Kdo Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Uniká mi, na jakém principu "funguje" ten indikátor opotřebení na stěrači pod tou černožlutou samolepkou. A k tomu i smysl. Slovy klasika: "Irmo, ty stěrače mi nemusíš hlásit, to přeci vidím". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 UV zarenim ze slunce se pomalu to kolecko stava zlutym ( tedy kdyz budes stat rok v garazi ve tme, tak nic neudela ) Smysl celeho toho je upozornit te, ze si mas vymenit sterace, nebot vlivem UV zareni a zmen teplot starne i ta gumicka. Kazdopadne pokud sterac stira a nerozmatlava, tak je mi uplne jedno jeslti je kolecko zluty nebo ne, vymenim si ho az se mi nebude zdat kvalita stirani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila_S Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Původně zaslal: Mila_S Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :super No ty právě po montáži stěraču musiš sundat a pod nimi je ten indikátor, zalepenej je proto aby nezežloutnul už při skladování. Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila_S Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Mila_S Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :super No ty právě po montáži stěraču musiš sundat a pod nimi je ten indikátor, zalepenej je proto aby nezežloutnul už při skladování. Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o Ahá, tý woe:mad:, zase jsem o něco chytřejší, já si říkal, že je to tam ňáký divný, že to docela ruší při jízdě, protože to přitahuje pozornost očí, takže jsem byl rád, že to odpadlo, jinak se řídím vlastní hlavou a měním stěrače, když začnou matlat sklo, a protože za rok najedu kolem 50 K tak je měním zhruba tak dvakrát do roka; ale u Peugeota jsou docela drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o Jo, to je jedinej důvod, který mně napad. Na nic jinýho jsem nepřišel a rozumnýho už vůbec ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Původně zaslal: Ferry UV zarenim ze slunce se pomalu to kolecko stava zlutym ( tedy kdyz budes stat rok v garazi ve tme, tak nic neudela ) Jo, ale ta gumička si za ten rok vesele zestárne a ztvrdne. Ovšem kolečko budu mít gurt fungl. Bezva fórichtunk. takovej praktickej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 no, osobně dávám přednost bezramínkovým. Lepší účinnost a nestojí svět. Narozdíl od origo PEUGEOT. Opotřebení poznám, když jedu a nic nevidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.