poldy Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 mam 306 1.6, tlmice njesu bohvie co, gumy vcelku nove, na vodu, aj ked predne su zodrate zvonka, dnes som sa 3 krat narodil, najprv som bol nedotacavy a skoro som sejmul iveco, potom som si nedobrovolne driftol jeden kruhac a nakoniec som na dalsom letel cez travnik a zastavil v strede cesty krizom, ono ti pritomny anglicania mali vacsi stres ako ja ale tu uz ide o zivot a bojim sa o toho co to auto kupi odomna, pretoze ho predavam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy306 Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 no mozna by to chtelo napsat vic, protoze takhle to spis jenom vypada, zes jel jak hovado... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldy Odesláno 14. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2007 ale vobec, siel som predpisovo, aj menej, 30 mil asi cca priblizne, a je tu mokro, na suchom snim ani nehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy306 Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 tak to bych nevidel problem v aute, ale v gumach..nebo v tom clanku mezi sedackou a volantem, ale nevidel jsem te ridit, tak te nebudu soudit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 A co geometria? A na pretacanie to vyzera na zadne silenbloky. Pred vymenou mi trocha odhadzovalo zadok ale len ked som siel po jamach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djfrozen Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 306 je v mensich rychlostech pod plynem nedotacive a ve vysich napr na vetsich kruhovych objezdech pretacive dokonce se mi s nim darilo driftovat nez jsme to prehnal a skoncil v hodinach od te doby to uz tolik neprehanim (nejlepsi je to na snehu) ale vsechno co jsem tu popsal je chovani na limitu na ktery by ses nemel dostat pokud nejedes moc rychle pripadne na sjetych nebo spatnych pneu nebo zavade na podvozku jinak mi prijde 306 bezpecne a pripadny prichazejici drift nebo nedotacivost se da lehce poznat (protoze cit v rizeni taky neni spatny) a vyresit napr. lehkym ubranim atd. ps: dokonce se mi v poradku na suchu dari jezdit ve vnitrnim pruhu kruhovych objezdu o hodne rychleji nez ty ve vnejsich na mokru to samozdrejme chce ubrat ale to musis v kazdem aute (jenom ve ctyrkolkach min) [upravil dne 14.6.07 djfrozen] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.