaný na Mc Pharson (pouzdro v kt je tlumič), ten z S16 je tlustější a auto se míň naklání.

Ty pružiny jsou sériový S16, nesnížený, jak jsem psal Weitec zůstali na autě, neměl jsem už čas rozebírat torzky a zvyšovat auto. Tak se ozvi čau.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...