Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcípá při startu a na volnoběh (i za jízdy)


Georginho_cz406

Recommended Posts

Původně zaslal: 1sympo

Mam coupe2.L benzin a tiez mi dochne,ale iba ked sa zohreje na viac ako 80 stupnov...Diagnostika neukazala nic... moze to byt nejake cidlo? Krokovy motorcek je ako oci cisty aj klapku som cistil....

Mam uplne stejnej problem plus mam problem ze mam strasne nizky volnobezny otacky +-650

Uz jsem procistil uplne vsechno, svicky i s civkou a kabelama dal novy,baterku koupil silnejsi a porad nic :grr V tejdnu jedu na vrakac a zkusim vymenit to teplotni cidlo a krokac tak dam kdyztak vedet jestli to pomohlo. Kdyby jsi neco objevil co ti pomohlo tak mi dej pls taky vedet.

P.S. Nevim jestli to s tim nahodou nesouvisi ale pres vikend se mi stalo, ze prestalo fungovat el. ovladani zrcatka a po cca 20 min zase zacalo fungovat a druhy den se mi stejna vec stala s posuvem sedacky. Fakt zahada :myslim

[upravil dne 5.8.2007 Belmondo1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim,ze to zrkadlo a sedadlo z tym suvisiet nebude,ale to teplotne cidlo a cidlo tlaku vzduchu ano...Nemal som cas to riesit,ale budem musiet....Inak vecer a v noci,ked nieje teplo mi ide dobre.Az ked sa zohreje nad 80stupnov co vecer byva malo-kedy. Ked to vymenim a bude to v tom,dam vediet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja som konecne doriesil problem zo zdochynanim motora. Vymenil som cidlo vahy vzduchu,je to termistor a dik,ze ste mi poradili...Nahradil som starsim,ale funkcnym termistorom z modelu z r2000. Je sice trocha ine a nepasuje,ale dostal som ho zadarmo a pri trocha zrucnosti sa da samotny termistor naletovat na nozicky stareho...Dik. Teraz to ide a nedochne pri ziadnej teplote a otackach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 1sympo

Tak ja som konecne doriesil problem zo zdochynanim motora. Vymenil som cidlo vahy vzduchu,je to termistor a dik,ze ste mi poradili...Nahradil som starsim,ale funkcnym termistorom z modelu z r2000. Je sice trocha ine a nepasuje,ale dostal som ho zadarmo a pri trocha zrucnosti sa da samotny termistor naletovat na nozicky stareho...Dik. Teraz to ide a nedochne pri ziadnej teplote a otackach.

Můžeš prosím dát foto, kde je ta váha vzduchu? Dle mě myslíš MAP senzor, ale kdybys dal foto jen bych se ujistil. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Honzin

Kluci ještě jeden dotaz - musím baterku odpojit, když ji chci dobít? Rád bych ji dobil, abych zjistil co to udělané s těmi studenými starty, ale jak ji odpojím, resetuje se mi ŘJ a zase houby poznám (pokud se to zlepší), jestli to bylo silnější baterkou nebo s tím má co do činění ten reset. Dost často se mi totiž stává, že se mi to odpojením a pak připojením baterky na čas zlepší.

chlapáku jestli přijdeš na to v čem je zakopaný pes tak máš u mě flašku!! Protože já když odpojim baterku a pak ji zapojim po 20minutách tak je to taky na čas dobrý!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MPavel

Původně zaslal: 1sympo

Tak ja som konecne doriesil problem zo zdochynanim motora. Vymenil som cidlo vahy vzduchu,je to termistor a dik,ze ste mi poradili...Nahradil som starsim,ale funkcnym termistorom z modelu z r2000. Je sice trocha ine a nepasuje,ale dostal som ho zadarmo a pri trocha zrucnosti sa da samotny termistor naletovat na nozicky stareho...Dik. Teraz to ide a nedochne pri ziadnej teplote a otackach.

