dimkoo Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Čaute mám problém. Mám špatné starty.Tj žhavičky mám nové tak nažhavím a start.Pak to začne nedrží volnoběh kouří se z výfuku bílý kouř ale maras to vypadá jak by někdo zamnou rozpostřel bílou plachtu.No a pak se přískoakem skok rozjedu poněvač mi to kucká a po 50metrech(asi se zahřeje )Jede normálně a volnoběh funguje taky normálně a ještě když je zahřáty a dám mu knedlík jakože mudám plný kote tak mi kouří bílý koř z výfukul ala za studena maras.Palivový filtr vyměněný.vstřikovací trysky vyměněny,palivová sestava těsní tak Vám navím poradte Díky dimkoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Ten bílý kouř náhodou nesmrdí, jako špatně spálená nafta? V každém případě začni kontrolou vůle ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimkoo Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 No smrdí to dost .Mystlíž že to jsou špatně seřízené ventily? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Jedna z možností to je a není to moc práce. To že ti palivová soustava těsní máš zjištěno jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimkoo Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Opticky+nové objímky a hadoce a nic nemokvá tak si mystlím že to mám o.k. a dotažené šrouby + matice kere je třeba ale pokoštuji ty ventile a každopádně dám vědět.Zatím hoj a dík:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Už to tu bylo popsané mockrát, začít kontrolou vůle ventilů. Většina těhle motorů už je má dávno mimo, a nikdo je nedělá, tak se pak divte, že vám to nestartuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 v létě už by to bylo hodně "špatné" nenastartovat kvůli ventilové vůli... a cožpak v zimě ! Na druhou, pravda, tyhle motory mají natočeno asi tak 10x okolo zeměkoule a vůbec jim to nevadí (pokud mají vůle v pořádku) Já třeba vůle mám na hraně a když mi to v létě nechce startovat, tak preventivně měním palivovej filtr (po jisté zkušenosti na "Jižní spojce" se všema těsněníma a Cu-krouškama) Jinak, na změření ventilové vůle potřebuješ měrky (cca 40,- Kč), většinou nové těsnění pod víko ventilů (cca 150,- Kč) a asi hodinu času. Jak je změřit, tu bylo již popsáno milionkrát ... - a když už jsem to i já zvládl, tak to zvládneš ty taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.