Petr X Odesláno 18. červen 2007 Sdílet Odesláno 18. červen 2007 Ja tomu taky nechci verit, ale holt to asi tak bude. Me kamos zitra priveze uplne novou Vartu 75Ah za 1200Kc Uz aby tam byla. Ted tam mam 75Ah nejakou starsi, prej je spatna, ale jde to na ni celkem v pohode a hlavne daleko lip nez s tou 40Ah Zahada, kterou resim uz pekne dlouho a tohle by me nenapadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Tak jestli to co řeším už čtyři roky (studené starty) je v baterce, tak to mě fakt podrž. Na jednu stranu se mi to nechce vůbec zdát, protože si to nedovedu vysvětlit. Já jsem se teď šel podívat a mám tam 55Ah. Je pravda, že mě to začíná dost blbnout v teplotách k nule, což studená baterka určitě slabší bude a vysvětlovalo by to tu teplotu, ale jinak si to nedokážu vysvětlit. Vždyť napětí je úplně stejné, startér točí jak vzteklý, takže musí být i dost nabytá. Jak si to vysvětlujete? Dejte vědět, jestli se vám to za čas nezhorší. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Kluci ještě jeden dotaz - musím baterku odpojit, když ji chci dobít? Rád bych ji dobil, abych zjistil co to udělané s těmi studenými starty, ale jak ji odpojím, resetuje se mi ŘJ a zase houby poznám (pokud se to zlepší), jestli to bylo silnější baterkou nebo s tím má co do činění ten reset. Dost často se mi totiž stává, že se mi to odpojením a pak připojením baterky na čas zlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Původně zaslal: Honzin Kluci ještě jeden dotaz - musím baterku odpojit, když ji chci dobít? Rád bych ji dobil, abych zjistil co to udělané s těmi studenými starty, ale jak ji odpojím, resetuje se mi ŘJ a zase houby poznám (pokud se to zlepší), jestli to bylo silnější baterkou nebo s tím má co do činění ten reset. Dost často se mi totiž stává, že se mi to odpojením a pak připojením baterky na čas zlepší. Někde jsem zde četl nebo na mazdaklubu jsem četl v žádným případě nenabíjet baterii, která je zapojená!!! Může ti to odpálit elektriku v autě. Nevím co je na tom pravdy. V elektřině se nevyznám, ale osobně bych ji radši vyndal. Apropo s tou baterii jste mě taky pěkně nahlodali. Mam tam totiž původní sedm let stará. Startuje v pohodě, ale jak čtu není to všechno. Asi vyndám z mazdy baterku (rok stará) a zkusím ji u mě. Tátovi tam hodim ten šunt co tam mám... On si toho stejně nevšimne... [upravil dne 19.6.07 MPavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 19. červen 2007 Sdílet Odesláno 19. červen 2007 Ja jsem vzdycky vsechny baterky nabijel primo v aute a zapojenou, tohle jsem nikdy neresil a nenapadlo me to. Proc by to melo odpalit? Ta nabijecka ma malej proud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 No to máš pravdu, otázka ještě je, jaké má napětí, ale to si změřím. Pokud by měla +-12V tak taky nevidím důvod proč by se mělo něco stát, ale nejsem si jistý tak se ptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 nemuze se stat nic, spis pokud budes mit vybitou baterku a zapojis nabijecku a budes se snazit startovat s tim, ze to potahne samotna nabijecka, tak muzes odpalit nabijecku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: komisar Původně zaslal: Petr X nemuze se stat nic, spis pokud budes mit vybitou baterku a zapojis nabijecku a budes se snazit startovat s tim, ze to potahne samotna nabijecka, tak muzes odpalit nabijecku to vím musel bys míti startovací vozík abys mohl startovat.Nabíječka je pro nabíjení a ne na nastartování To byla reakce na MPavla. Tim chci rict, ze to nebylo mysleny na tebe jako ze bys to treba nevedel Ja mam ted dalsi problem, kterej uz resim asi tyden, ale asi zalozim nove tema ... blbne mi klavesnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 kde ty kabliky sezenu? Jen v peugeotu? To bude asi drahy, ne? Je to slozity vymenit? odepis mi prosim v mem novem tematu, nechci to motat sem, staci ze jsem s tim uz zacal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 30. červen 2007 Sdílet Odesláno 30. červen 2007 No ja bych nedoporučoval nabíjet baterku zapojenou v aute.Ne že by se tím neco ničilo,ale chce si uvědomit že nabíječka je