mr.metallica Odesláno 17. červen 2007 Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Zavírá se přívod nafty při brždění motorem, když je to nepřímej mechanickej vstřik? Jestli se vyplatí volnoběh, nebo vyšší otáčky bez plynu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.metallica Odesláno 22. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2007 To fakt nikdo neví??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 No regulátor v čerpadle by to zavřít měl. Když si vzpomenu na zvuk mého motoru při brzdění motorem, tak je tam rozdíl, aspoň zvukový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 Nemělo by to dávat ani kapku paliva. Na XM 2,1TD kterej měl palubák to při jízdě z kopce a brždění motorem ukazovalo 0.0l paliva. Postupně to padalo po zařazení až k nule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trsek Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 Brždění motorem, je proto abys neutavil brzdy např. když jedeš s vlekem.A aby podtlaková pumpa měla dostatečný záběr, pokud potřebuješ prudce zastavit. Palivo tam vždy jde na úrovni volnoběhu -mín to neumí. Jinak by to byly pěkné prdy ,když bys chtěl najednou přidat.Jezdím s rychlostí a že bych tím nějak zvyšoval spotřebu jsem nezaznamenal.Ale "žere" to určitě víc jak při volnoběhu. Otáčky motoru za čas jsou jasné i když s palivem na "volnoběh" nastavenýma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 Původně zaslal: trsek Brždění motorem, je proto abys neutavil brzdy např. když jedeš s vlekem.A aby podtlaková pumpa měla dostatečný záběr, pokud potřebuješ prudce zastavit. Palivo tam vždy jde na úrovni volnoběhu -mín to neumí. Jinak by to byly pěkné prdy ,když bys chtěl najednou přidat.Jezdím s rychlostí a že bych tím nějak zvyšoval spotřebu jsem nezaznamenal.Ale "žere" to určitě víc jak při volnoběhu. Otáčky motoru za čas jsou jasné i když s palivem na "volnoběh" nastavenýma. Tak to je dobrá pohádka. Při brždění motorem OPRAVDU dojde k odstavení přívodu paliva, tzn. že množství paliva je 0, jízda přes kvalt je tedy úspornější než pouze volnoběh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 i u mechanickyho vstrikovani? A jak se napr maze cerpadlo, to se predsi neodstavi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. červen 2007 Sdílet Odesláno 23. červen 2007 Původně zaslal: .mycTD i u mechanickyho vstrikovani? A jak se napr maze cerpadlo, to se predsi neodstavi? To ne, ale vzájemná poloha štěrbiny v pístku a kroužku, který ovládá množství nafty by měla být taková, že veškeré palivo se vrací do čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.