Maverick Odesláno 17. červen 2007 Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Zdar už delší dobu se potýkám s problémem sahar na Mi16. Z prvu nechodily vůbec (relátka KO) teď když už jsem vyčistil všechny kontakty vzměnil relátky, tak se mi po zapnutí klíčku do jízdní polohy rozcvakaj všechny relátka (3) vpředu pod maskou + jedno u ŘJ a sahary se začnou roztáčet jak chtěji. chvilku na 1 stupeň chvilku na 2 a nebo se ty vrtuje v točení střídaj. Nevíte někdo co by mohlo bejt v čudu? Nemá tahle mrcha náhodou taky nějako samostatnou krabičku na řízení sahar? Jinak auto má klimu a motor XU10J4Z. [upravil dne 25.6.07 Mefisto86] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 17. červen 2007 Sdílet Odesláno 17. červen 2007 neco podobneho delalo kamosovi mondeo, byl tam spatnej snimac teploty chladice a rezave ukostreni, cidlo vymeneno, ukostreno na zdravou cast a vse beha jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Tak to čidlo je pro mě taková malá záhada. Já ho totiž nemůžu najít:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 17. červen 2007 Sdílet Odesláno 17. červen 2007 melo by byt umisteno nekde na chladici nebo pobliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Tam už ho hledám buhví jak dlouho a furt nic. No zkusim to ještě jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Původně zaslal: komisar nevím jak relátka ale 2 by měla spínat a 1 přepínat:myslim To máš tušim pravdu, ale spíš by mě zajímal PROČ se to furt zapíná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Původně zaslal: komisar a dal jsi tam ty relátka jak byla třeba je jedno blbě?? chtělo by to schéma a podle kabelů by se dalo zjistit,ale já knížku už dal pryč sice schéma se dá najíti na netu,Pak už jedině cesta jak Neonek s počítačem,ale dalo by se to nějak vyřešit.2 relátka která spínají jeden a druhý ventilátor a přepínecí,které přepíná rychlost větráku.Nevím jak se vyznáš v elektrice. Obráceně jsem je určitě nedal. Kontroloval jsem to snad 3x a lítal okolo toho s měřákem o 106. Knížku na pergla sice mám, ale je to jen na starý model. V elektrice se vyznám celkem dobře, 4 roky jsem ji studoval a nějakej čásek jsem brigádničil v autoservisu. Ale tohle je pro mě fakt záhada. Asi vyškubu celej ten slavnej svazek a udělám novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2007 Do patice sedly správně. Ale asi se na to ještě podívám. Teď mě ještě napadlo, kdybych je tam ale dal špatně, tak to buď nesepne vůbec a nebo to bude stále cvakat, jenže ono čas od času cvakání ustane a sahary se točí normálně, nebo netočí záleží na tom jak zůstanou seplý/rozeplý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 18. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Tak budu muset asi někde splašit originály. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Původně zaslal: Mefisto86 Tak budu muset asi někde splašit originály. To asi jo, jen to bude docela pálka Určitě tam máš klimu, že? U klimy je ještě "Bitron", nevim sice, jak by měl přesně vypadat, ale vim, že řídí chod sahar při zapnutý klimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 18. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Dundee: Klimu to má, ale beru ji zatim jen jako přítěž protože stejně nefunguje. Nevíš náhodou kde bych onen "Bitron" měl hledat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Původně zaslal: Mefisto86 Dundee: Klimu to má, ale beru ji zatim jen jako přítěž protože stejně nefunguje. Nevíš náhodou kde bych onen "Bitron" měl hledat? Ten Bitron by měl být snad někde u těch relátek (zkus hledání, někde o něm psal Voštík ) nebo v motorovym prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Tak dneska jsem se zas po dlohý době dostal k auto a vyndal ten bitron. Vypadá to, že je to opravdu zdroz všech problémů, protože konektor byl zančně zoxidovaný a po "vpáchání se" do černé krabičky se mi naskyt tento pohled:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 A ještě jedno foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Zkus ho vyčistit a vrazit zpátky, protože novej originál stojí 4666,- bez daně a pochybuju, že ho někdo bude dělat v druhovýrobě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 25. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Původně zaslal: Dundee Zkus ho vyčistit a vrazit zpátky, protože novej originál stojí 4666,- bez daně a pochybuju, že ho někdo bude dělat v druhovýrobě... Zejtra ho beru do práce vyčistit a propácet horkovzduchem:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: Mefisto86 Původně zaslal: Dundee Zkus ho vyčistit a vrazit zpátky, protože novej originál stojí 4666,- bez daně a pochybuju, že ho někdo bude dělat v druhovýrobě... Zejtra ho beru do práce vyčistit a propácet horkovzduchem:super Kdyby ti to nejelo, tak dej vedět ... jeden bych měl .... Jenom zjisti jaké to má číslování ! Já to mám z 605ky. Cenu vymyslíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: TiborTeam Kdyby ti to nejelo, tak dej vedět ... jeden bych měl .... Jenom zjisti jaké to má číslování ! Já to mám z 605ky. Cenu vymyslíme Asi mi ta černá ludra taky odešla... kdyby se neprodal, zjistím číslo toho mojeho a asi bych ho vzal... U mně se to zatím projevuje sporadicky... A to tak, že i když je motor studeny, jsou puštěné sahary (klima je off), no a po zahřátí se sahary spustí na max a hučí to jako kráva zkoušel jsem prostřiknout kontakty, ale nic... uvidím... zatím se to projevilo 2x Pokud to ještě zazlobí, musím to vyměnit, ale 5k bez daně za to dávat je nesmysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 26. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2007 @re: Zkontroluj si ještě jestli nemáš napálený kontakty na relátkách. Ony potom rády zůstávaj sepnutý nebo mívaj velkej přechodovej odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: Mefisto86 @re: Zkontroluj si ještě jestli nemáš napálený kontakty na relátkách. Ony potom rády zůstávaj sepnutý nebo mívaj velkej přechodovej odpor. relátka jsou OK... spínají všechny jak mají... zkusím je proměřit, ale většinou vše funguje jak ma (po zapnuti klimy se spusti sahary), po vypnuti se vypnou a zapnou jen pri urc.teplote...) zkusím je změřit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.