Yuri Posted June 30, 2002 Share Posted June 30, 2002 Potřebuju poradit s 405 1.6 GLI 1991. Občas se při volnoběhu stává, že vůbec nedrží otáčky na konstantní hodnotě, vypadá to asi takhle __/--\__/--\__ Když už se někdy podaří otáčky ustálit, tak se drží zase na moc vysoké hodnotě, což dělá dost velký hluk. Pak je tu problém při jízdě. Pokud je motor už trochu zahřátý, začne při přidávání cukat, a někdy je dokonce i problém se na dvojce aspoň trochu rozjet. Řazení je manuální. Pokud máte zkušenosti, poraďte... Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted June 30, 2002 Share Posted June 30, 2002 Je to kod motoru XU5M? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuri Posted June 30, 2002 Author Share Posted June 30, 2002 Nevím to přesně (nevím kde to vyčíst), ale pravděpodobně ano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 mohl bys to vycist ze VIN na karoserii, ale presnejsi to bude podle stitku na motoru (pokud tasm jeste je ) Kdyz ve VIN najdes za VFxxx pismena CBD nebo BDY, tak mas skoro jiste, ze tam ten motor bude..... Jinak to cukani - muzoe to delat: 1) cidlo na sani 2) lambda 3) zkus mrknout, jestli nemas nekde vypadnuty kablik nebo hadicku podtlaku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuri Posted July 1, 2002 Author Share Posted July 1, 2002 Ten kod je BDZ. Taky vetsinou pri potizich sviti cervena kontrolka K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuri Posted July 1, 2002 Author Share Posted July 1, 2002 Jo lamdu uz jsem menil, sehnal jsem ji v bazaci. Chvili to chodilo v pohode, ale za par dni to zaclo znova. Menil jsem i svicky a to melo nejlepsi efekt, ale po mesici jezdeni to zaclo opet zlobit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 BDZ je nejspis jina verze motoru XU5M jsou treba XU5M2Z , XU5M3z. Ona ta lambda z vrakace neni nejlepsi reseni...... Je pravda, ze nejlepsi je koupit novou, ale to stoji balik (asi kolem 5,000,- :mad), ale me to pomohlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 Priznaky, co popisujes vypadaji uplne stejne (taky ten muj Pazout je z 11/91, takze predpokladam stejny nebo temer stejny motor.......) Pomohla ta vymena lambdy (za novou bohuzel....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuri Posted July 1, 2002 Author Share Posted July 1, 2002 Jo tak to ji asi koupim novou. Ale za 5000 to je fakt moct. Bratranec uz dlouho opravuje auta a rikal ze se da sehnat za 1500. No uvidim. Tak diky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 2, 2002 Share Posted July 2, 2002 Oan neni lambda jako lambda (tech 5,000,- tusim bylo aji s praci a diagnostikou v servisu ) tenkrat jsem jeste nemel papiry a o pazoutech vedel jen to, ze jsou z francie. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jindra Posted July 3, 2002 Share Posted July 3, 2002 Origoš Lambda v P. servisu stojí 3.500. Mají ji ve Fryštáku. Já jsem koupil tu samou od BOSCHe za 800,- a dělá to tu samou funkci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa01 Posted July 3, 2002 Share Posted July 3, 2002 Do jakyho motoru je ta lambda od Bosche (kolik dratu) a od kteryho dodavatele? Jen jsem zkusil mrknout do ceniku na www.bosch.cz a ty sondy tam jsou tak od 3000 vys :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.