maximum Odesláno 22. květen 2007 Sdílet Odesláno 22. květen 2007 Zdravim. Poradi mi niekto co vsetko ma caka pri vymene naftoveho filtra? Zajtra ma to caka. So znamym mechanikom to chceme zrealizovat. Zaujima ma hlavne co treba urobit, ked tam uz dam novy filter, ci si to samo nataha naftu. Pytam sa preto, lebo na Sierre, ked sme to menili, tak to bolo na nervy.., nechcelo to chytit naftu. Ak je niekto zbehly v tejto problematike, tak poprosim o radu. Thanx... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 22. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2007 sorko, zabudol som sa zmienit o ake afto ide... je to P 406 2.0 HDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 22. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2007 jou boys... ziadna cielavedoma odpoved??... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. květen 2007 Sdílet Odesláno 22. květen 2007 Původně zaslal: maximum jou boys... ziadna cielavedoma odpoved??... než tam dáte nový tak do něj nalijte naftu ,tot vše ,žadná tragedie to neni , avyměnit gumičky!!! otazka 10 minut maximalně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 22. květen 2007 Sdílet Odesláno 22. květen 2007 pred nastartovanim tak 3x zapni klicek (az na kontrolky), aby cerpadlo natahlo naftu do filtru a pak nastartuj jinak zkontrolovat gumicku a hlavne udrzovat cistotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 22. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2007 Velmi pekne dakujem za reakcie.., thanx boys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: maximum jou boys... ziadna cielavedoma odpoved??... než tam dáte nový tak do něj nalijte naftu ,tot vše ,žadná tragedie to neni , avyměnit gumičky!!! otazka 10 minut maximalně. No on chtěl cílevědomou odpověď.... Normálka vyleješ výpušťákem naftu, povolíš to, vytáhneš filtr, dáš novej, niz zalívat nemusíš, to se dělalo u starejch aut co neměli podávací čerpadla. Pak jen otočíš klíčkem a necháš ať si natáhne čerpadlo naftu samo do filtru. Je tam senzor tlaku takže samo si to pozná kdy je palivo u filtru a má požadovaný tlak. Pak je startuješ, asi se Ti stejně stane, že Ti to jednou dvakrát zdechne kvůli vzduchu co se tam dostane. Pak už to jede v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Jeste detail, nez to otevres, tak odpoj konektory a hadicky. Zrovna vceera jsem si ten postup cetl v manualu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 No tak to je snad samozřejmý, že sundáš ty hadičky nahoře a taky ještě teda detail vem si 22 ořech na povolení té plastové matky aby jsi sundal to víčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.