Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406- kryt klínového řemenu u motoru RFV


OK406

Recommended Posts

Na komorním minisrazu u mě v garáži, se mi při pohledu na můj motor již delší dobou nelíbil pohled na točící se kolo klínového řemenu. Pro jsem se rozhodl(i), že se bezpečnostního hlediska zhotoví kryt. Při bližším zkoumání bylo zjištěno, že asi v minulosti tam nějaký kryt byl. K výrobě jsem použil hliníkový plech o tloušťce 2mm. Z tvrdého papíru se zhotovila šablona, která se obkreslila na plech a vystřihla a vytvarovala. Při montáži bylo nutno sundat kastlík s ŘJ pro lepší montáž. Po vytvarování se kryt za pomocí Silichromu vyleštil. Kryt je upevnění dvěma šrouby. Kdy se musel vyříznout závit do sacího sání, kde je již z výroby díra. Motor RFV. Jak se to osvědčí v praxi ukáže až čas. Fotka bez krytu :

[upravil dne 10/6/07 OK406]

post-0-14109595796411_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c.:(

no jo bezpecnost prace predevsim ;)

Dobrou prihodu ma DD se svym novym vozidlem BMW 120d, viz jeho BLOG

[upravil dne 11/6/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D

Mýlit se je lidské;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D

Mýlit se je lidské;)

ovsem takhle se mylit muze uz jen 2krat nebo max trikrat, aby pak vubec neco mohl delat :D

BTW nejnovejsi zpravy od zdroje - mechanikuv prst zachranen nebyl - pry zbyla jen kost, takze prisla na radu pila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...