Kolicek Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Může mi, prosím, někdo odpovědět na dotaz proč různé prameny uvádějí u 406 1,8 16V dvě hodnoty výkonu a to 81 kW a 85 kW? Jde o dvě různé verze motoru (a čím ještě se liší?) nebo je to jen nepřesnost a jde o tentýž motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Je to jednoduché - starý a nový model mají trochu jiné motory (starší je slabší). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 No, zní to logicky, ale co v tomhle případě je "nový" model? Nový model se dělá od přelomu 1999/2000, ale verze 81 kW je i u modelů po tomto datu. Máte představu od kdy se ten výkon vlastně zvětšil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 81kW motor je XU7JP4 (LFY), 85kW je EW7J4 (6FZ). Jedná sa o dva rozdielne motory... Začali sa dávať tuším niekedy v roku 2002...ale nespomeniem si teraz presne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Díky za odpověď. Vypadá to, že ho začali dělat v roce 2000, protože já sháním tohle auto, právě z roku 2000 (cena kolem 150000) a většina má motor 81 kW, ale některá auta 85 kW. Patrně ještě nějakou dobu je dělali v souběhu. Takže jestli soudruzi z Francie neudělali chybu je asi lepší nový motor(?). No, aspoň mi to zužuje hledání. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Původně zaslal: Kolicek Díky za odpověď. Vypadá to, že ho začali dělat v roce 2000, protože já sháním tohle auto, právě z roku 2000 (cena kolem 150000) a většina má motor 81 kW, ale některá auta 85 kW. Patrně ještě nějakou dobu je dělali v souběhu. Takže jestli soudruzi z Francie neudělali chybu je asi lepší nový motor(?). No, aspoň mi to zužuje hledání. Díky za radu. Pokiaľ sa o motor staráš nebudeš mať problém ani s jedným Akurát samozrejme, na každom motori sem tam niečo odíde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 hledat se ti bude snadno podle VIN cisla auta, jak psal Hnusoba nahore, auto s 81kw motorem bude mit VIN zacinajici VF38BLFY a s 85Kw motorem bude mit VF386FZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ZILA Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 kde sa človek pozre najde hnusobu kua :myslim:P:P:P:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 A v cem se tedá ty motory vlastně liší? Byly tam nějaké velké konstrukční změny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 je to trochu jina konstrukce, ta LFY je konstrukce XU, ten novejsi je konstrukce EW - nastupce XU konstrukce vice zde wikipedie XU motor , wikipedie EW motor [upravil dne 12/6/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toomm Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Původně zaslal: hnusoba 81kW motor je XU7JP4 (LFY), 85kW je EW7J4 (6FZ). Jedná sa o dva rozdielne motory... Začali sa dávať tuším niekedy v roku 2002...ale nespomeniem si teraz presne už jsem se na to jednou ptal a ten 81 kW se dával i u nových modelů vyrobené do 10/2000 a až po tomhle datu dávali 85 kW , já mám r.v. 3/2000 a mám 81 kW a žádný problém, spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 LF byl taky prověřen lety a časem odladěn. Mít jeden z posledních LF motorů jistě nebylo na závadu. Naopak koupit neodladěný (relativně začínající) z počátku výroby by mohlo být rozoko. Nicméně není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Původně zaslal: ZILA kde sa človek pozre najde hnusobu kua :myslim:P:P:P:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Od toho tu som, aby som bol všade Původně zaslal: Ferry hledat se ti bude snadno podle VIN cisla auta, jak psal Hnusoba nahore, auto s 81kw motorem bude mit VIN zacinajici VF38BLFY a s 85Kw motorem bude mit VF386FZ Môže to byť aj VF38ELFY (to je kombík 406) a 85kW motor bude VF38B6FZ alebo VF38E6FZ.... To som ale detailista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Původně zaslal: Kolicek Díky za odpověď. Vypadá to, že ho začali dělat v roce 2000, protože já sháním tohle auto, právě z roku 2000 (cena kolem 150000) a většina má motor 81 kW, ale některá auta 85 kW. Patrně ještě nějakou dobu je dělali v souběhu. Takže jestli soudruzi z Francie neudělali chybu je asi lepší nový motor(?). No, aspoň mi to zužuje hledání. Díky za radu. Anebo - chceš-li výkonnější, tak si pořiď dvoulitra. Peníze za pojistku navíc jsou nepatrné a spotřeba taky. Dálky se s tím dají jezdit za 7,5 na pohodu, žádné hlemýždí tempo (vlastní zkušenost) a má to 97,4kw starší a 99kw novější model. Vůbec bych se toho nebál - taky jsem měl strach z horentní spotřeby při přestupu z ropáka 1.9D holá atmosféra 51kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Hlavní nevýhoda dvoulitru je především po městě - když nepočítám volné hlavní tahy ... popojíždění po pražských uličkách mi zvedne spotřebu podle PP klidně i na 10,5 klidnou jízdou. Jo, rozjezdy jsou holt svinstvo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.