Louda Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Tak dnes po dlouhé době závada na mém P 406 HDI. Při jízdě se rozsvítila oranžová kontrolka (servis,motor?) a výkon šel dolů i po přdání plynu. Jako by mě někdo držel v zadu za tažné!Co by to mohlo být? Turbo? Váhy vzduchu?. V poslední době jsem sledoval, že auto lépe zrychlovalo až někde kolem 3000ot. Zastavil jsem vypl a znovu nastatroval, ještě to dělalo, ale po druhém nastartování už bylo vše v pohodě, i kontrolka zhasla. řešil toto už někdo z vás??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kladivo Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Pal. filtr by moh jak ho tam máš dlouho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 taky bych to viděl na palivový filtr nebo nětěsnost na sání (prokousaná, prasklá nebo povolená hadice od turba)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DiZzY Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 u mna bol problem v hadiciach od turba 1 prasknuta a 2 poskodene. kontrolka nesvietila, ale auto nemalo tah. medzi 3-4000 otackami celym autom cukalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Odesláno 2. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2007 palivový filtr mám teď nový, ještě projdu ty hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janek1984 Odesláno 3. červen 2007 Sdílet Odesláno 3. červen 2007 Najspis to budou hadine nebo koukni spoje co jdou na Turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 3. červen 2007 Sdílet Odesláno 3. červen 2007 Keď píšeš že to v poslednej dobe zrýchľovalo až nad 3000 ot/min problém by mohol byť aj niekde v EGR systéme (vadný EGR ventil, klapka, prasknuté podtlakové potrubie, vadné ventily ovládania klapky a ventilu..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 3. červen 2007 Sdílet Odesláno 3. červen 2007 egr nebo regulátor tlaku. Známýmu to dělal regulátor. Jelo to jen na nějakej nouzovej režim a max 70 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampros Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 tak mám asi stejný problém. Pokud chci zrychlit a přidám plyn, tak auto nejede a už se mě stalo že se mě jakoby zadusil motor a chcípnul. Pokud přidávám pomalu tak se rozjede. Turbo zabere občas nekde okolo 3000ot. Vyměnil sem palivový filtr, víčko palivového filtru, váho vzduchu, snímač pedálu plynu a nic. Pokud na to přijdeš, dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalybr Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Hele viděl bych to na regulátor tlaku paliva....to je zmetek a dělá divy...nebo se ti seká EGR ventil,pokus se ho vyřadit:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 tlak paliva vieš zistiť na diagnostike, tak na nu zájdi a možeš to vylúčiť :-) ja mam presne ten istý problém s výkonom a vada je niekde v turbe....ked ho kamoš rozoberie a zistí kde je závada, môžem ti dať vedieť či to bolo v tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.