transformovaná ze sítě na malé napětí 12V.A to už je problem.Nabíječka muže mít okolo 15V,ale nedovedu si představit jak se prošlehne nějaká dioda nebo usměrňovač a poteče do auta střídavina.Nedej bože prošlehnout napětí ze sítě,to je velmi nepravděpodobné ale stát se to může. Závěrem : Při nabíjení radši baterii vyndam pokud mam rád ten vůz a není to škoda 120.Tím že se mi poničí nabíječka,maximalně odrovnam baterii.Ne elektriku na autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 30. červen 2007 Sdílet Odesláno 30. červen 2007 Jo a ješte jedna věc ohledně baterie.Baterie se může zdánlivě zdát jako dobrá.Naprázdno má 12V po nastartování se dobíjí dobře.Takové měření je jen orientační a nedá se z toho vycházet.Pokud chci něco testovat doma.Meřím baterii v zátěži třeba pri startování nesmí klesnout napětí pod 10-10,5V.Při nabíjení kontroluji stav baterky(pokud není bez udržby) hustoměrem.Tak se prokáže nabití jednotlivých članků a pokud jeden je například načatý,pomalu se shaním po jiné. K tomu startování a volnoběžným otáčkam věřím že to bylo baterii,ale je dost divné že vyrobce doporučuje jinou kapacitu a dávate větší.A navštívil bych stanici kde zkontrolujou veškeré záležitosti tohoto problému,jako spravnost dobíjení baterie,životnost baterie,současnou kapacitu baterie a na co chci hlavne poukázat jsou přechodové odpory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 Sheep: "K tomu startování a volnoběžným otáčkam věřím že to bylo baterii,ale je dost divné že vyrobce doporučuje jinou kapacitu a dávate větší" Jen reaguju na tohle ... vim, ze je predepsana baterie s mensi kapacitou, ale mel jsem moznost mit novou baterku 74 Ah, bezudrzbovou, za 11 set Kc, tak kdo by to nebral, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 16. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Od té doby je to fakt super....člověk by až něvěřil za co všechno může obyčejná baterka :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 23. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2007 Vyměnil jsem i střední díl výfuku, tedy trubku mezi kaťákem a zadním dílem. Jde to o poznání lépe. Lepší tah a nižší hlučnost. Už je to skoro takové, jako když jsem to koupil. Jen starty už zase začínají zlobit, ale to je prý nemoc 406 tek :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 23. červenec 2007 Sdílet Odesláno 23. červenec 2007 No tak já jsem zkusil silnější baterku (jen jsem ji propojil káblíkama, aby při odpojení nedošlo k resetu ŘJ) a studené starty pořád stejně špatné, u mě to baterkou nebude. Typl bych už jen na benzínové vstřiky zničené tím LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 3. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Jo to zlobí úplně na všech LPG přestavbách, ale někomu méně, někomu více:-) Nyní mi pro změnu odešlo palivové čerpadlo na benzín....prostě jezdím na LPG a tím, že skoro nejezdím na benzín rychleji stárnou benzínové díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1sympo Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Mam coupe 2L a jazdim iba na benzin a tiez mi to robi,ked sa zahreje na viac,ako 80 stupnov....Je to hrozne a nikde mi nevedia povedat zavadu...Ani pocitac nic neukazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1sympo Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Mam coupe2.L benzin a tiez mi dochne,ale iba ked sa zohreje na viac ako 80 stupnov...Diagnostika neukazala nic... moze to byt nejake cidlo? Krokovy motorcek je ako oci cisty aj klapku som cistil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 3. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Teplotní čidlo vzduchu. Je to termistor strčený do sání. Uvidíš ho z předního pohledu. V závislosti na teplotě vzduchu se mění odpor, který je vyhodnocován v ŘJ. Není to drahé čidlo a viděl jsem ho i na auto-kelly....Jinak o kontrole čidla se tu už někde psalo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1sympo Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Diky,pozriem to a skusim ho zohnat....Dik.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.