slanskym Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Názdárek lidi, potřebova bych poradit jaká je velikost podložky u výpustného šroubu oleje na olejové vaně u motoru. Mám P205, 1,8 XRD (naftáček). Před půl rokem jsem olej již vyměnil, a podložku jsem použil znovu, ale zapoměl jsem si změřit její rozměry (vnitřní průměr, ...), no nyní už ta podložka netěsní a prosakuje olej. Prosím o info o rozměrech podložky a z jakýho materiálu? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Z mědi a když sem ji kupoval já tak stačilo říct že to je na Peugeota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Katalogové číslo těsnění vypustného šroubu je 016430 a rozměr 16x22-2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Dá se použít i fíbrovou podložku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 A co podlozka z hliniku? Ja ji mam a bez problemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Z hliníku je lepší,měď by se měla nechat ješte vyžíhat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 fíbrová nie tá sa po čase rozpadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Teď mám čerstvě hliníkovou, předtím jsem používal měděné (duté- krásně si sedly a při další výměně stačilo otočit o 180°). Průměry ale nevim, vzal jsem si od několika rozměrů po třech kusech, ale šroub mám na klíč 19 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 1. U dieselu jsou dva rozměry výpušťáku. Starší 205D by měl mít jen jeden, ale úplně stačí, aby tam někdo dal vanu z novějšího modelu, která je zcela záměnná, a jste s katalogem v pr.... 2. Orig. těsnění je měděné s fíbrovou vložkou. Tudíž deformační - jednorázové. Jako alternativa se dodává i ocelo-plastové, které jde používat vícekrát. Cokoliv jiného používáte na vlastní riziko. Podložky běžného tvaru, jedno jestli hliníkové či měděné, je nutné utáhnout mnohem větší silou, aby těsnily, a vytrženou klec matice ze dna vany už jsem viděl dostkrát - taky bezvadný způsob, jak "ušetřit" dvacku nebo kolik za tu orig. podložku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.