Guest DiZzY Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Zdar, chcem sa spytat, ako sa vam sprava ukazovatel teploty v aute. mne to v kopoch a na dialnici vybehne cez 100'C. Vrtule chladenia su funkcne, aj ich pekne pocut ked zstanem, ziadna vystrazna kontrolka nesvieti ... ale mne sa tych 100+ zda nejako vela. je to normal ? PS. sprava sa to rovnako aj po vymene termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Normalne okresky: milimeter za 80°C Po dialnici: milimeter za 80°C Do kopcov: dva milimetre za 90°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DiZzY Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 hmm ... v peugeoute mi tvrdili ze je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Mne na 307 SW 1,6 HDi drží teplotu presne ako má. 83°C otvára a 79°C zatvára. Tá tvoja teplota je trošku vysoko. Mne sa aj pri dlhom státí alebo pri jazde do kopca nezohreje cez 95°C. A budík máš dobre naciachovaný, teplotné čidlo je dobré??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DiZzY Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Cidlo skusim vymenit, ale s ciachovanim budika si asi neporadim, miestnemu (BB) peugeot servisu velmi neverim ... neda sa to urobit nejako svojpomocne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Mě taky na 307-ce se teplota drží mírně nad 80 °C, do kopce tak do 90°C a na dálnící to drží lehce za 80 °C.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zahalkar Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Zdrarec,teplota 100+ je opravdu hodně.Měl jsem stejný problém se svou 307 break 2.0 HDI 66KW.Můj známý dělá v Peugeotu a tak jsem mu auto zavezl ať se na to podívá.Vyměnil termostat a čidlo teploty,ale žádná změna!Po dlouhém bádání oddělal přední masku a zjistil,že chlaladiče na klimu a vodu jsou totálně zoxidované,tak je vyměnil a bylo po problému.Proto si myslím,že tvůj problém je stejný.Přeji hodně štěstí a napiš jak to stou teplotou dopadlo,zdarec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarich Odesláno 3. červen 2007 Sdílet Odesláno 3. červen 2007 Vypada, ze mas v haji 1. rychlost otacek a spina to az pri vyssi teplote na druhou. Zkus to zahrat, vylez a posloucej, tak prvni rychlost je take slyset, ale urcite ne tak zretelne Mel jsem toto take Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XDanielS Odesláno 4. červen 2007 Sdílet Odesláno 4. červen 2007 Díky za tohle téma, mám půl roku 307SW a dost jsem se děsil lítajících teplot. Žádné z předchozích aut mi tohle nedělalo. BTW, mám to čipnuté a lehce přes 90C se dostanu, jen když je delší kopec na dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DiZzY Odesláno 4. červen 2007 Sdílet Odesláno 4. červen 2007 Dik za tipy, ale musim hladat dalej. Cez weekend som rozobral prednu masku a: to zahalkar: oba chladice vyzeraju zvon "ako nove" :-( to jarich: funguje (spina) aj 1. stupen vrtule este ostava vymenit cidlo a potom len samanske pokusy :-) - ociachovat teplomer .. ako? - pripchaty chladic ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 4. červen 2007 Sdílet Odesláno 4. červen 2007 V akom stave máš rozvody a vodnú pumpu? Skús si nechať orvorenú expanzku a pichni do vody digitálny teplomer. Daj pozor aby si sa neobaril s horúcou vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajahekr Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 V akom stave máš rozvody a vodnú pumpu? Skús si nechať orvorenú expanzku a pichni do vody digitálny teplomer. Daj pozor aby si sa neobaril s horúcou vodou. ta teplota je normal spina pri prvni poloze 94 stupni a druha 101 nejak tak ted jsem to resil vymenil jsem cidlo teploty a cidlo spinani klimi a na teplotu ja mam to ssame a kdyz to pusti vodu do velkeho okruhu tak tyhle auta se nemuzou prehrat je to videt na nadrzce ma 100% a voda se ani neh ne provozni teplota je 90 v lete pri jizde mam normal 80 pri stani mam 90 a 94 se zacne spoustet vrtule bych byl v klidu ale pri vymene cidla bych vymenil i to druhe cidlo s tima dvouma rele sice das 2200 za origos [upravil dne 28/8/12 20:32 od pajahekr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 divné divné já když své svojí 406 2.0hdi ve 40stupnovim parnu držim 406 na podlaze po dálnici kopec nekopec tak drží přesně na 90 ani milimetr víc nebo mín a větráky by za jízdy spínat neměly ale je možné že u 307 udělaly jinak chlazení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 No reagujes o pet let pozdeji:D:D:D Buh vi jestli ta 307 jeste jezdi. :aut:aut:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 divné divné já když své svojí 406 2.0hdi ve 40stupnovim parnu držim 406 na podlaze po dálnici kopec nekopec tak drží přesně na 90 ani milimetr víc nebo mín a větráky by za jízdy spínat neměly ale je možné že u 307 udělaly jinak chlazení Proc by nemeli spinat vetraky pocas jizdy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajahekr Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 divné divné já když své svojí 406 2.0hdi ve 40stupnovim parnu držim 406 na podlaze po dálnici kopec nekopec tak drží přesně na 90 ani milimetr víc nebo mín a větráky by za jízdy spínat neměly ale je možné že u 307 udělaly jinak chlazení me nespina za jizdy drzim to 80 ale kdyz stojim tak do prvni polohy sepne pri 94 menil jsem obe cidla jenom tepelne nechce chce to obe vymenit mel jsem stim trapeni nez jsem to dal do kupy za jizdy spina jen pri zaple klime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 a jak se pozna ze za jizdy nespina to by jsi musel furt mit oci na teplomeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajahekr Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 a jak se pozna ze za jizdy nespina to by jsi musel furt mit oci na teplomeru ja na nej koukam furt ale ted jsem to a auto tiche jen slysim ventilator pri klime ted jsem je do chorvatska a tam mi to pred vymenou cidel slo do stop 3 hodky s topenim jakoumate spotrebu ja ji tam drzel podle aktualni spotreby pri 120 -130 na 2.8az 3.8 DIAGBOX nemate k tomu nekdo manual [upravil dne 28/8/12 21:00 od pajahekr] [upravil dne 28/8/12 21:09 od pajahekr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. srpen 2012 Sdílet Odesláno 28. srpen 2012 protože by se to mělo uchladit náporem větru a pokud i při jízdy spínaj tak je něco špatně mě teda krom klimošky nesepne ani na místě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocour17 Odesláno 29. srpen 2012 Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 mám stejný problém... už sem to nechával opravit nějaký odpor byl špatnej ale stejně to nejde:D relé jsou v pořádku taky si s tím nevím rady za jízdy se to nesepne ale jakmile stojím tak teplota jde nahoru přesně jako tobě ale nejde mi 1st ventilátoru:(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.