alhanak Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Nazdárek, potřeboval bych radu ohledně teploty. Jaká by vůbec měla být běžná teplota motoru? Mě pořád vyskakovala teplota. Vyměnil jsem čidlo, odvzdušnil podle návodu v knížce "Jak na P 206" a bylo to jakou dobu dobrý. Pak najednou po cca 1 měsíci začala teplota zase vyskakovat. Normálně jedu, držím se na nějakejch 85-91 stupních a najednou vylítne teplota na maximum. Rafička tam je cca 5 sekund a zase klesne. Přijde mě to, jako by tam vlítla dycky vzduchová bublina. Odvzdušněný to ale mám asi správně. Je možný, že třeba kolem toho čerpadla co pumpuje chladící kapalinu je špatný těsnění a občas to lapne vzuch? já už si nevím rady. relé sou obě dobrý. Naví když sem byl asi před 3 měsícama v Peugeotu na diagnostice, tak mě řekli, že teploměr ukazuje o 10 stupňů blbě. že prej má ventilátor zapnout při teplotě 92 stupňů a mě to ukazuje 82 stupňů. na to už sem si ale zvykl, že musím 10 přičíst. to mě tolik netrápí. ale ta teplota mě přímo S E R E. Když člověk nemá jistotu, že sedne do auta a může s ním jet kamkoliv aniž by se něco podšlalo, tak je to naprd..... prosím poraďte. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 a neni to jen v budíku(ukazateli teploty) že ti občas vylítne na max.A že by měl ventilátor pouštět při 92°C se mi nezdá,to je nějak brzo ne?mě bylo řečeno že má pouštět při cca 100°C na první stupeň a při 105°C na 2hej stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 18. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2007 v budíku to podle mě není. normálně začne blikat s STOPka abych jako zastavil..... zapne ventilátor..... nevím kdo ti co řekl, ale mě v Peugeotu řekl technik při diagnostice, že má čidlo se otevře při 92 stupních a to dělá správně. Pro jistotu jsem koupil čidlo nový a na krabičce je taky napsaný 92 stupňů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 bežna teplota chladiacej kvapaliny je cca 90°C, ak ti vyskoči ručička na max može sa stať že sa spoja kable(predrate,spoj na kostru) na čidle,respektívne može byť zle čidlo teploty motora. Pri 90°C by mal byt odpor čidla cca 230Ohm.Ak by nastal skrat v kabelaži,chvilkove odpojenie čidla može teplota vyskočiť na max,prípadne bude treba vymenit to čidlo.Ventilator sa spušta pri 97°C.Skontroluj kabelaž a konektory prípadne vymen to čidlo na motore:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 18. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2007 čidlu nic není. to by ukázala diagnostika. kabely sou taky dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 jenze to auto na diagnostice nejede ale stoji ... pri jizde je to uplne neco jineho, staci prejet diru nebo nejaky zhup apod... a nebo staci jen to ze jedes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 sleduj ci ti vyskočí ručicka teplomeru pri prejazde nerovnosti,alebo pri otrase,este davno sa mi stalo na favorite že som mal hned plnu nadrž,potom zase ukazovalo spravne - uvolneny kostrovy spoj na nadrži:aut [upravil dne 19/6/07 MrVain] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.