Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Vyvarený motor -130 stupnov=>STOP


bombarderik

Recommended Posts

Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bombarderik

Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki :myslim

Nemuselo se stát nic, pokud se neztrácí voda tak to bude ok, jen by to mohlo být zavzdušněný, ale i ta venkovní vyšší teplota přispívá k rychlejšímu ohřevu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drobná rada - zkus nastartovat a otevřít expanzku (za studenýho motoru, jinak Tě to může opařit!!!!!).

Pokud Ti půjdou do expanzky bubliny, na 90% jsi odvařil těsnění pod hlavou (v horším případě máš prasklou hlavu). V tomto případě se vydej k automechanikovi aby auto odborně zkouknul a pokud závadu potvrdí, pak s s opravou neotálej. Až Ti sundají hlavu, nech jí pro jistotu zrentgenovat, abys nevyměnil těsnění a za chvilku nevařil zase.

Pokud žádné bubliny nepůjdou, je to na 90% v cajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nastartoval som motor za studena a bubliny najprv nesli a potom po chvilke ked sa zahrial tak na 80 tak vysli tak malo bublinky na chviku a potom nic a potom zase ked uz zapla sahara. Tak som o este raz poriadne odvzdusnil a kde tu sa sem tam objavili este na chvilku bublinky. Ale zbadal som pod autom mlacku a ked som to osahol bola to chladiaca kvapalina. Tak teraz neviem ci to niekde netecie dole. este to necham odstat a rano pozrem ci bude mlacka, dal som auto na ine suche miesto. Tesnenie pod hlavou som mal menene pred rokom a pol (to len tak pre infomaciu kvoli presakovaniu oleja.) Diki za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...