Můžeš prosím dát foto, kde je ta váha vzduchu? Dle mě myslíš MAP senzor, ale kdybys dal foto jen bych se ujistil. Dík

Tak chlapy nahlodali jste mě.. lambdu mam v pohodě.. krokáč je jiný.. teplotní čidlo také.. ale baterku a MAP senzor jsem nezkoušel.. Poradíte kde to čidlo sehnat abych nekupoval něco jiného.. Díky všem!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Map senzor je snimac tlaku vzduchu je teda aspom na mojom coupe umiestneny na sacom potrubi vzduchu a je z vnutornej strany od motora,taky cierny umelohmotny.Ale vahy vzduchu,co bol moj pripad,je pred klapkou,ked das dolu hadicu co ide od filtra.Je to take male cidlo termistor. ma dva vyvody. Ono sa javilo sice ako dobre,ale nebolo. A tiez oedporucam dobre precistit kontakty na konektoroch,co idu z neho.Aby tam nevznikal nejaky prechodovy odpor a potom by hodnoty cidla skreslovali. Ono meni odpor v zavislosti na teplote saneho vzduchu.Tak bacha na to,moze to byt zradne.mne to pomohlo. Odfotit to nemozem,lebo minuli tyzden som si zabudol tel z fotakom na streche a odisiel som.Ked som sa pre nho vratil,tak sa uz nedalo ani telefonovat,nieze este fotit....Ale poslem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: stalmik

Původně zaslal: MPavel

Původně zaslal: 1sympo

Tak ja som konecne doriesil problem zo zdochynanim motora. Vymenil som cidlo vahy vzduchu,je to termistor a dik,ze ste mi poradili...Nahradil som starsim,ale funkcnym termistorom z modelu z r2000. Je sice trocha ine a nepasuje,ale dostal som ho zadarmo a pri trocha zrucnosti sa da samotny termistor naletovat na nozicky stareho...Dik. Teraz to ide a nedochne pri ziadnej teplote a otackach.

Můžeš prosím dát foto, kde je ta váha vzduchu? Dle mě myslíš MAP senzor, ale kdybys dal foto jen bych se ujistil. Dík

Tak chlapy nahlodali jste mě.. lambdu mam v pohodě.. krokáč je jiný.. teplotní čidlo také.. ale baterku a MAP senzor jsem nezkoušel.. Poradíte kde to čidlo sehnat abych nekupoval něco jiného.. Díky všem!!!

MAP senzor vypada takhle

10.3005.JPG

Nicmene, nekde jsi psal, ze mas primej filtr ze jo. Jak mas vyresenej privod cerstvyho vzduchu, pokud ti to spatne tahne az kdyz se motor trochu ohreje, jde ti tam teplej vzduch a to je ten problem. Co svicky ? jak jsou na tom? ja mel Eyquem ktery mely najeto 3000km a byly spatny - rozsvecela se mi i kontrolka diagnostiky, protoze to spatne palilo a lambda uz si s tim nedovedla poradit a hlasilo to bohatost smesi mimo toleranci. Po vymene za NGK BKR5EK V-line 23 a vyreseni toho filtru sani mi ted auto taha jak divy ( predtim po ohrati na 80st dost zlenivelo ) Ten MAP senzor se mi nezda ze by odesel, ja mam puvodni a najeto cca 270 000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 1sympo

Tak ja som konecne doriesil problem zo zdochynanim motora. Vymenil som cidlo vahy vzduchu,je to termistor a dik,ze ste mi poradili...Nahradil som starsim,ale funkcnym termistorom z modelu z r2000. Je sice trocha ine a nepasuje,ale dostal som ho zadarmo a pri trocha zrucnosti sa da samotny termistor naletovat na nozicky stareho...Dik. Teraz to ide a nedochne pri ziadnej teplote a otackach.

