Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zamena motorov 1,9td


ondris

Recommended Posts

ahojte

mam otazku. ja mam peugeot 405 ako uz dobre skoro vsetci viete novy model a patri tam motor 1,9td.

no a vyskytla sa mi moznost asi kupit motorek 1,9td r.v. 1998.

da sa to dat do mojho vozu, bez komplikacii, ako keby som tam dal motor so 405tky?

a ze to ma nabehane skoro 200tkm, je to moc???dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na naběhaný kilometry nekoukej, tyhle motory toho vydrží hodně, pokud se k nim někdo předtím nechoval jako pr..e ;) Důležitý je kód motoru, v tvém případě tuším DHY ;) Pokud souhlasí kód na štítku, není v záměně problém (teda aspoň u nás, v.č. motoru se od r. '01 neeviduje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozměrově je to fuk, z tohoto ohledu jsou ty motory navenek stejné. Turbo bude sedět jen když to bude mít IC nad hlavou motoru, tzn ten motor musí být z 306, 405, ZX, Xsary... a ne ze 406 nebo 806 atd, tam je IC vpředu a vývody jsou jinak. R. 98 už nebude mít kód na štítku, ale vyražený (jehličkami). 200tis km na tenhle motor je směšná hodnota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oddie

to si ma teda potesil mooc ze 200tisic neni moc... IC je nad hlavou. ale stale som neisty lebo na fotkach ma ta 306 vacsi intercooler.. mozno sa mi to len zda..

a ako je tento rocnik motoru s praskanim hlav?

a je to motor aj s klimou, cize mi to hraje do kariet.

mam do toho ist? inac je to na drujeh strane republiky.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On někde psal, že ten původní motor nemá, že to koupil nekompletní, takže to tak jednoduché nemá :)

Nicméně mám doma jak IC, tak příslušné parohy k němu, taky včechny ty hadice, držák altíku pro verzi s klimou i bez, kompresor klimy, a staré turbo na repasi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S praskáním hlav je na tom pořád stejně, prostě komůrkový diesel. Tam si nijak nepomůžeš, prostě se k tomu chovat slušně, nenechat to uvařit, a nenechat utéct vodu, víc s tím nenaděláš. Pokud je to z 306, tak to můžeš vzít se vším osazením, a máš to z krku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Rozměrově je to fuk, z tohoto ohledu jsou ty motory navenek stejné. Turbo bude sedět jen když to bude mít IC nad hlavou motoru, tzn ten motor musí být z 306, 405, ZX, Xsary... a ne ze 406 nebo 806 atd, tam je IC vpředu a vývody jsou jinak. R. 98 už nebude mít kód na štítku, ale vyražený (jehličkami). 200tis km na tenhle motor je směšná hodnota.

Oddie, mel bych dotaz - ten motor z 406 nemuze byt kvuli tomu, ze ve 405 (jak pise Dundee) je motor DHY a v 406 je motor DHX?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ve 405 je DHY nebo D8A, a ve 406 je DHX. Z hlediska vnějších rozměrů je to fuk, namontovat to tam jde bez problémů, v tomto se neliší. Ale nebude to sedět v papírech (ty novější motory už nemají štítek, ale ražené číslo), a platí to jen pro holý motor - třeba turbo už má jinak otočený vývod do IC.

Ondris: myslím, že klidně můžeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...