janmarkup Odesláno 24. květen 2007 Sdílet Odesláno 24. květen 2007 Čus, protože jsem na webu nenašel, rád bych se zeptal tady..Do 406 před tím, než tam byly HDi se montovaly pouze 1,9TD a 2,1 TD?Jak velký krouťák měly a jak velkou průměrnou spotřebu?Jedná se mi o verzi break....Dá se sehnat TD již ve faceliftované verzi? Díky za odpověď:-) H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmarkup Odesláno 25. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2007 To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví? H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Původně zaslal: janmarkup To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví? H. Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD. Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy: - 55kW/ 75HP - 66kW/ 90HP - 68kW/ 92HP Motor 2.1TD ma: 80kW/ 110HP Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne. Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat... [upravil dne 25.5.2007 Tornado] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmarkup Odesláno 25. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Původně zaslal: PŘEMA Původně zaslal: janmarkup To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví? H. Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super Jsou dražší o 30 tis. a mnohem poruchovější...Známý dělá jen pažouty a říkal, že takové problémy s HDi neměl nikdy s klasickými turbodiesely. Ty vydržely naprosto všechno...Z toho důvodu chci TD ale v novém hávu, ten nemá chybu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmarkup Odesláno 25. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2007 A jak jste na tom u toho TD se spotřebou?jezdí vám to pod 6 l? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Se 406 budeš asi těžko jezdit pod 6, to tak možná na dlouhé cesty a když to budeš jenom šimrat. Já s 306 1,9 TD jezdím ve městě tak kolem 6,3-6,5l a na dálky, když jedu jak s hnojem, tak něco málo pod 5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Aluška: ty víš, jak se jezdí s hnojem???:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Moje 1.9TD ma dlouhodobou spotrebu 6,8l (mesto a okresky max 100km/h, po dalnici nejezdim). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Původně zaslal: OK406 Aluška: ty víš, jak se jezdí s hnojem???:D:D:D :D :D :D Obrazně řečeno rozhodně, často tak jezdívám a kochám se krajinou . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 A kocháš se přírodou a cestou ke mě a okolo JETE:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bóža Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 V techničáku je psaná spotřeba 5,8-9,6 kombinovaná 7,2L , sám nenám auto dlouho tak nemúžu říct jak je to v praxi ale když jsem koukal na foru tak kluci píší 6,5-7L jak kdo. Mně vyšla spolřeba zatím po jedné vyjeté nádrži a samích couračkách (ještě jsem se nedoskal ani za malou louži) 8L ale zase se teda svezu protože motor fakt jde. A mně moc nejde se krotit. Do TD jsem šel ze stejného důvodu jak uvádíš ty.Jednoduchost motoru, servizáci jsou s ním kamarádi a jak píšeš cenový rozdíl TD/Hdi za méně peněz stejná muzika. To je můj názor je to jen na tobě, tak štastnou volbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Původně zaslal: Tornado Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD. Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy: - 55kW/ 75HP - 66kW/ 90HP - 68kW/ 92HP Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne. Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat... Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní. A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min. Více na http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Ahoj, Mám 2.1 TD. Rok 96 a najeto 211 000. Zatím jsem měnil jen rozvody a hydroštefy. Jinak ty hydráky jsem měnil protože mě tam něco cvakalo a nakonec jsme zjistili, že to je nejspíš rozvodama na klíňáku. Jinak žádná investice kromě podvozku. Jediné co u 2.1 TD je rizikové jsou čerpadla která jsou řízený elektronicky. Ale jinak spokojenost. Kombinovanou mám 7.3 podle palubáku, teď jezdím hodně s klimou a ze 70 % město v zácpě dokud se nedostanu na rychlodráhu. Jinak město 8.5 a dálka v pohodě za 6 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 To jsem ještě neviděl, ale viděl jsem Hdi i s novým interiérem ve starým obalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Nový model sa s klasickými turbodieslami nerobil, jedine starý model s HDi motormi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 25. květen 2007 Sdílet Odesláno 25. květen 2007 Původně zaslal: bagr Původně zaslal: Tornado Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD. Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy: - 55kW/ 75HP - 66kW/ 90HP - 68kW/ 92HP Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne. Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat... Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní. A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min. Více na http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html Mas pravdu! Ja to opisoval z manualu a opsal jsem to blbe. Uz jsem to opravil. Diky za upozorneni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 26. květen 2007 Sdílet Odesláno 26. květen 2007 Jinak teda ta 1.9TD/68kW (D8A) má krouťák 192 Nm při 2250 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.