zoby Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 mám 205 1,4 xs rok 89 (podle skel) a rok 90 podle TP. dnes mi to občas cukalo, někdy i zdechlo a u toho svítilo K-čko. pak to šlo hned nastartovat a jelo to dál. diagnostika vyblikala kody 41 a 53 ta 41 je SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively) případně pod tímto kodem je zkratka CAS a ta 53 je Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. a anglicky Battery Voltage** Fault that will cause ECU to use default value in place of faulty sensor. pokud tomu dobře rozumím, tak by to spolu mělo spouviset. nevíte někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Zkus vymazat chyby a najetí několik desítek km diagnozu opakovat. Pokud se nic neobjeví byl to jen někde asi špatnej kontakt. Pokud se objeví znova 41 chtělo by to asi ten snímač vyměnit. z tý 53 bych si asi hlavu nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2007 tu 53 neřeším. kleklo mi čerpadlo a vybila se baterka, takže to bude tím. ale ta 41 se objevuje nepravidelně pořád. no pročistím konektory v motoru a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.