OK406 Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Na komorním minisrazu u mě v garáži, se mi při pohledu na můj motor již delší dobou nelíbil pohled na točící se kolo klínového řemenu. Pro jsem se rozhodl(i), že se bezpečnostního hlediska zhotoví kryt. Při bližším zkoumání bylo zjištěno, že asi v minulosti tam nějaký kryt byl. K výrobě jsem použil hliníkový plech o tloušťce 2mm. Z tvrdého papíru se zhotovila šablona, která se obkreslila na plech a vystřihla a vytvarovala. Při montáži bylo nutno sundat kastlík s ŘJ pro lepší montáž. Po vytvarování se kryt za pomocí Silichromu vyleštil. Kryt je upevnění dvěma šrouby. Kdy se musel vyříznout závit do sacího sání, kde je již z výroby díra. Motor RFV. Jak se to osvědčí v praxi ukáže až čas. Fotka bez krytu : [upravil dne 10/6/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 10. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2007 s krytem: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 10. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2007 a ještě tady : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boltn 406 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 at zijou šikovny ručičky. maš to pěkny:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Dík. Ale ještě jsem nikde nenašel, jak by měl vypadat originální kryt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Treba takhle ? a u 1.8 16V takhle [upravil dne 11/6/07 Ferry] [upravil dne 11/6/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: OK406 Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c. no jo bezpecnost prace predevsim Dobrou prihodu ma DD se svym novym vozidlem BMW 120d, viz jeho BLOG [upravil dne 11/6/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: OK406 Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto. holt za blbost se plati ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: OK406 Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto. holt za blbost se plati ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne Mýlit se je lidské Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: OK406 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: OK406 Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto. holt za blbost se plati ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne Mýlit se je lidské ovsem takhle se mylit muze uz jen 2krat nebo max trikrat, aby pak vubec neco mohl delat BTW nejnovejsi zpravy od zdroje - mechanikuv prst zachranen nebyl - pry zbyla jen kost, takze prisla na radu pila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Tak to je opravdu krutý omyl. Škoda, že to nebyl hnědočech. Líbí se mi u nových 406 to celozakrytý motoru. Lze jen kontrolovat olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Tak ta historka mi připomněla jedno starší video - Staplerfahrer Klaus o jednom nešikovném dělníkovi... :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.