Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zkušenosti s střešním nosičem


JarryC

Recommended Posts

Chci se poděli o zkušenosti s střešním nosičem,originál od Peugeot(takový ten co se šroubuje do do ďůr M6 pod plastovýma krytkama.Dobře si koupi originálu rozmyslete,protože,máte-li doma například nosiče kol(z jiného auta),které mají úchyty(třmeny) na příčníky o šířce cca.40-50mm,nebudou na tyto originály od Peugeota pasovat. :grrByl jsem nucen si udělat třmeny nové,abych nemusel investovat přibližně 5000Kč do nových držáků kol(pořebuji 4)Další šok jsem zažil,když jsem namontoval dva držáky kol na tento originální nosič.Po nasazení kol do nosičů jsem zjistil,že příčníky tak pruží,že kola lítají na střeše ja na gumě,nicméně po zkušební jízdě po standartní silnici 3.třídy(samajama),vydrželi a nespadli.Jelikož ale nevím, jestli vydrží cestu na Šumavu,tak zvažuji že koupím neoriginál od českého výrobce(hliník je na ešusi,ocel je ocel):D a vyhodím originál za 2400Kč :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy koupil tady origoš. Všechny tři nosiče na kola jsme musel upravit. jelikož jak píšeš, nosič je širší. Ale po předělání děr a nových úchytů (účka se závitem) jsem spokojenej. Sice to občas v zatáčce bouchne ale nic se neděje. Já mám tedy nosiče na kolo z Globusu za 150,-Kč, ale to asi není ono. Ale 1800 za originál nosič od aPeugeotu, to nejsem chochot. Dost záleží jak s tím jedeš, a hlavně zatáčky. Koupil jsem i nosič na kola na kouli (tažný). Je více práce upevnit kola, ale je to za autem a rychlost není omezena.:papa:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JarryC

Také jsem zvažoval nosič na 5té dveře,ale já když jedu poslední dobou na dovolenou,tak skoro pokaždé zmoknu.Myslím,že ta kola vzadu po dešti musí vypadat hrozně.

Není to nosič na pátté dveře ale přímo na tažný. Samo, když prší je to jasný, že vzadu se to víc točí, ale copak ti neprší na střechu?:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Escaper

Me v jednom kseftu v olomouci nabizeeli neoriginalni pricniky na libovelne auto. Nejaci italove to delaji. Stoji 1900 zamykaci (sada dvou). Mel tam nejake na sklade a opravdu to meli velice pekne udelane a nebal bych se ze by se prohybaly.

No já dal za origoše na 307 1800Kč v akci. Je to ale hold asi hliník, i když širší než jsem měl na 206, proto tam ty nosiče na kola nešly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JarryC

Chci se poděli o zkušenosti s střešním nosičem,originál od Peugeot(takový ten co se šroubuje do do ďůr M6 pod plastovýma krytkama.Dobře si koupi originálu rozmyslete,protože,máte-li doma například nosiče kol(z jiného auta),které mají úchyty(třmeny) na příčníky o šířce cca.40-50mm,nebudou na tyto originály od Peugeota pasovat. :grrByl jsem nucen si udělat třmeny nové,abych nemusel investovat přibližně 5000Kč do nových držáků kol(pořebuji 4)Další šok jsem zažil,když jsem namontoval dva držáky kol na tento originální nosič.Po nasazení kol do nosičů jsem zjistil,že příčníky tak pruží,že kola lítají na střeše ja na gumě,nicméně po zkušební jízdě po standartní silnici 3.třídy(samajama),vydrželi a nespadli.Jelikož ale nevím, jestli vydrží cestu na Šumavu,tak zvažuji že koupím neoriginál od českého výrobce(hliník je na ešusi,ocel je ocel):D a vyhodím originál za 2400Kč :(

Tak už jsem to vyřešil koupí jiného střešního nosiče,je od firmy Jetbag. Sice néni tak pěkný a montuji ho také o něco déle,ale je velmi pevný.Stál 1990Kč.Ten originál se hodí tak akorát na lyže.Kdyby někdo chtěl a nevadilo mu,že jsou v něm navrtané dírky(nutně jsem potřeboval odvést kola)které,si myslím nijak nesnižují nosnost,můžem se dohodnot na ceně cca. 1000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proti dílenskému zpracování origo nosičů bych výhrady neměl. Trochu mě překvapilo, že mezi jejich patkou a střechou zůstává nevzhledná mezera. To se následně projevuje při jízdě zvýšeným aerodynamickým hlukem. Od cca 50km/h se objeví hvízdání, které se do maximální rychlosti ještě drobně zvýší. Inženýři u Peugeotu si s tím mohli dát práci a přidat k nosičům nějaké gumové patky, které by pružně dosedly na plechy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Toshi

Proti dílenskému zpracování origo nosičů bych výhrady neměl. Trochu mě překvapilo, že mezi jejich patkou a střechou zůstává nevzhledná mezera. To se následně projevuje při jízdě zvýšeným aerodynamickým hlukem. Od cca 50km/h se objeví hvízdání, které se do maximální rychlosti ještě drobně zvýší. Inženýři u Peugeotu si s tím mohli dát práci a přidat k nosičům nějaké gumové patky, které by pružně dosedly na plechy.

Souhlasím,mám stejné zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...