Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výměna zadní nápravy


Guest geno291

Recommended Posts

Jo tak po tomhle jsem se taky pídil, když mi mou 405 slepovali ze dvou po bouračce. To pako do mě vlítlo, když jsem stál zaparkovanej:bojim Ptal jsem se přímo v Peugeotu, tvrdili, že by to šlo udělat, ale není jisté jakou by to mělo brzdnou sílu, jestli by nemusel být i jiný posilovač brzd....jiná ručka atd. Takže jsem to nechal být a vesele si brzdil s bubnama...nemohl jsem si ale stěžovat...při prudkém brždění si auto krásně celé lehalo na silnici, super účinek i s bubnama....:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: geno291

Nazdárek,mám 405 1,9.Zadní náprava s bubnama.Je možné namontovat nápravu s kotoučema?Nebude s tím nějaký velký problém?Dík.

Pokud to nemá ABS, tak snad stačí dát jiné trubky od hadice k brzdiči, jiná lanka ruční brzdy a dál snad nic. Ale spíš se zeptej, jestli ta kotoučová zadní náprava brzdí lépe než ta bubnová, protože to že je to "hezčí" ještě neznamená, že to bude "lepší" z hlediska provozního (ber to tak, že mají obě dvě něco za sebou).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se ptám z toho důvodu,že jsem koupil 405 na náhradní díly a ta má právě vzadu kotouče.Chtěl jsem přehodit celé nápravy,protože ta moje je zralá na repasy.Tahle s těmi kotouči je pět měsíců po repasy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Co je na té bubnové zadní nápravě za brzdy, Bendix nebo Girling? Pokud Bendix, tak tu nápravu sice můžeš prohodit, ale musíš k ní dát i ten zátěžák, co je u té koutoučové...

Takže pro Girling (bubny) a kotoučovou je stejný zátěžák?

A pro Bendix jiný?

A je jen rozdíl v tom parametru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Bendix nemá zátěžák, má integrovaný omezovač ve válečcích - nezátěžový. Bendix se dávaly jen na sedany bez ABS, kombíky maj všechny Girling a zátěžák, ať již jsou s ABS nebo bez.

Takže je tam místo zátěžáku kostka?

Nebo vlastně jsou dvě trubky dozadu rovnou od hl.brzdového válce, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na to koukal a zátěžák je u té nápravy s kotoučema.Přehodím tedy celou nápravu.Nejde mi o to,že to je hezčí(mám stejně plechové disky),ale bude jednoduší přehodit celou nápravu.Moc velké dík za rady.Jsou zde velice znalí lidé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záměnu disků za bubny uděláš doma velmi jednoduše, jen je potřeba k tomu mít klíč na matici zadního náboje, což je nějaká z 3/4" sady, tuším snad dokonce 51? Vyšroubuješ tuhle matici, vyrazíš čep z náboje, sundáš náboj, a odšroubuješ štít brzdy - je na třech torxech tuším 55, a zajištěných tmelem, takže jdou povolit špatně. Analogicky potom montáž ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...