Guest geno291 Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Nazdárek,mám 405 1,9.Zadní náprava s bubnama.Je možné namontovat nápravu s kotoučema?Nebude s tím nějaký velký problém?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Jo tak po tomhle jsem se taky pídil, když mi mou 405 slepovali ze dvou po bouračce. To pako do mě vlítlo, když jsem stál zaparkovanej:bojim Ptal jsem se přímo v Peugeotu, tvrdili, že by to šlo udělat, ale není jisté jakou by to mělo brzdnou sílu, jestli by nemusel být i jiný posilovač brzd....jiná ručka atd. Takže jsem to nechal být a vesele si brzdil s bubnama...nemohl jsem si ale stěžovat...při prudkém brždění si auto krásně celé lehalo na silnici, super účinek i s bubnama.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: geno291 Nazdárek,mám 405 1,9.Zadní náprava s bubnama.Je možné namontovat nápravu s kotoučema?Nebude s tím nějaký velký problém?Dík. Pokud to nemá ABS, tak snad stačí dát jiné trubky od hadice k brzdiči, jiná lanka ruční brzdy a dál snad nic. Ale spíš se zeptej, jestli ta kotoučová zadní náprava brzdí lépe než ta bubnová, protože to že je to "hezčí" ještě neznamená, že to bude "lepší" z hlediska provozního (ber to tak, že mají obě dvě něco za sebou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest geno291 Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 No já se ptám z toho důvodu,že jsem koupil 405 na náhradní díly a ta má právě vzadu kotouče.Chtěl jsem přehodit celé nápravy,protože ta moje je zralá na repasy.Tahle s těmi kotouči je pět měsíců po repasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Nevim, jak je to tam řešený s omezovačem brzdnýho účinku. Pokud je na tý kotoučovce jinej, musíš ho vyměnit taky;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Co je na té bubnové zadní nápravě za brzdy, Bendix nebo Girling? Pokud Bendix, tak tu nápravu sice můžeš prohodit, ale musíš k ní dát i ten zátěžák, co je u té koutoučové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Jo a ještě jedna maličkost - samotná náprava pro kotouče i bubny se vůbec nijak neliší, takže klidně můžeš přehodit samotnou nápravu, brzdy nechat bubnové, a ty kotoučové prodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: oddie Co je na té bubnové zadní nápravě za brzdy, Bendix nebo Girling? Pokud Bendix, tak tu nápravu sice můžeš prohodit, ale musíš k ní dát i ten zátěžák, co je u té koutoučové... Takže pro Girling (bubny) a kotoučovou je stejný zátěžák? A pro Bendix jiný? A je jen rozdíl v tom parametru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Bendix nemá zátěžák, má integrovaný omezovač ve válečcích - nezátěžový. Bendix se dávaly jen na sedany bez ABS, kombíky maj všechny Girling a zátěžák, ať již jsou s ABS nebo bez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: oddie Bendix nemá zátěžák, má integrovaný omezovač ve válečcích - nezátěžový. Bendix se dávaly jen na sedany bez ABS, kombíky maj všechny Girling a zátěžák, ať již jsou s ABS nebo bez. Takže je tam místo zátěžáku kostka? Nebo vlastně jsou dvě trubky dozadu rovnou od hl.brzdového válce, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Dvě trubky dozadu jsou vždy, jen u Bendixů jdou rovnou do prasat, kdežto u všecho ostatního jdou přes zátěžák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest geno291 Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 A jak provedu záměnu disků za bubny?To asi neudělám doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: geno291 A jak provedu záměnu disků za bubny?To asi neudělám doma. To záleží jak jsi šikovnej, a jaký máš k dispozici nářadí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest geno291 Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Tak jsem na to koukal a zátěžák je u té nápravy s kotoučema.Přehodím tedy celou nápravu.Nejde mi o to,že to je hezčí(mám stejně plechové disky),ale bude jednoduší přehodit celou nápravu.Moc velké dík za rady.Jsou zde velice znalí lidé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Záměnu disků za bubny uděláš doma velmi jednoduše, jen je potřeba k tomu mít klíč na matici zadního náboje, což je nějaká z 3/4" sady, tuším snad dokonce 51? Vyšroubuješ tuhle matici, vyrazíš čep z náboje, sundáš náboj, a odšroubuješ štít brzdy - je na třech torxech tuším 55, a zajištěných tmelem, takže jdou povolit špatně. Analogicky potom montáž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.