bombarderik Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Původně zaslal: bombarderik Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki Nemuselo se stát nic, pokud se neztrácí voda tak to bude ok, jen by to mohlo být zavzdušněný, ale i ta venkovní vyšší teplota přispívá k rychlejšímu ohřevu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Drobná rada - zkus nastartovat a otevřít expanzku (za studenýho motoru, jinak Tě to může opařit!!!!!). Pokud Ti půjdou do expanzky bubliny, na 90% jsi odvařil těsnění pod hlavou (v horším případě máš prasklou hlavu). V tomto případě se vydej k automechanikovi aby auto odborně zkouknul a pokud závadu potvrdí, pak s s opravou neotálej. Až Ti sundají hlavu, nech jí pro jistotu zrentgenovat, abys nevyměnil těsnění a za chvilku nevařil zase. Pokud žádné bubliny nepůjdou, je to na 90% v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 22. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2007 No nastartoval som motor za studena a bubliny najprv nesli a potom po chvilke ked sa zahrial tak na 80 tak vysli tak malo bublinky na chviku a potom nic a potom zase ked uz zapla sahara. Tak som o este raz poriadne odvzdusnil a kde tu sa sem tam objavili este na chvilku bublinky. Ale zbadal som pod autom mlacku a ked som to osahol bola to chladiaca kvapalina. Tak teraz neviem ci to niekde netecie dole. este to necham odstat a rano pozrem ci bude mlacka, dal som auto na ine suche miesto. Tesnenie pod hlavou som mal menene pred rokom a pol (to len tak pre infomaciu kvoli presakovaniu oleja.) Diki za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 23. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Tak som to pozrel a mal som mlacku pod autom takze som asiknejake to tesnenie odvalil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcdonaldsk Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 ako ovzdušním auto ?? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcdonaldsk Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 ako ovzdušním auto ?? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Původně zaslal: mcdonaldsk ako ovzdušním auto ?? ? Jaký? Jinak zkus hledat ve foru, pak bych doporučil založit nové téma v sekci servis. [upravil dne 24/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Po kolika KM by se melo menit tesneni hlavy? Sice me to olejnezere jezdi to jako z praku, ale kolikrat tomu davam za usi, treba i 6500ot. Tak aby sem si nepodelal jeste potom hlavu nebo dalsi veci, pokud by se pokurvilo tesneni diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filas1 Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Myslím ,že těsnění pod hlavou se nemění, pokud není potřeba, např když prdne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.