MaHu Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 ahoj lidi , přestal mi fungovat větrák na sahaře na pomalí chod, relátka jsou OK, nemá někdo radu co stím ? Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 co to je za rok vyroby, ma to auto klimu nebo je bez ni ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 je to 1.8 16 v manuální klima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 hmm dráty všechny drží žádnej nejni upadenej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila_S Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Původně zaslal: MaHu ahoj lidi , přestal mi fungovat větrák na sahaře na pomalí chod, relátka jsou OK, nemá někdo radu co stím ? Dík Zkus odpojit větrák a propojit drátky na baterku, jestli se bude točit. Možná ti odešel do věčných lovišť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 A jak to je - na pomalo oba dva a na rychle jen jeden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 dají se větráky vymontovat bez velkého rozebírání ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila_S Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Původně zaslal: MaHu dají se větráky vymontovat bez velkého rozebírání ? Asi to není složitý, ale proč bys to dělal? Jak píše komisař; tady jde o to, abys zkusil, jestli jdou elektromotorky ve větrácích a eliminoval tím jednu možnost, proč to nejde. Jestli oba půjdou, tak můžeš zjišťovat něco dalšího. Jestli nejdou ani napřímo, tak je kup na vrakáči a přehoď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steiner Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Souhlas. Funkčnost větráků odzkoušíš snadno propojením, nemusíš nic vyndávat! Pokud Ti nejdou větráky na první rychlost, tipuju na malý elektro problém - relátko, kontakt, drátek. Kdo rozumí elektrice to v pohodě zvládne. Relátko podle teploty pošle proud na jiný konektor - proto ty 2 rychlosti. Měl jsem podobný problémy na 405 II. TD, kdy nešly sahary vůbec. "Skvělý" mechanici za 1000 Kč mi to jaksi opravili různým překlenováním tak bezvadně, že ventilátory nešly, šlo to všechno do zkratu, kabeláž vpředu se zpekla a v koloně na dálnici v Holandsku mi málem vyhořelo auto... Pomohlo však topení s větrákem při 30°C. Topení je super přídavnej chladič. Nakonec jsem očesal masku a kluci od elektriky mi to všechnom opravili a částečně položili novou kabeláž. Od té doby funkční několik let. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 23, 2007 Author Share Posted May 23, 2007 tak teda spojit 1-2-3-4 drátem naráz všecky ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escaper Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 mozna trochu ale kdyz zapni manualni klimu na P206 ma se sahara rozbehnout na pomaly chod okamzite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escaper Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Původně zaslal: komisar Původně zaslal: Escaper mozna trochu ale kdyz zapni manualni klimu na P206 ma se sahara rozbehnout na pomaly chod okamzite? ANO pokud se zapne klima tak se větráky zapnou na pomalý chod tak je to nikdy jsem to nekontroloval tak si to zitra zkusim. Sahara se mi zatim zapla pouze jednou. A v tech teplech co jsou ted to nebylo nikdy ale teplota vody v pohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 tak dneska nejde ani zapnout klima asi pojiska, ale proč? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 právě že nic, jedu z práce a nic klima nejde, jěště jsem to ani neskusil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 tak pojiska , skusil jsem to dle rady na rel 19 kont 3+5 ale motorky se nerostočí, žeby kaput? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 tak že tedy 17 ven a na 19 propojit 3+5 ? nebo na 17? Omluva nejni nutná jsem ráááád za každou radu. Prej stačí sundat větráky vyčistit vyměnit uhlíky a zase jedou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 tak jsem to skusil propojit na 17 3+5 a nic, na trojku nejde proud ale pojistky jsou OK , zapnu zapalování proud na 1 po propojení 1+5 relé cvaká a jinak se nic nehne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaHu Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 jsou to ty velký, jsou OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.