Fusion Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Vím že tu je plno témat okolo větráků ale nenašel sem odpověď na to co potřebuju. Jednoduše nefunguje ventilace v žádné poloze tak sem to rozdělal, 12V jde až do konektoru ale dál ne. Chyba bude asi v tomto dílu u větráku ale nevím co na něm může být spatný. Do toho + a - co z něj trčí nejde proud, v žádné poloze. Nemá někdo nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 znas nekoho z okoli s 605? prendej vetrak, tak zjistis ze je chyba ve vetraku. dale pokud je opravdu chyba ve vetraku, tak pricina asi podle me bud tranzistory (mel by jet na maximum..staci chvili pockat, hned se nerozbehne) tepeplan ochrana..vetsinou jede a pak se vypne na max. jede bez rpoblemu anebo kontakt... v tvem pripade to vypada bud na kontakt... odizoluj oba ty tenke dratky co dou vedle tech tlustych, ty jsou ridici - tj. pripoj na ne voltmetr a za chodu men rychlost vetraku jestli se tam bude neco menit...jinak vetrak vytahni rozeber prostrikni WDckem, vycisti...treba kontakt..muze byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Původně zaslal: rimmer znas nekoho z okoli s 605? prendej vetrak, tak zjistis ze je chyba ve vetraku. dale pokud je opravdu chyba ve vetraku, tak pricina asi podle me bud tranzistory (mel by jet na maximum..staci chvili pockat, hned se nerozbehne) tepeplan ochrana..vetsinou jede a pak se vypne na max. jede bez rpoblemu anebo kontakt... v tvem pripade to vypada bud na kontakt... odizoluj oba ty tenke dratky co dou vedle tech tlustych, ty jsou ridici - tj. pripoj na ne voltmetr a za chodu men rychlost vetraku jestli se tam bude neco menit...jinak vetrak vytahni rozeber prostrikni WDckem, vycisti...treba kontakt..muze byt jenom vim že v kelly tato sranda stoji cca 3500,- ,dobre je že to je stejne jak u 405,605,406,parter,berlingo ,xm ,xsara,xantia. -na vraku ve slušticich chtěl za to včetně větraku a motoru ,tedy cely ten bazmek:D za 1800,- (406) a v hostivicich za litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 23. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Zkoušel sem to nechat v nejrychlejší pozici a nic Ale teď sem si všiml, že ten kontakt (první fotka, druhej od vrchu) je trochu přiškvařenej a kýve se. Nejhorší na tom je ten konektor, + a - jsou hrozně tlustý a konektor se rozpadá, vůbec se mě to nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 23. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Kdyby se mě to nepodařilo spravit, nemá to někdo doma z větráku kterej měl třeba spatnej motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2007 Tak chyba nebyla ani ve věktráku ani v té desce ale ve štekru, kterej přivádí proud z prvé strany u větráku. Bylo mě divný že to dává kolem 6V. Nějak se tam asi dotýkalo +- a bylo to pěkně spálený, mám štěstí že to nevyhořelo Nicméně vyčištěno, prosříkáno, ready na to šílený vedro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.