Ferry Odesláno 24. květen 2007 Sdílet Odesláno 24. květen 2007 Původně zaslal: hapala Takže Ferry jsem rád ,že si se zučasnil řešeni mého probléu nakonec to doopravdy byl ten konektor převaděče prostřík sem ho a pořádně zastrčil a šlape to jak hodinky ten alarm jsem tam dával já takže sem si to pohnojil sám moooocccc dííííkkkk. tak to jsem rad ze se podarilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djgeorge Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 Kluci, mám ten samý problém. Ručka rychloměru kolísá - padá. Někdy nejde vůbec. Hledal jsem tu krabičku převaděče, jak má být před spolujezdcem. Našel jsem tam však jen šedou krabku , kde uvnitř jsou relátka pro centrální zamykání, takže to je asi jednotka centrálu, je tam teda ještě nejakej švábík, ale to bude asi patřit k tomu. Nemůže být ten převaděč signálu na tachometr umístěnej jinde?? Je to 1.8 16V r.v.95. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. červen 2007 Sdílet Odesláno 22. červen 2007 Původně zaslal: djgeorge Kluci, mám ten samý problém. Ručka rychloměru kolísá - padá. Někdy nejde vůbec. Hledal jsem tu krabičku převaděče, jak má být před spolujezdcem. Našel jsem tam však jen šedou krabku , kde uvnitř jsou relátka pro centrální zamykání, takže to je asi jednotka centrálu, je tam teda ještě nejakej švábík, ale to bude asi patřit k tomu. Nemůže být ten převaděč signálu na tachometr umístěnej jinde?? Je to 1.8 16V r.v.95. Díky ¨prevadec signalu ma jen a pouze 2,1 TD, takze u 1.8 16V ho nehledej, u tebe bude problem bud ve studenych spojich na desce plosnych spoju uvnitr budiku, nebo bude problem na cidle na prevodovce, muze to byt osoupane ozubene kolecko nahonu toho cidla, najdes ho na pravem vystupu poloosy z diferencialu. Vice je k tomu napsano v historii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djgeorge Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Tak problém je vyřešen. Vytáhl jsem čidlo z převodovky, ozubené kolečko bylo v pořádku, ale hranatá tyčka, která přenáší otáčky z ozub. kolečka na rotující magnet byla ožmoulaná a tím někdy trochu prokluzovala. Stačilo ji otočit, protože byla dostatečně dlouhá a tachometr zase šlape. Díky !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel.Z Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Pánové, je vidět, že máte přehled a potřeboval bych pomoc s tím samým problémem, ale u novějšího vozu. Dnes jela manželka s naším novým miláčkem (ani měsíc jej nemáme) a najednou jí spadla ručička tachometru i otáček. Posléze ihned naskočilo obě zpátky, ale začal být cítit smrad spáleného plastu s větrání u řidiče a centrálního sloupku. Vše sice naskočilo, ale nevšimla si, že nejde tachometr ani ukazatel momentální spotřeby vč. tempomatu. Mám někam koukat, a nebo tím zápachem odešel tachometr do věčných lovišt...V palubce jsem už byl ohledně žárovek a rozebrat to umím, ale jen, jestli to nebude ztráta času. Murphyho zákon zase zafungoval, protože se to u auta stane asi jen málokdy, ale tento rok se nám doma s*r* co se dá. Díky za zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.