to neni vaha vzduchu, jestli myslis takovou tu pecku pred klapkou sani, je to jen snimac teploty nasavaneho vzduchu. Vaha vzduchu se dava na diesly a funguje uplne jinak - zjednodusene, zhaveny platinovy dratek je proudem vzduchu ochlazovan a meri se proud prochazejici tim zhavenym dratkem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omyl vaha vzduchu se nedava jen na diesel ale i na benzin.Treba na mem druhym aute starickym opelu kadett gsi je krasne videt hned po otevreni kapoty.Funguje jak rikas,odporovy dratek se zmenou mnozstvi nasavaneho vzduchu ochlazuje a tim se meni odpor.Po zastaveni motoru se dratek rozehreje o velice vic na chvilicku aby se odstranili necistoty.Za starsi doby se pouzivalo v sani obycejne klapky ktera se otacela a na ni byl pripevnen potenciometr,od toho se ale upustilo protoze mereni nebylo presne tak jako odporovy drat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sheep

omyl vaha vzduchu se nedava jen na diesel ale i na benzin.Treba na mem druhym aute starickym opelu kadett gsi je krasne videt hned po otevreni kapoty.Funguje jak rikas,odporovy dratek se zmenou mnozstvi nasavaneho vzduchu ochlazuje a tim se meni odpor.Po zastaveni motoru se dratek rozehreje o velice vic na chvilicku aby se odstranili necistoty.Za starsi doby se pouzivalo v sani obycejne klapky ktera se otacela a na ni byl pripevnen potenciometr,od toho se ale upustilo protoze mereni nebylo presne tak jako odporovy drat.

no ja myslel peugeoti benzinove motory, ty maji potenciometr na klapce + MAP senzor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz uz tady Ferry mluvi o tom sani a o prisavani tepleho vzduchu ... mam takov pocit, ze v tom bych mohl mit taky problem. Jde totiz o ten rozdil, jak to auto jede zahraty a jak jede za studena. Za studena je ten motor takovy ostrejsi.

Tak se chci zeptat, jak ma byt dlouha ta roura, nebo spis kde konci ta roura, co vede od te krabice s filtrem dolu. Kde konci tam dole? Mam totiz pocit, ze ji mam urizlou a ze konci nekde nejak divne, proste do ni ten vzduch nemuze poradne jit. Kdyz ji dam pryc, je tu uduseny, ma to hlubokej zvuk, coz je vlastne asi normalni. Ja ted hledam trosku problem asi v tomhle. I kdyz na benzin mi to auto jede ted dobre. Ale plyn na to porad ma tak trosku vliv, porad nemuzu vyresit to obcasny vynechani od spodu na LPG. Ma to porad takovej pytel, prodlevu ve zrychleni pri pridani plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta hadice je prichycena za naraznikem, zhruba ve vysce jak je z predni strany narazniku ta cerna gumova ochranna lista nad mlhovkou, tak tam to konci a je tam nejak prichyceny k prednim celu.

Ja si ted teda nemuzu vubec stezovat, s tema svickama NGK mi to jde krasne za plynem, bez prodlevy a to jak pri studenym tak pri teplym motoru na benzin i na LPG, ale kdyz jsem laboroval s tema svickama - stribrny Brisky pak Eyquem podle katalogu Autobenex, tak presne jak pises, prodleva na plynu, sbiralo se to az tak od 3000 otacek ale nad 5000 uz zase nic moc, az s tema NGK to zaclo jezdit lip a po tom premisteni a uzavreni primeho filtru do origos krabice i s teplym motorem

Jinak myslim, ze se mi taky projevilo u LPG, ze jsem vymenil molitanovej filtr na vysokotlakem vstupu do vyparniku

[upravil dne 15/8/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak presne tak to mam - do 2500 otacek nic a nad 4,5 nebo nad 4 to zas prichcipne a sebere se to jen kdyz dam plnej plyn - je to pak jakoby se otevrela druha komora karburatoru, jako to byl u 120tek :) Koupil jsem NGK svicky s 2 kontakty. Ty jsem pred tydnem vyhodil a dal tam Champion EON2. Dela to porad a stejne. Tu trubku mam zakoncenou nekde tam, jak popisujes, ale neni nijak prichycena k prednimu celu, naopak spis teda konci zaroven s naraznikem a dira vede k zemi, takze vsechny ty s....ky musi jit primo do ni. Myslel jsem, jestli by treba nepomohlo ji nejak pridelat k predku a tak, aby sel vzduch do ni pri jizde co nejlip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...