Bertik Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Ahoj, muzete mi nekdo prosim vas rict na kolika tis. km se ma delat rozvodak u motoru 1,4HDi 206sw. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Podle APM TEC je uvedeno po 240 000 km (DV4TD, 8HHZ, 8HX) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 V časopise AUTODIESEL psali taky po 240tis a v tom smyslu že by to měla být předpokládaná životnost za kterou asi ručí nebo tak nějak. Prý to bylo tak že Ford který si objednával vývoj motoru u PSA tak trval na tom aby rozvod byl řetězem,po svých velmi špatných motorech 1.8D kterým praskali řemeny ale PSA to něchtěla kvůli hlučnosti takže museli vymyslet tak kvalitní rozvody aby měli životnost jako řetězové rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Tak tak, jenom těch 240 000 km, je max. mez. O letech se v dokumentaci nepíše. Problemy nejsou, sám bych to řešil tak 180 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzap Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 My v servisu peugeot děláme po 120tis km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: Honzap My v servisu peugeot děláme po 120tis km! Tak jasně, kšeft je kšeft. A kolikpak si za to berete ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Asi budu trošku of topic, ale já mám u svého P 206 2.0 HDi v oficiální sevisní knížce napsanou výměnu při 160 000 km o letech ani slovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: Schreek Asi budu trošku of topic, ale já mám u svého P 206 2.0 HDi v oficiální sevisní knížce napsanou výměnu při 160 000 km o letech ani slovo. Únava, resp starnutie materiálu ti nič nehovorí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Ale jo, jen říkam, že v oficiální servisní knize o tom nic neni Mě osobně přijde i 160 000 docela hodně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzap Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 to:Jarinek Já nechtěl říct aby si přijel si rozvody nechat viměnit, ale pouze radím z vlastních zkušeností, těch rozvoďáků už sem pár viděl , jelikož dělám 5 let u koncesionáře mechanika, takže klidně si ho tam nech kolik chceš ja jsem pouze radil!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Původně zaslal: Honzap to:Jarinek Já nechtěl říct aby si přijel si rozvody nechat viměnit, ale pouze radím ............... Já to nemyslel ve zlým, ale je mě jasný, že v servisu by mě preventivně vyměli vše. Jen by mě zajímalo, kdyby se mě něco stalo s řemenem před najetím 240 tis. km. V sešitě údržby mám psáno, že výměnu roz. řemene upřesní pracovníci sítě PEUGEOT. Mě řekli 240 tis. a basta. Navíc se to uvádí i v jiných publikacích o tomto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzap Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Dělal sem i rozvody na několika hdi po 160 a upřímně ti řeknu že když řemen otočíš a pořádně si ho prohlídneš tak je to hodně km na kus gumy. Ja ze svejch zkušeností říkám že těch 120 je ideální a hlavně máš jistotu. A taky jde oto že někdo těch 240 nenajede ani za 10 let provozu a jak všichní víme tak guma stárne. Takže závěrem 120 ideální 100% jistoty, 160 dejme tomu, 240 hodně- bál bych se jet např. ve 220 na dovolenou k moři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Původně zaslal: Honzap Dělal sem i rozvody na několika hdi po 160 a upřímně ti řeknu že když řemen otočíš a pořádně si ho prohlídneš tak je to hodně km na kus gumy. Ja ze svejch zkušeností říkám že těch 120 je ideální a hlavně máš jistotu. A taky jde oto že někdo těch 240 nenajede ani za 10 let provozu a jak všichní víme tak guma stárne. Takže závěrem 120 ideální 100% jistoty, 160 dejme tomu, 240 hodně- bál bych se jet např. ve 220 na dovolenou k moři. tak to je tchan frajer 2,0HDI 170 tisic km a vymena rozvodu bude v utery:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Původně zaslal: Honzap My v servisu peugeot děláme po 120tis km! a na kolik tak vyjde udělat rozvody na 1,4HDi? Předpokládám že se dělá kompet rozvod. sada, napínací a vodící kladka + vodní pumpa? Kolik hodin práce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 CONTITECH sada rozvodů CONTISYNCHROBELT® KIT - 3590kč s DPH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.