Jump to content
Sign in to follow this  
janmarkup

Motory TD

Recommended Posts

Čus,

protože jsem na webu nenašel, rád bych se zeptal tady..Do 406 před tím, než tam byly HDi se montovaly pouze 1,9TD a 2,1 TD?Jak velký krouťák měly a jak velkou průměrnou spotřebu?Jedná se mi o verzi break....Dá se sehnat TD již ve faceliftované verzi?

Díky za odpověď:-)

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PŘEMA
Původně zaslal: janmarkup

To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví?

H.

Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim:myslim

Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 110HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

[upravil dne 25.5.2007 Tornado]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PŘEMA

Původně zaslal: janmarkup

To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví?

H.

Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim:myslim

Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super:super

Jsou dražší o 30 tis. a mnohem poruchovější...Známý dělá jen pažouty a říkal, že takové problémy s HDi neměl nikdy s klasickými turbodiesely. Ty vydržely naprosto všechno...Z toho důvodu chci TD ale v novém hávu, ten nemá chybu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se 406 budeš asi těžko jezdit pod 6, to tak možná na dlouhé cesty a když to budeš jenom šimrat. Já s 306 1,9 TD jezdím ve městě tak kolem 6,3-6,5l a na dálky, když jedu jak s hnojem, tak něco málo pod 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Aluška: ty víš, jak se jezdí s hnojem???:D:D:D:D

:D :D :D :D :D :D :D Obrazně řečeno rozhodně, často tak jezdívám a kochám se krajinou :aut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

V techničáku je psaná spotřeba 5,8-9,6 kombinovaná 7,2L , sám nenám auto dlouho tak nemúžu říct jak je to v praxi ale když jsem koukal na foru tak kluci píší 6,5-7L jak kdo. Mně vyšla spolřeba zatím po jedné vyjeté nádrži a samích couračkách (ještě jsem se nedoskal ani za malou louži) 8L ale zase se teda svezu protože motor fakt jde. A mně moc nejde se krotit. Do TD jsem šel ze stejného důvodu jak uvádíš ty.Jednoduchost motoru, servizáci jsou s ním kamarádi a jak píšeš cenový rozdíl TD/Hdi za méně peněz stejná muzika. To je můj názor je to jen na tobě, tak štastnou volbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tornado

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně

Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní.

A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min.

Více na

http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

Mám 2.1 TD. Rok 96 a najeto 211 000. Zatím jsem měnil jen rozvody a hydroštefy. Jinak ty hydráky jsem měnil protože mě tam něco cvakalo a nakonec jsme zjistili, že to je nejspíš rozvodama na klíňáku. Jinak žádná investice kromě podvozku. Jediné co u 2.1 TD je rizikové jsou čerpadla která jsou řízený elektronicky. Ale jinak spokojenost. Kombinovanou mám 7.3 podle palubáku, teď jezdím hodně s klimou a ze 70 % město v zácpě dokud se nedostanu na rychlodráhu. Jinak město 8.5 a dálka v pohodě za 6 litrů.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Původně zaslal: Tornado

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně

Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní.

A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min.

Více na

http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html

:papa

Mas pravdu! Ja to opisoval z manualu a opsal jsem to blbe. Uz jsem to opravil. Diky za upozorneni... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×