ondris Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 ahojte mam otazku. ja mam peugeot 405 ako uz dobre skoro vsetci viete novy model a patri tam motor 1,9td. no a vyskytla sa mi moznost asi kupit motorek 1,9td r.v. 1998. da sa to dat do mojho vozu, bez komplikacii, ako keby som tam dal motor so 405tky? a ze to ma nabehane skoro 200tkm, je to moc???dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Na naběhaný kilometry nekoukej, tyhle motory toho vydrží hodně, pokud se k nim někdo předtím nechoval jako pr..e Důležitý je kód motoru, v tvém případě tuším DHY Pokud souhlasí kód na štítku, není v záměně problém (teda aspoň u nás, v.č. motoru se od r. '01 neeviduje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 no u nas to neni problem tiez, len aby tam sedelo turbo s vyfukom, a hadice k intercooleru asi nebudu sediet, ale ide mi o to aby som to vymenil kus za kus, chaapete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Rozměrově je to fuk, z tohoto ohledu jsou ty motory navenek stejné. Turbo bude sedět jen když to bude mít IC nad hlavou motoru, tzn ten motor musí být z 306, 405, ZX, Xsary... a ne ze 406 nebo 806 atd, tam je IC vpředu a vývody jsou jinak. R. 98 už nebude mít kód na štítku, ale vyražený (jehličkami). 200tis km na tenhle motor je směšná hodnota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 No jasně, vezmeš motor osazenej turbem bez všeho ostatního (IC, servo, altík, klima) a to tam dáš ze svýho motoru včetně držáků. Na tom přestrojení nic neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 oddie to si ma teda potesil mooc ze 200tisic neni moc... IC je nad hlavou. ale stale som neisty lebo na fotkach ma ta 306 vacsi intercooler.. mozno sa mi to len zda.. a ako je tento rocnik motoru s praskanim hlav? a je to motor aj s klimou, cize mi to hraje do kariet. mam do toho ist? inac je to na drujeh strane republiky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 On někde psal, že ten původní motor nemá, že to koupil nekompletní, takže to tak jednoduché nemá Nicméně mám doma jak IC, tak příslušné parohy k němu, taky včechny ty hadice, držák altíku pro verzi s klimou i bez, kompresor klimy, a staré turbo na repasi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 S praskáním hlav je na tom pořád stejně, prostě komůrkový diesel. Tam si nijak nepomůžeš, prostě se k tomu chovat slušně, nenechat to uvařit, a nenechat utéct vodu, víc s tím nenaděláš. Pokud je to z 306, tak to můžeš vzít se vším osazením, a máš to z krku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 no IC mam aj s parohami, turbo tiez ale nieje dobre podla mna, potom servo nemam a ani klimakopresor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 No jo, vidíš, servopumpu mám taky. Dokonce ani hadice k servu jsem možná ještě nevyhodil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 oddie nemas icq, alebo skype? hadicu k servu mam, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Ne ne, ani ICQ ani Skype nepoužívám. Jen mobil a mail... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 skoda, lebo mal by som strasne vela otazok, a je vidiet ze ty sa dooost dobre vyznam. takze tvoj verdikt je, ze mam to zobrat cele aj s turbom aj s IC, servopumpou, a klimakompresorom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Původně zaslal: oddie Rozměrově je to fuk, z tohoto ohledu jsou ty motory navenek stejné. Turbo bude sedět jen když to bude mít IC nad hlavou motoru, tzn ten motor musí být z 306, 405, ZX, Xsary... a ne ze 406 nebo 806 atd, tam je IC vpředu a vývody jsou jinak. R. 98 už nebude mít kód na štítku, ale vyražený (jehličkami). 200tis km na tenhle motor je směšná hodnota. Oddie, mel bych dotaz - ten motor z 406 nemuze byt kvuli tomu, ze ve 405 (jak pise Dundee) je motor DHY a v 406 je motor DHX? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Jo, ve 405 je DHY nebo D8A, a ve 406 je DHX. Z hlediska vnějších rozměrů je to fuk, namontovat to tam jde bez problémů, v tomto se neliší. Ale nebude to sedět v papírech (ty novější motory už nemají štítek, ale ražené číslo), a platí to jen pro holý motor - třeba turbo už má jinak otočený vývod do IC. Ondris: myslím, že klidně můžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2007 ok, cize vymenim to bez vacsich komplikacii... dakujem pekne vsetkym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.