Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

vibrace motoru


kobr

Recommended Posts

Přeji dobrý den či večer. Prosím, poraďte. Včera jsem odvezl svého Pažouta 406 2,0 Hdi do servisu s tím, že se z motoru ozývá nějaký divný zvuk při asi 1500 otáčkách, to stejné je při prudkém přidání a ubrání plynu. V servisu mi bylo doporučeno vyměnit řemenici klín. řemene, což taky provedli, ale konečný výsledek je stejný, tzn. stále hlučí. Pro upřesnění, ten hluk je takový jakoby něco vibrovalo. Prý to dělá čerpadlo řízení. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně dělá nějaké podivné jakoby hučení obyč. 1,9TD, taky někde u 1500-1700 ot, a jen v tahu. Zkoušel jsem poslouchat se zvednutou kapotou, ale na místě to nedělá. Mám pocit, že to dělá vzduch v sání, že je tam něco blbě a rezonuje to, ale těžko se něco takového hledá, když to nejde sledovat na místě. Tobě to taky dělá jen za jízdy, nebo se to dá sledovat na místě se zvednutou kapotou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se to sledovat za klidu vozu se zdviženou kapotou, po sundaní klin řemenu vibrace či drnčení přestaly. Čerpadlo posilovače řízení posloucháno šroubovákem, prý je to v něm. Jinak ten šroubovák (poslech- jeden konec na poslouchané místo druhy konec na uchu a máme stetoskop) výborná věc i v době počítačů. A teď ještě opravit čerp. posilovače řízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK: to je na koho, na Kobra nebo na mě? Kobr píše, že už to má odhalené, a že je to servopumpa. U mě by to mohl být i ten silentblok - resp., já vím, že je v pořádku, neb jsem na tom motoru dělal rozvoďák, tudíž jsem měl sundaný držák, ale možná pomůže jej povolit, a zase utáhnout, uvidíme. Každopádně když to dělá jen v tahu a na místě ne, by to něčemu podobnému mohlo odpovídat. Dělat to začalo až po té výměně, jenže na tom motoru se toho dělalo podstatně víc, takže to není jednoznačné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus pls, mam taky divnej zvuk , dneska se me to projevilo takze sem zvednul kapotu a stojim pred motorem m du podle zvuku a vychazi to z prave strany motoru spise k zadi motoru, zvuk je stejny jako otacky, a je to pisklaveho razu, nevite co by to mohlo delat? pri startu rano to nedela a zacne to spise delat kdyz je motor dobre prohraty spis kdyz je takhle horko , jinak me to je trochu slyset v kabine a zavysi to na oteckach nad 1200 otacek to zmizi!

JInak dneska prave to zacalo delat , a bylo to i slyset venku trochu tak prave proto sem vydedukoval to ze sem asi nako prisel na to od kud to de, takze od serva od remene nic slyset neni , na ty strane sou i rozvody takze taky asi ne, a sel sem trochu do prava a hned sem to slysel vic takze :myslim diky vsem za radu

Jeste sem si vzpomel, rano kdyz nastartuju , tak se drzi otacky na 1100 asi zhruba to je normalni, a ted kdyz sem pri to piskani seslapnul na 1100 tak to prestalo , takze je mozny ze to dela furt pri nizkych otackach :myslim

mam z toho docela hruzu co by to mohlo byt :nevim

[upravil dne 1.6.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...