NBT Odesláno 16. září 2003 Sdílet Odesláno 16. září 2003 Vim, ze 1,9D neni zrovna delo (50kW), ale zajimalo by me, jestli ma cenu poustet se do uprav motoru a podvozku. Jestli ta investice za to stoji a jestli se vrati alespon v podobe znatelneho zvyseni vykonu... Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 16. září 2003 Sdílet Odesláno 16. září 2003 pokial to ma riadiacu jednotku tak sa da cipnut 10-20% vykonu hore , pokial nema na upravu zabudni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 16. září 2003 Sdílet Odesláno 16. září 2003 samozrejme ze podvozok je o niecom inom , to sa da upravovat velmi dobre . Tvrdsie tlmice, kratsie pruziny , vacsie kola ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 16. září 2003 Sdílet Odesláno 16. září 2003 MIKI: Když mluvíš o těch větších kolech, objednal sem si 175 Klébry na toho svýho lva. Co ty? Pořád terénní kočárek ? :D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 16. září 2003 Sdílet Odesláno 16. září 2003 sireal presne tak ak nejake kupim tak urcite nie 13\" ale aspon 14 a mozno 15\" ale tie vacsie na 3 diery je problem nejake schopnejsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 17. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2003 alu kola orig. peugeot uz mam, takze asi pujdu do podvozku. jizdni vlastnosti prece jen ovlivnit muzu. skoda toho vykonu. mozna par koni nazenu vyfukem , filtrem atd... podovozek ale neni levna zalezitost, protoze aute jezdi v zime v horach, takze asi stavitelny tlumice, coz je docela palka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 stavitelny podvozek se da poridit za 20k, konkretne na 206 stoji 19neco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 to NBT: 1.9D je klasický mechaňák diesel, tam se toho asi moc udělat nedá. Jinak jakou máš u něj spotřebu? Mě to veme po městě max. 6.5, mimo město to klesá lehce pod 6 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 17. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2003 Driver> spotreba taky tak, kdyz nedusim plyn, tak mimo mesto pod 6... v kopcich ale mirne vzdycha a obcas nestiha. rozhodoval jsem se mezi D a TD. Nakonec dostal prednost D hlavne kvuli stavu a vybave, ale ted si kladu otazku, jestli to byla dobra volba tezko rict Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 pokial tam nebol nejaky velky cenovy rozdiel je TD jednoznacna volba. Tieto motory su teraz buducnost , ma to aj velku vyhodu v cipovani a to az 25-30% vykonu hore. ja keby som mohol hned beriem nejake tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 No tak to já bych asi vzal ten TD, kdybych si mohl vybírat jako ty. Pokud by ovšem ten TD byl v dobrým stavu. To já měl na výběr mezi PG 1.9D nebo 1.3 Felicií . Ještě jsem koukal po PG 1.6, ale tenhle diesel byl ze všech v nejlepším stavu. Jo a za kolik jsi ho koupil? Já ho mám od ledna a koupil jsem ho za 121000,-. Je to r.v.96. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 Nevim to jistě, ale diesly se chipujou dost blbě...... to samý je s výfukem. Pokud to neni tdi tak na tom moc věcí neuděláš...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 Tyhle starší 306-ky 1,9D a TD, o kterých je tu asi řeč, jsou staré poctivé mechanické motory (předpokládám 1,9D - D9B a 1,9TD DHY, ne? ), na nich není co čipovat. A ani nemá smysl uvažovat u nich o nějakém jiném zvyšování výkonu. Co se týče volby mezi D/TD, tak volba podle stavu byla ta nejlepší možná. On totiž, ten TD zdaleka není takový držák, jako atmosférák, je o dost choulostivější na zacházení a údržbu, má víc věcí co se můžou pos... (turbo + složitější čerpadlo) a taky dražší opravy. Takže pokud byl v horším stavu, udělal jsi dobře... Na druhou stranu, pokud je ten TD v pořádku, a hledíš si jej, to svezení je úplně o něčem jiném. Je to holt něco za něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 Ještě k tomu čipování: to samozřejmě připadá v úvahu jen u motorů řízených elektricky - tedy u VW TDI, u pažoutů HDI... Jo, je to teď velká móda, to čipování. Já to ale rád nemám, a na svém autě bych si to dát nedělal. Jde tím do háje životnost - což samozřejmě naprosto netrápí ty, kteří si to koupí jako nové, a po pár letech prodají, ale zapomeňte na to, že z těhle motorů budou stejné držáky jako jejich mechaničtí předchůdci. Nebudou... Mimochodem, nedávno jsem nafotil nááádherně upálený píst TDI z oktávky. Příčina jasná - uchcávající tryska. Proč začala uchcávat, netuším. Netuším ani, jestli to auto bylo čipované, či ne. Ale riziko, že se to stane, že ta tryska přestane stíhat, prostě roste. Když vám to za to stojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 taky bych auto nijak netunil, skoda peněz, furt to bude slabé auto a dávat na něj stavitelný podvozek, to je nepoměr vůči všemu ostatnímu. To už je lepší si našetřit na nějaké GTI pár měsíců se povozit a pak se zase vrátit k naftě. Já to taky tak plánuji. teď jsem se právě povozil :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 17. září 2003 Sdílet Odesláno 17. září 2003 U Peugeotu jde chipovat nejen HDi, ale i vsechny TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 18. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2003 TDI byl v dost hroznym stavu. Blby tlumice, brzdy, koroze atd., takze jsem nevahal. Je fakt ze tuning je asi v tomto pripade nesmysl a to co se tyka i podvozku. Spis to investuju do vybavy. Driver> 1996, cca 100 000 (clo, prevoz atd).- dovoz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.