Guest Nevřis Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 zdravíčko budu čerstvej majitel udržovanýho kousku 205 1.9Gti s motorem 75kw 102PS ..chci se zeptat co je u motoru jiného třeba od silnější verze 88kw a víc ?????? Tohle auto moc neznám a byl bych rád za každou radu co třeba pomůže k nárustu výkonu ..... předem díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi16 Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 No neviem ci sa robila 1,9 s vykonom 102 koni. Podla mna to je skor 1,6 a stary model. Novy model bol uz s vykonom okolo 115 koni. Ale to si uz nesom isty. Dufam ze netaram do vetra. Predsa su tu vacsi odbornici do 205-iek ako ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 nizka komprese (jina hlava a vacka) je to pro nemecky trh, silnejsi z toho nejakou lehkou cestou neudelas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 mam pocit, ze to ma i 1.6kove napravy a jine veci. Spis takova 1.6ka z vyssim obsahem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 je to opravdu nevyhoněnej mazel ...bez koroze..prostě libovka ..má to stara paní ktere to dotahl kdysi syn...jen ji to stojí v garaži... myslíte že to s tím výkonem nebrat? Ona je první majitel v ČR .... opravdu takovej kus za ty peníze moc neseženete! Ale nevím jak ta 1.9 s tím 102PS jede .... jestli to aspon trochu jede ))) nebo je to NUDA!??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Podle mě to pojede dost solidně. 205ka má tušim něco kolem 800 kilo a na to je 102 koní dost. Kámoš má 205 1,4 75k a jede to na ten objem hodně ale hodně pěkně. A já osobně jezdim 106 1,6b 100k a když se to probudí tak to dělá divy:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 No ono to není o výkonu, ale hlavně o krouťáku, neznám specifikace, ale 1.9 bude mít krouťák určitě mnohem lepší než 1.6.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 sám sem zvědavej.....každopádně vám pak dohodím fotky a řeknu vám svuj osobní pocit a stav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;) co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Původně zaslal: Nevřis Původně zaslal: Pája Rybišár motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;) co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze? a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: Nevřis Původně zaslal: Pája Rybišár motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;) co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze? a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka jen sem se zeptal , tak mě hned neukamenuj )))) ... myslím že ta hlava a vačka by nebyl problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli. Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? [upravil dne 31.5.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renm Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Bude to jezdit hodně dobře o to bych strach neměl a zvyšovat výkon můžeš až to auto poznáš a jestli ho mezitím někde neopřeš.. Bude to určitě líp jezdit jak brzdit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: renm Bude to jezdit hodně dobře o to bych strach neměl a zvyšovat výkon můžeš až to auto poznáš a jestli ho mezitím někde neopřeš.. Bude to určitě líp jezdit jak brzdit..[/qu ptám se proto, že to auto neznám ...pořizuji si ho pouze jen tak na lítačku pač na upravovaní a srazy už nemám čas.... .jinak mé předešlé auta GIII VR6 překopanej na 200PS a ibiza CUPRA s 205PS ... auta bych se nebál )) teda pokud se mi nerozpadne pod rukama:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Nevřis: ta cupra byla atmosféra ? jak jsi z toho dostal 55 PS navíc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: gas Nevřis: ta cupra byla atmosféra ? jak jsi z toho dostal 55 PS navíc ? 1.8 T 20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: .mycTD RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli. Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? [upravil dne 31.5.07 .mycTD] no jo říkal ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.