Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tuning 306 1,9D


NBT

Recommended Posts

alu kola orig. peugeot uz mam, takze asi pujdu do podvozku. jizdni vlastnosti prece jen ovlivnit muzu. skoda toho vykonu. mozna par koni nazenu vyfukem , filtrem atd... podovozek ale neni levna zalezitost, protoze aute jezdi v zime v horach, takze asi stavitelny tlumice, coz je docela palka :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Driver> spotreba taky tak, kdyz nedusim plyn, tak mimo mesto pod 6... v kopcich ale mirne vzdycha a obcas nestiha. rozhodoval jsem se mezi D a TD. Nakonec dostal prednost D hlavne kvuli stavu a vybave, ale ted si kladu otazku, jestli to byla dobra volba :o tezko rict

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to já bych asi vzal ten TD, kdybych si mohl vybírat jako ty. Pokud by ovšem ten TD byl v dobrým stavu. To já měl na výběr mezi PG 1.9D nebo 1.3 Felicií :D. Ještě jsem koukal po PG 1.6, ale tenhle diesel byl ze všech v nejlepším stavu. Jo a za kolik jsi ho koupil? Já ho mám od ledna a koupil jsem ho za 121000,-. Je to r.v.96.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle starší 306-ky 1,9D a TD, o kterých je tu asi řeč, jsou staré poctivé mechanické motory (předpokládám 1,9D - D9B a 1,9TD DHY, ne? ), na nich není co čipovat. A ani nemá smysl uvažovat u nich o nějakém jiném zvyšování výkonu. Co se týče volby mezi D/TD, tak volba podle stavu byla ta nejlepší možná. On totiž, ten TD zdaleka není takový držák, jako atmosférák, je o dost choulostivější na zacházení a údržbu, má víc věcí co se můžou pos... (turbo + složitější čerpadlo) a taky dražší opravy. Takže pokud byl v horším stavu, udělal jsi dobře... Na druhou stranu, pokud je ten TD v pořádku, a hledíš si jej, to svezení je úplně o něčem jiném. Je to holt něco za něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k tomu čipování: to samozřejmě připadá v úvahu jen u motorů řízených elektricky - tedy u VW TDI, u pažoutů HDI... Jo, je to teď velká móda, to čipování. Já to ale rád nemám, a na svém autě bych si to dát nedělal. Jde tím do háje životnost - což samozřejmě naprosto netrápí ty, kteří si to koupí jako nové, a po pár letech prodají, ale zapomeňte na to, že z těhle motorů budou stejné držáky jako jejich mechaničtí předchůdci. Nebudou...

Mimochodem, nedávno jsem nafotil nááádherně upálený píst TDI z oktávky. Příčina jasná - uchcávající tryska. Proč začala uchcávat, netuším. Netuším ani, jestli to auto bylo čipované, či ne. Ale riziko, že se to stane, že ta tryska přestane stíhat, prostě roste. Když vám to za to stojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych auto nijak netunil, skoda peněz, furt to bude slabé auto a dávat na něj stavitelný podvozek, to je nepoměr vůči všemu ostatnímu. To už je lepší si našetřit na nějaké GTI pár měsíců se povozit a pak se zase vrátit k naftě. Já to taky tak plánuji. teď jsem se právě povozil :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...