Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcípá při startu a na volnoběh (i za jízdy)


Georginho_cz406

Recommended Posts

Poraďte plese,

po nastartování a přidání plynu mi ihned chcípne!

Jakoby neudrží otáčky. (ty jsou po nastartování 1100 a po chvilce se sníží až na 650 ot./min. - jsou v pořádku?). Po sešlápnutí plynu dojde místo ke zvýšení otáček ke krátkému propadu až na 500 a v tom okamžiku to chcípne. po opětovném nastartování a zahřátí motoru (stačí 1-2 min. ) je vše OK.

Další problém: chcípe mi to i při dojezdu ke křižovatce. Než stačím podřadit na nižší př. stupeň, takže jakoby na volnoběh! Palub. dispaly píše electric charge fault (nebo něco podobnégo - jen to problikne). Na diagnostice nic krom těch chyb nezjistí!

Je to docela provblém, protože v tom okamžiku nejde posilovač řízení ani brzd :-)

Abych nezapoměl, vůz je na LPG. Tzn. startuji na benzín. Nicméně při dojezdu na křižovatku to chcípne i na benzín.

Někdy chcípne i při stání a spuštěném motoru. píše to samé.

Příští týden jedu na výměnu a seřízení jednotky MAGIC (LPG) tak uvidím, ale dělalo to i před tím, takže tím to asi nebude.

Čidlo teploty vzduchu je OK. Poraďte please inak se někde v zatáčce zabiju:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem, ale nie az tak brutalny. Krokac som vycistil a nic. Pravdepodobne pricina bude v davkovani plynu. Este som sa k tomu nedostal, ale treba nastelovat davkovanie tak, aby tam slo viac plynu. Dalsi problem moze byt v zanesenych svieckach, alebo v spinavom filtri. Skus vymenit tieto veci a potom sa ozvi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A psalo Vám to někomu battery charge fault, bo něco podobného?

Dnes jsem si koupil lednici do auta a jakmile ji na volnoběh zapojím do zapalovače, tam mi ti chcípne taky :myslim

Pokud to tedy souvisí s odběrem, nemohla by to být baterka popř. že by altík dával málo? Asi zkusím změřit napětí z altíku a uvidím.

Čidlo teploty je v pořádku, dokonce sedí i na fóru uváděné odpory v závislosti na telotě.

Krokáč vypadá v pořádku, ale nevím zdali je nějaký fígl jak to poznat:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem byl ověřit funkce těchto čidel:

u fungujiciho potenciometru by se melo napeti mezi kontaktem 1 a 3 pohybovat v zavislosti na natoceni klapky mezi 0.6-4.8V

pro overeni teplotniho cidla pro ridici jednotku ( ma zeleny konektor a dva vyvody ) maji byt tyhle hodnoty

10°C 3,53K-4,1K

20°C 2,35k-2,67K

30°C 1,585K-1,79K

40°C 1,085K-1,23K

50°C 763R-857R

60°C 540R-615R

80°C 292R-326R

90°C 215R-245R

100°C 165R-190R

Hodnoty sedí - to je v cajku:roker

Tak si du hrát dál!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeby baterka, alebo fakt ten alternator? Ake mas autoradio? Ono sa stava, ze pri neznackovych radiach je velmi velky prudovy odber ak mas motor vypnuty a potom su problemy so startovanim. Tazko poznas, ci je krokac vadny. Ja som podobne ako Mirec, vycistil krokac, ale nepomohlo. On ho potom vymenil a facha mu to. Hladaj dalej a daj vediet. Som zvedavy, ci to ma spojenie s plynom. A skusal si zvysit davkovanie plynu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tou baterkou to může souviset. Mně to při studeným motoru hlavně v zimě taky nechtělo držet otáčky. Teda jen dokud se to neohřálo alespoň na 70°C. Pak klekla baterka tak jsem ji vyměnil za silnější a najednou to šlapalo jako hodinky. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasický problém, z 90% to dělá lidem s LPG, i mě. Startuješ na plyn, nebo na benzín? Mě systém vždy startuje na benzín, pak přepíná. Vysledoval jsem, že na LPG to nezdechá, elektriku jsem měl na osciloskopu a je OK. Vyměnil jsem vše možné kromě benzínových vstřiků a podle mne je to v nich (jsou zanesené tím sajrajtem z plynu který de přes ně když tama nejde benzín a přepaluje se to a za studena špatně rozstřikují). Trochu mě ještě nahlodal mirec.dk.406, který to opravil novým krokáčem. Mě to teda na benzín jenom startuje blbě za studena, za jízdy nezdechá - toto by spíš ukazovala na krokáč.

Jestli ho zkusíš, dej vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém viz. počáteční dotaz - chcípalo to v křižovatkách a občas špatně startovalo - P406 2,0 16V. Výsledná závada jak určila diagnostika Peugeotu : Snímač tlaku sání nebo také někde uváděno jako MAP senzor. Je to čidlo na sacím potrubí (parohách) dole, zezadu, cca 6cm vlevo od škrtící klapky. V Peugeotu cena cca 3500Kč, sehnal jsem za 1800Kč v Auto Dea v Benešově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...